De PLC order depthquote:Op dinsdag 29 april 2014 08:46 schreef TimKuik het volgende:
Veel coins op MintPal met zwakke buy/sell support trouwens.
Oja die POC heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:31 schreef curantis het volgende:
Wie wil er straks Sharkcoins van me kopen?
Ik ben er eigenlijk echt te lui voor. Die wallet deed al moeilijk toen, beter kan ik gewoon een printscreentje maken ofzo ipv 4000 handelingen en downloads en verzendingen en weetikhet...quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:37 schreef curantis het volgende:
[..]
Ja, je moet nog wat doen om je SAKs te krijgen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de Alfred-Jodocus-Kwakcoin gekocht?
Nee hieromquote:Op dinsdag 29 april 2014 03:03 schreef roislecxe het volgende:
Haha PLC teruggekocht op 570
Edit: En de helft verkocht op 1475![]()
Editje 2: Alles verkocht. 376% up![]()
En dat extraatje maakt nu voor het eerst van 0.009BTC waar ik mee begon:![]()
[ afbeelding ]
Je doet het beter dan ik. Ik heb in vergelijking met gister maar 5% winst gepakt de laatste 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Nee hierom
Nu al 1.06 trouwens![]()
Vannacht werd na de pump massaal PLC gedumpt, de hoogste buyorder was van mezelf met 570 op een gegeven moment, en de laagste sellorder 1475 ook van mezelf. En tot 2 x toe op die manier gekocht en verkocht. 1x 378% en een keer 167%. Dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik. Ik heb in vergelijking met gister maar 5% winst gepakt de laatste 2 dagen.
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptolandquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef Maxbet het volgende:
Alfred Jodocus Kwak coin?je maakt een grapje toch?
Dat gaat door totdat elk zelfstandig naamwoord gebruikt is denkquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptoland.
Truequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog wel, maar voor de toekomst valt niets uit te sluiten in cryptoland.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:19 schreef µ het volgende:
Two MIT students have raised half a million dollars for a project to distribute $100 in bitcoin to every undergraduate student at MIT this fall.
http://bitcoin.mit.edu/announcing-the-mit-bitcoin-project/
Vetquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:19 schreef µ het volgende:
Two MIT students have raised half a million dollars for a project to distribute $100 in bitcoin to every undergraduate student at MIT this fall.
http://bitcoin.mit.edu/announcing-the-mit-bitcoin-project/
Daardoor kun je wel leuke markten krijgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat door totdat elk zelfstandig naamwoord gebruikt is denk
quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:03 schreef roislecxe het volgende:
Haha PLC teruggekocht op 570
Edit: En de helft verkocht op 1475![]()
Editje 2: Alles verkocht. 376% up![]()
En dat extraatje maakt nu voor het eerst van 0.009BTC waar ik mee begon:![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racismequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daardoor kun je wel leuke markten krijgen.
Ik wacht nog steeds op de WC/POT-markt bijvoorbeeld.
Dan klaag ik WC aan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racisme
Ik word echt geen wijs uit mintpal. Al die coins zeggen me niets. Zou puur gokken zijn als ik iets koopquote:
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik word echt geen wijs uit mintpal. Al die coins zeggen me niets. Zou puur gokken zijn als ik iets koop
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.
Deze post is gebaseerd op mijn inschatting en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik doe het ook ongeveer zo. Ik weet van 80% vd coins uit m'n hoofd wel wat die 'normaal' ongeveer waard is. En is het duidelijk lager dan dat dan koop ik er wat van. Ook muntjes die erg pumpgevoelig zijn zoals Dope en Sun, welke (meen ik) alleen op Mintpal staan vind ik wel interessant. Kun je donder op zeggen dat die eens in de 1 of 2 weken keer de pan uitrijzen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd de koersen van een paar munten een beetje in de gaten. Dan valt sowieso wel een patroon op. Hiro is bijvoorbeeld bijna een zekerheidje dat het elke een a twee weken wel even boven de 1000 komt. EMC2 is nu best goedkoop en kan zomaar ineens 33% stijgen. En DGB staat al een tijdje laag, dus grote kans dat die binnenkort ook weer pump gaat krijgen.
Deze post is gebaseerd op mijn inschatting en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Dope zeker op 200+ gekocht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik weet is dat ik all erg veel winst van EMC2 heb gekregen en dat ik voor een groot deel vast zit in BC en DOPE[ afbeelding ]
MYR is ook een leuke. Kabbelt een beetje rond de 400, maar komt er ook elke dag wel een beetje bovenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik doe het ook ongeveer zo. Ik weet van 80% vd coins uit m'n hoofd wel wat die 'normaal' ongeveer waard is. En is het duidelijk lager dan dat dan koop ik er wat van. Ook muntjes die erg pumpgevoelig zijn zoals Dope en Sun, welke (meen ik) alleen op Mintpal staan vind ik wel interessant. Kun je donder op zeggen dat die eens in de 1 of 2 weken keer de pan uitrijzen.
Ik heb 500k takjes van 24 en 19 dus laat maar stijgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
MYR is ook een leuke. Kabbelt een beetje rond de 400, maar komt er ook elke dag wel een beetje boven.
Vanavond trouwens weer een pump van die vent die er al meerdere heeft gedaan de laatste tijd. Hopelijk is het TAK... vanochtend 10.000 gekocht voor 19 satoshi.
Ja, ik zei toch al dat niet handelen moeilijk is.
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten tot iemand BC aanklaagt vanwege racisme
Nooit dopjes kopen boven de 160quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan: https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |