Na een maand was het al over.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Hoe gaat het in Den Haag, nog echt wat geworden?
Amerikaanse Play Offs ijshockey?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat de Avs in game 7 wel de Wild verslaan.
Wat een vraagquote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ook bedankt
nog gestreken vandaag
Ik typ heel soms zonder interpunctie. Maar over het algemeen wel, al is mijn spelling ook niet altijd goedquote:Op woensdag 30 april 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in het begin typte ik wel met interpunctie, maar sinds ik in SC's post niet meer.
nederlands is niet mijn sterkste punt en ik moet serieus vaak nadenken over d/t's enzo
dus als ik sc typ doe ik gewoon snel normaal
hoezo post je eigenlijk niet veel meer in vbl scquote:
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha, ik snap onze wasmachine niet
Dat is snelquote:
misschien kun je een keer langskomenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik kan het je niet uitleggen, ze zijn niet allemaal hetzelfde40 graden is altijd goed.
Ah nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien kun je een keer langskomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |