Met mijn blocks? bij mij staat ie sync.quote:
Nee, mijn eigen. Die van jou zorgden voor hele lange laadtijden...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Met mijn blocks? bij mij staat ie sync.
Heb je gekocht?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
0.011btc verlies genomen, PLC gaat dat goedmaken. Ik voel het.
Gewoon de hele tijd te koop zetten voor de laagste sell, en dan blijven aanpassen. Gaat uiteindelijk echt wel weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef roislecxe het volgende:
Zal ik mn 20k op 375 gekochte PLC dumpen op 500 nu
Oh te laat
Gewoon vaste regeltjes volgen en dan is het echt niet moeilijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg nu zo'n hekel aan traden... niet normaal hoe veel pech ik heb
Nah, ik heb nog geen sell gezet, wil de prijs niet drukken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon de hele tijd te koop zetten voor de laagste sell, en dan blijven aanpassen. Gaat uiteindelijk echt wel weg.
Maar kom op zeg, de hele dag cirkelt BC rond de 27000 en uitgerekend als ik er 2 tellen uit ben voor de pump gaat ie moonquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon vaste regeltjes volgen en dan is het echt niet moeilijk
Eergister werd een munt gepumpt die ik niet had, jammer, wacht de pump af, komt er een massadump door iedereen die dom inkoopt et voila, goedkope muntjes na de pump.
Ja das wel rot. Heb ik ook al een paar keer gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, de hele dag cirkelt BC rond de 27000 en uitgerekend als ik er 2 tellen uit ben voor de pump gaat ie moon
AURquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja das wel rot. Heb ik ook al een paar keer gehad.
Lelijkste was 1tje die al meer dan 3 weken vast had. ellende ellende... met 60% verlies verkocht ofzo/ Nog geen uur later ging ie moon, nog OVER mn buybedrag heen. Toen besloot ik niet meer verlies te sellen tenzij ik het echt met mezelf eens ben, het 5x heb uitgesteld en ik het verlies meer dan 4x heb goedgemaakt on andere coins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |