Ja ja, ik kom, IK KOM ERAANquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is ook een leuk nummertje voor Stijn.
Hebben ze toch ook?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begreep van GGMM dat hij flinke onthullingen heeft gedaan in een chat, kan je dat bevestigen?
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik herinner me mijn eerste biertje nog
Niet te zuipen toen
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen bier op. Nooit gedaan, nooit gehad. Ik ben clean van de alcohol.
Jij was echt tyfus dom gisteravond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Nee?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?
Kut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JRquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.
Nu ben ik verslaafd
Je klinkt nu als GGMM.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was echt tyfus dom gisteravond.
Echt serieus ziekelijk dom.
Nee, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij het hem verteld? Hij zou het nooit zelf ontdekt hebben!!!
Ik leef hartstikke gezond joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JR
Wat ben je zuur zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed een uur volhouden.
Ik ook, ik was zeer vaderlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 1 uur dik serieus lopen doen.
Maari k had al zo'n gevoel toen cava vroeg om een dm.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, ik was zeer vaderlijk
[ afbeelding ]
Bovendien heb ik deze uitspraak inmiddels een plekje kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |