Het woord "vele"quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welk deel van een pump met vele bitcoins heb je niet begrepen?
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De ram die AUR kreeg was toch echt wel een pittige. Idem voor Oly.
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.quote:Op maandag 28 april 2014 20:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ze weinig btc nodig hebben om die pittige ram te veroorzaken.
Dit doen ze in een zeer kort tijdsbestek. Ik vind het risico dan te groot,....stel dat ik er 0'5 btc tegenaan gooi. Kans is groot dat ik er mee blijf zitten als die 0,5btc meer is dan het normale dagvolume van zo'n coin.
Als je meewil liften, moet je het m.i. met een klein bedrag doen en dan is het centenwerk
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.quote:
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur gaat naar de hoogte van de laatste pump toe.
Anders zitten teveel mensen met verlies.
Dat is flink ja!quote:Op maandag 28 april 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aur werd met 45.9BTC omhoog geschopt. En OLY met 67 BTC.
Dat vind ik niet echt weinig
Ja, een van die gaat een pump krijgen van diezelfde kerel en zijn gevolgquote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is flink ja!
Maar we hadden t toch over de coins die nu in t rijtje staan?
Deze is random, zelfs de organisator weet het niet tot het zo ver isquote:Op maandag 28 april 2014 22:10 schreef Zith het volgende:
Mensen die *kopen* nadat een pump-munt bekend is![]()
Waarom denk je dat ze hem bekend maken?
Welke API gebruikt het? Waarin is het geschreven?quote:Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Voor de mensen die alvast willen testen of hun computer ermee werkt:
https://www.dropbox.com/s/20k9i6zqeefrulc/PumpLitecoinchain.exe
Er zal gelijk een alarm afgaan welke hopelijk duidelijk genoeg is, zet wel je geluid aan
Tevens zal het venster naar de voorgrond schieten, dit kan je testen door direct na het starten iets anders te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |