Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak![]()
Hielp ik je daarom uit de gootquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs van waarom de alcoholleeftijd is verhoogd.
Tweede helft maakte het wel goed tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hielp ik je daarom uit de goot
was dan jouw vriendschap niet zo groot
JAWEL!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat of niet
[ afbeelding ]
18 nu toch?
Mooie maar tevens prijzige verjaardag. Wel een goede week om jarig te zijn.quote:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt he
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.
Dan hoop ik ook dikker te worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben laatste 2-3 maanden 10 kilo afgevallen
En ik eet echt veul meer, alcohol is echt goed voor de onderkin
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dikker te worden.
Geef maar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.
Stijn was gisteren helemaal waus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
straks gaat stijn weer andre hazes citeren
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |