Misschien is het uit met zijn vriend(in).quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef Heeinz het volgende:
GGMM komt de laatste tijd wat chagrijnig over.
Oh dat heb ik geen een keer gedaan.quote:
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het uit met zijn vriend(in).
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem het huis uit gezet.
Nee, nee, neee, neee, neeeeee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat de fuck Stijn. Zak lekker in de stront
Voor straf moet je dit nummer afluisteren.
Tegen die tijd was ik ook wakker hoor. Slechte conclusie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het wel verdacht toen ik zag dat GGMM al rond 08:30 weer online was.
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
De Lego film?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik zie het zo voor mequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:53 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM en ik gaan binnenkort samen naar een Nicki Minaj concert.
Welke film is dat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan binnenkort naar een film met een hoofdrol voor Nicki Minaj.
Ik overweeg morgen te gaan, omdat GGMM onze date nu al zo lang heeft uitgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Other Woman. Ik ga aankomende zaterdag dus ik kan je spoedig een review geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |