wat een kut beatquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke bedankt
wat vind je van het nummer
eee rensquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal kapot gefeliciteerd ja toch. #BIER
Ben je jarig?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal kapot gefeliciteerd ja toch. #BIER
Wacht ik begin alvast weer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
straks gaat stijn weer andre hazes citeren
Nee kennelijk nietquote:
Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt hequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak![]()
Hielp ik je daarom uit de gootquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent het levende bewijs van waarom de alcoholleeftijd is verhoogd.
Tweede helft maakte het wel goed tochquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee kennelijk niet
Ik schuif het op de saaie eerste helft waardoor ik mijn voornemen pas dit weekend weer bier te drinken verbrak
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hielp ik je daarom uit de goot
was dan jouw vriendschap niet zo groot
JAWEL!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat of niet
[ afbeelding ]
18 nu toch?
Mooie maar tevens prijzige verjaardag. Wel een goede week om jarig te zijn.quote:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed adres voor je als het uit de klauwen loopt he
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Is niet zo erg. Was meer een voornemen uit 4 kilo aankomen afgelopen weekend voornamelijk aan bier.
Dan hoop ik ook dikker te worden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben laatste 2-3 maanden 10 kilo afgevallen
En ik eet echt veul meer, alcohol is echt goed voor de onderkin
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook dikker te worden.
Geef maar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je mijn dieet wel doorgeven.
Stijn was gisteren helemaal waus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
straks gaat stijn weer andre hazes citeren
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
Ik wist niet dat snelle vogels konden zingen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die heb je gisteren al gedaan, nu een ander.
Wat dacht je hier van?
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoonquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat filmpje van Genee in Brazilië plaats ik principieel niet, omdat het te genant is om te vertonen.
Zo weinig schaamte heeft die man, echt een buitengewoon talent. Op papier zou hij dé man moeten zijn voor het presenteren van Funny Videos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vond Sjonny ook. Mislukte dat grapje even voor zijn persoon
De koekoek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
MET BLOED, ZWEET EN TRANEN. ZIJ VRIENDEN DAG VRIENDEN, DE KOEK IS OP.
Welke koek zou 'ie bedoelen vraag ik me af. De filosoof dat het is.
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop niet dat met een striptease komen aanzetten
Stijn... gaat het verder goed met je?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE VAAK STOOTTE IK MIJN KOP
Waaraan zou 'ie zijn hoofd stoten?
Heel goed. Ik kijk nu baantjer.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze haar eigen paal maar meeneemt.
[..]
Stijn... gaat het verder goed met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |