Gierig.quote:Op maandag 28 april 2014 18:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja maar deze crash had een reden, ik heb gewoon te lang gewacht
Het is eindelijk weer een beetje leukquote:
Niet zo heel goed advies dusquote:Op zondag 27 april 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou over een paar maanden weer eens checken dan![]()
Al zijn je worlds dan niet meer op de markt denk
Hoe weet je dit danquote:Op maandag 28 april 2014 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Litecoin blockchain staat vast, toch niet mijn middag verspild
Twitter.quote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe weet je dit dan?
En 6uur EST? hoe laat is dat?
quote:
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.quote:Op maandag 28 april 2014 19:33 schreef edraket31 het volgende:
Mijns inziens niet interessant om te proberen een graantje mee te pikken.
Al deze coins hebben nauwelijks volume, volume per trade is erg laag.
Centenwerk......
En toen werd het stiekem toch WCquote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
TAK?quote:Op maandag 28 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja als ie het muntje pikt waar ik al weken muurvast zit vind ik het wel prima.
TAK TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON.quote:
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.quote:Op maandag 28 april 2014 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Tis geen centenwerk: Je koopt een lading coins net boven de huidige prijs, verkoopt zodra de eerste sellorder ingewilligd is
Ik ga uit WC stappen hiervoor, gaat toch niet meer stijgen
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?quote:Op maandag 28 april 2014 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bij al deze coins hebben ze maar een paar btc nodig om de koers meer dan te verdubbelen.
Ze kopen al die kleine sellorders op voor peanuts.
Ligt daar ineens jouw order die een stuk groter is dan al die anderen, dan gaan ze die écht niet opkopen. Zie ik niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |