Na een maand was het al over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe gaat het in Den Haag, nog echt wat geworden?
Amerikaanse Play Offs ijshockey?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat de Avs in game 7 wel de Wild verslaan.
Wat een vraagquote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook bedankt
nog gestreken vandaag
Ik typ heel soms zonder interpunctie. Maar over het algemeen wel, al is mijn spelling ook niet altijd goedquote:Op woensdag 30 april 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in het begin typte ik wel met interpunctie, maar sinds ik in SC's post niet meer.
nederlands is niet mijn sterkste punt en ik moet serieus vaak nadenken over d/t's enzo
dus als ik sc typ doe ik gewoon snel normaal
hoezo post je eigenlijk niet veel meer in vbl scquote:
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, ik snap onze wasmachine niet
Dat is snelquote:
misschien kun je een keer langskomenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfde40 graden is altijd goed.
Ah nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kun je een keer langskomen![]()
Eigenlijk geen tijd meer. Vroeger had ik te veel tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo post je eigenlijk niet veel meer in vbl sc
ik mis dat een beetje
Prima.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is snel.
Afstand, of gewoon niet bij elkaar passend? (Of geef je er gewoon liever geen antwoord op, dat is ook meer dan prima)
oh doe je nu werken?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk geen tijd meer. Vroeger had ik te veel tijd.
Maar hoe is het met jou? Nog steeds geen mod?
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh doe je nu werken?
ja gaat prima, nee ik denk ook niet dat ik het ooit zal worden.
Zo!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.
Werk en school.
Afleiding.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
Lig al in bed dus eten, drinken of kotsen is niet echt een optie.
Lees je wel goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo!
Dit is oorlog.
Ik ben weg hier.
Jammer man. App me als ik naar boven moet komen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
kut manquote:Op woensdag 30 april 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als LR het kan worden, dan zal het jou niet lukken nee. Sorry. Maar maakt niets uit.
Werk en school.
Mjah dan blijft er niet zoveel over he?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef JanCees het volgende:
Ben vanaf vandaag wel vaker online.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut man
mis die gekke foktijden wel beetje
hoezo klaar met school?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag wel vaker online.
Nee, maar wel met werk.quote:
Goed toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o chill is wel beter ja
ik werk nu ook
Trusten.quote:
Lekker manquote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben vanaf vandaag wel vaker online.
Oorlog beginnen met mrstylo?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo!
Dit is oorlog.
Ik ben weg hier.
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaarquote:
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het trouwens een debiel plan om een jaar iets te gaan studeren waar je geen intentie in hebt om het af te maken. Maar voor je kennis
Netjes man. Is echt veel beter. Lui leven is echt vies als je terug denkt eigenlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaar
ja sowieso.
Hoe is het met tattoo chick?quote:
Ik doe geen geschiedenis.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.
zou een optie zijn danquote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van geschiedenis. De elite van deze SC doet dat ook.
Mooie tijden waren dat Inso, toen we helemaal geen leven haddenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja, geld is wel lekker. maar mis stiekem wel het nietsnutten leven wel een beetje. van vorige zomer tot/met januari deze jaar
ja sowieso.
Maar dat heb je toch nog steeds niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat Inso, toen we helemaal geen leven hadden
Nu heb ik een klein beetje een leven. Meer dan vorig jaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch nog steeds niet?
Nog steeds geen 17?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een lekkere kont en is nog steeds waanzinnig dom
Dat is dan ook een dramaqueen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Dven dit morgen leest, raakt hij in paniek.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij kan toch alle chicks krijgen
Kan sowieso niet 43% van de meisjes krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
1 is toch genoeg lijkt meNiet ALLE.
1% zelfs niet dat zijn er al heul veul hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan sowieso niet 43% van de meisjes krijgen.
jij onderschat mrstyloquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
1% zelfs niet dat zijn er al heul veul hoor
*dit nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |