Ja daaromquote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dan heb je toch weinig autisme
Linkje in de OP en in de topicpointerquote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe doe je die autisme ding kqn ik ook eens wat winnen.
0 op 5 op de schijf van Eriksenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Tyron het volgende:
meisje in de OP is trouwens gewoon blank
[ afbeelding ]
Hayden Panettiere.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Hayden Panettiere.
schuldig mwa, als je 6 verdedigers opstelt hoeft hij dat toch niet te doenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hazard had er al eerder uitgemoeten. Mede schuldig aan 2 van de 3 gols van Atleti
Hier is een apart topic voor.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
4 tegen 6 en we winnen nog
GGMM, Cavaliers en ik zijn echt een goed team
Je weet niet wat Latina betekent?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:52 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Hayden Panettiere.
ik ga over 5 minuten slapenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tyron ik moet dringend met je praten
Ik riep je net op om in het Ajaxtopic te kijken omdat er een debiel aanwezig wasquote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga over 5 minuten slapen
dus doe het snel
okequote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik riep je net op om in het Ajaxtopic te kijken omdat er een debiel aanwezig was
Dit heb je niet gedaan
Mij niet eens toelatenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
4 tegen 6 en we winnen nog
GGMM, Cavaliers en ik zijn echt een goed team
Ja, heel volwassenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, jou bannen we gewoon elke keer als je de room inkomt.
Ja, of je bent gewoon een mongool.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, heel volwassen
Jullie weten gewoon dat ik jullie keihard inmaak.
Of jullie?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, of je bent gewoon een mongool.
Hoiquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel niet, dus lijkt me sterk Stinho.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Had jij mij nou gekickt tijdens de wedstrijd cava
Ik supporter slechts de LA Clippers. Laat hen de superbowl dit jaar maar winnen in de Stanley Cup xDquote:
Nee, tijdens CHE-ATLquote:Op woensdag 30 april 2014 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik speel niet, dus lijkt me sterk Stinho.
Oh, ook niet, denk ik. Ik heb alleen superfokker gekickt omdat hij me deed denken aan superniger.quote:
Ah, 't zal wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh, ook niet, denk ik. Ik heb alleen superfokker gekickt omdat hij me deed denken aan superniger.
Jouw humor is goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik supporter slechts de LA Clippers. Laat hen de superbowl dit jaar maar winnen in de Stanley Cup xD
Hoi Stylo
Dat zekers. Zeker niets mis mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt wel, deze playoffs zijn geweldig. Beste first round ooit.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe het niet, ik word dan hard aangepakt
in het begin typte ik wel met interpunctie, maar sinds ik in SC's post niet meer.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat past niet bij je.
En zo doe je me een beetje aan Tjacka en Tyron denken
Na een maand was het al over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe gaat het in Den Haag, nog echt wat geworden?
Amerikaanse Play Offs ijshockey?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat de Avs in game 7 wel de Wild verslaan.
Wat een vraagquote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook bedankt
nog gestreken vandaag
Ik typ heel soms zonder interpunctie. Maar over het algemeen wel, al is mijn spelling ook niet altijd goedquote:Op woensdag 30 april 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in het begin typte ik wel met interpunctie, maar sinds ik in SC's post niet meer.
nederlands is niet mijn sterkste punt en ik moet serieus vaak nadenken over d/t's enzo
dus als ik sc typ doe ik gewoon snel normaal
hoezo post je eigenlijk niet veel meer in vbl scquote:
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, ik snap onze wasmachine niet
Dat is snelquote:
misschien kun je een keer langskomenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfde40 graden is altijd goed.
Ah nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kun je een keer langskomen![]()
Eigenlijk geen tijd meer. Vroeger had ik te veel tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo post je eigenlijk niet veel meer in vbl sc
ik mis dat een beetje
Prima.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is snel.
Afstand, of gewoon niet bij elkaar passend? (Of geef je er gewoon liever geen antwoord op, dat is ook meer dan prima)
oh doe je nu werken?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk geen tijd meer. Vroeger had ik te veel tijd.
Maar hoe is het met jou? Nog steeds geen mod?
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh doe je nu werken?
ja gaat prima, nee ik denk ook niet dat ik het ooit zal worden.
Zo!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.
Werk en school.
Afleiding.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
Lig al in bed dus eten, drinken of kotsen is niet echt een optie.
Lees je wel goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo!
Dit is oorlog.
Ik ben weg hier.
Jammer man. App me als ik naar boven moet komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
kut manquote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.
Werk en school.
Mjah dan blijft er niet zoveel over he?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
Ben vanaf vandaag wel vaker online.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut man
mis die gekke foktijden wel beetje
hoezo klaar met school?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag wel vaker online.
Nee, maar wel met werk.quote:
Goed toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o chill is wel beter ja
ik werk nu ook
Trusten.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag wel vaker online.
Oorlog beginnen met mrstylo?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo!
Dit is oorlog.
Ik ben weg hier.
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaarquote:
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het trouwens een debiel plan om een jaar iets te gaan studeren waar je geen intentie in hebt om het af te maken. Maar voor je kennis
Netjes man. Is echt veel beter. Lui leven is echt vies als je terug denkt eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaar
ja sowieso.
Hoe is het met tattoo chick?quote:
Ik doe geen geschiedenis.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.
zou een optie zijn danquote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.
Mooie tijden waren dat Inso, toen we helemaal geen leven haddenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaar
ja sowieso.
Maar dat heb je toch nog steeds niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat Inso, toen we helemaal geen leven hadden
Nu heb ik een klein beetje een leven. Meer dan vorig jaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch nog steeds niet?
Nog steeds geen 17?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een lekkere kont en is nog steeds waanzinnig dom
Dat is dan ook een dramaqueen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Dven dit morgen leest, raakt hij in paniek.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij kan toch alle chicks krijgen
Kan sowieso niet 43% van de meisjes krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
1 is toch genoeg lijkt meNiet ALLE.
1% zelfs niet dat zijn er al heul veul hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan sowieso niet 43% van de meisjes krijgen.
jij onderschat mrstyloquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
1% zelfs niet dat zijn er al heul veul hoor
*dit nummerquote:
wat een kut beatquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke bedankt
wat vind je van het nummer
eee rensquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal kapot gefeliciteerd ja toch. #BIER
Ben je jarig?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal kapot gefeliciteerd ja toch. #BIER
Wacht ik begin alvast weer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
straks gaat stijn weer andre hazes citeren
Nee kennelijk nietquote:
Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak![]()
Hielp ik je daarom uit de gootquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs van waarom de alcoholleeftijd is verhoogd.
Tweede helft maakte het wel goed tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hielp ik je daarom uit de goot
was dan jouw vriendschap niet zo groot
JAWEL!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat of niet
[ afbeelding ]
18 nu toch?
Mooie maar tevens prijzige verjaardag. Wel een goede week om jarig te zijn.quote:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt he
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.
Dan hoop ik ook dikker te worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben laatste 2-3 maanden 10 kilo afgevallen
En ik eet echt veul meer, alcohol is echt goed voor de onderkin
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dikker te worden.
Geef maar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.
Stijn was gisteren helemaal waus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
straks gaat stijn weer andre hazes citeren
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
Ik wist niet dat snelle vogels konden zingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoonquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat filmpje van Genee in Brazilië plaats ik principieel niet, omdat het te genant is om te vertonen.
Zo weinig schaamte heeft die man, echt een buitengewoon talent. Op papier zou hij dé man moeten zijn voor het presenteren van Funny Videos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoon
De koekoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
MET BLOED, ZWEET EN TRANEN. ZIJ VRIENDEN DAG VRIENDEN, DE KOEK IS OP.
Welke koek zou 'ie bedoelen vraag ik me af. De filosoof dat het is.
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop niet dat met een striptease komen aanzetten
Stijn... gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE VAAK STOOTTE IK MIJN KOP
Waaraan zou 'ie zijn hoofd stoten?
Heel goed. Ik kijk nu baantjer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.
[..]
Stijn... gaat het verder goed met je?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
zoveel vrienden, ongekend.
Dit gaat over mijn FOK! carrière.
Kom op Rens, maak heel Nederland trots. Hier zaten we allemaal op te wachten Rens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
IK HIER EEN BRIEF VOOR ME MOEDEAEAEARRRR
Henkgodquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het nieuwe nummer van Henk de Haan is ook steengoed.
Zijn uithalen zijn grandioos.
Dat zeker nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En met een beetje geluk ook een poes xd
Ik begreep van GGMM dat hij flinke onthullingen heeft gedaan in een chat, kan je dat bevestigen?quote:
Bedankt vriendquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi schijnt goed te werken tegen een kater.
Ik ga het alvast bereiden.
Ja ja, ik kom, IK KOM ERAANquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is ook een leuk nummertje voor Stijn.
Hebben ze toch ook?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begreep van GGMM dat hij flinke onthullingen heeft gedaan in een chat, kan je dat bevestigen?
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik herinner me mijn eerste biertje nog
Niet te zuipen toen
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen bier op. Nooit gedaan, nooit gehad. Ik ben clean van de alcohol.
Jij was echt tyfus dom gisteravond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Nee?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?
Kut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JRquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.
Nu ben ik verslaafd
Je klinkt nu als GGMM.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was echt tyfus dom gisteravond.
Echt serieus ziekelijk dom.
Nee, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij het hem verteld? Hij zou het nooit zelf ontdekt hebben!!!
Ik leef hartstikke gezond joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JR
Wat ben je zuur zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed een uur volhouden.
Ik ook, ik was zeer vaderlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 1 uur dik serieus lopen doen.
Maari k had al zo'n gevoel toen cava vroeg om een dm.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, ik was zeer vaderlijk
[ afbeelding ]
Bovendien heb ik deze uitspraak inmiddels een plekje kunnen geven.
Misschien is het uit met zijn vriend(in).quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Heeinz het volgende:
GGMM komt de laatste tijd wat chagrijnig over.
Oh dat heb ik geen een keer gedaan.quote:
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.
Nee, nee, neee, neee, neeeeee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat de fuck Stijn. Zak lekker in de stront
Voor straf moet je dit nummer afluisteren.
Tegen die tijd was ik ook wakker hoor. Slechte conclusie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het wel verdacht toen ik zag dat GGMM al rond 08:30 weer online was.
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
De Lego film?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
Welke film is dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik overweeg morgen te gaan, omdat GGMM onze date nu al zo lang heeft uitgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Other Woman. Ik ga aankomende zaterdag dus ik kan je spoedig een review geven.
Ik heb die ene gezien dat de Cock een ingeving kreeg in het café.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb heel weinig afleveringen van Baantjer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |