Ik wist niet dat snelle vogels konden zingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoonquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat filmpje van Genee in Brazilië plaats ik principieel niet, omdat het te genant is om te vertonen.
Zo weinig schaamte heeft die man, echt een buitengewoon talent. Op papier zou hij dé man moeten zijn voor het presenteren van Funny Videos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoon
De koekoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
MET BLOED, ZWEET EN TRANEN. ZIJ VRIENDEN DAG VRIENDEN, DE KOEK IS OP.
Welke koek zou 'ie bedoelen vraag ik me af. De filosoof dat het is.
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop niet dat met een striptease komen aanzetten
Stijn... gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE VAAK STOOTTE IK MIJN KOP
Waaraan zou 'ie zijn hoofd stoten?
Heel goed. Ik kijk nu baantjer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.
[..]
Stijn... gaat het verder goed met je?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
zoveel vrienden, ongekend.
Dit gaat over mijn FOK! carrière.
Kom op Rens, maak heel Nederland trots. Hier zaten we allemaal op te wachten Rens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
IK HIER EEN BRIEF VOOR ME MOEDEAEAEARRRR
Henkgodquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het nieuwe nummer van Henk de Haan is ook steengoed.
Zijn uithalen zijn grandioos.
Dat zeker nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En met een beetje geluk ook een poes xd
Ik begreep van GGMM dat hij flinke onthullingen heeft gedaan in een chat, kan je dat bevestigen?quote:
Bedankt vriendquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nasi schijnt goed te werken tegen een kater.
Ik ga het alvast bereiden.
Ja ja, ik kom, IK KOM ERAANquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is ook een leuk nummertje voor Stijn.
Hebben ze toch ook?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Co'tje vond dat Sanders of Brands, één van de twee, goed werk had verricht bij PSV
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begreep van GGMM dat hij flinke onthullingen heeft gedaan in een chat, kan je dat bevestigen?
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik herinner me mijn eerste biertje nog
Niet te zuipen toen
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen bier op. Nooit gedaan, nooit gehad. Ik ben clean van de alcohol.
Jij was echt tyfus dom gisteravond.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Nee?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens geproefd van je vader ofzo?
Kut.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM_de_echte was jij gewoon, boerenlul die je bent.
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JRquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond bier tot een paar maanden terug echt niet te drinken nee.
Nu ben ik verslaafd
Je klinkt nu als GGMM.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was echt tyfus dom gisteravond.
Echt serieus ziekelijk dom.
Nee, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij het hem verteld? Hij zou het nooit zelf ontdekt hebben!!!
Ik leef hartstikke gezond joh.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou eens moeten proberen wat gezonder te leven JR
Wat ben je zuur zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed een uur volhouden.
Ik ook, ik was zeer vaderlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb 1 uur dik serieus lopen doen.
Maari k had al zo'n gevoel toen cava vroeg om een dm.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, ik was zeer vaderlijk
[ afbeelding ]
Bovendien heb ik deze uitspraak inmiddels een plekje kunnen geven.
Misschien is het uit met zijn vriend(in).quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Heeinz het volgende:
GGMM komt de laatste tijd wat chagrijnig over.
Oh dat heb ik geen een keer gedaan.quote:
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.
Nee, nee, neee, neee, neeeeee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat de fuck Stijn. Zak lekker in de stront
Voor straf moet je dit nummer afluisteren.
Tegen die tijd was ik ook wakker hoor. Slechte conclusie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het wel verdacht toen ik zag dat GGMM al rond 08:30 weer online was.
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
De Lego film?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
Welke film is dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik overweeg morgen te gaan, omdat GGMM onze date nu al zo lang heeft uitgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Other Woman. Ik ga aankomende zaterdag dus ik kan je spoedig een review geven.
Ik heb die ene gezien dat de Cock een ingeving kreeg in het café.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb heel weinig afleveringen van Baantjer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |