SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door inslagenreuring op 29-04-2014 16:05:18 ]Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Topgozer vind ik dat, maar zal nu wel goed zitten bij PSV. Of hij een club kan coachen op CL niveau is ook nog maar de gok.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef gniffie het volgende:
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling![]()
Moest een beetje kotsenquote:Kampioenschap 33 en de vierde schaal op rij is inmiddels binnen. Een van de spelers die wat Frank de Boer betreft symbool staat voor Ajax is Thulani Serero. De Zuid-Afrikaan speelt al drie jaar in de Amsterdam Arena, maar werd pas dit seizoen basiskracht.
“Thulani kwam bij ons binnen en dacht meteen even als basisspeler te kunnen beginnen. Nu, twee jaar later, is hij een betrouwbare speler. Daarvoor speelde hij slordig en leed te veel balverlies. Hij heeft het goed opgepikt en is nu het kloppende hart van het team bij balbezit. Ook bij balverlies bepaalt hij het ritme,” aldus De Boer recent in gesprek met Ajax Life.
Het contract van de inmiddels 24-jarige Serero, die overkwam van Ajax Cape Town, loopt tot medio 2015. Na het seizoen gaan club en speler rond de tafel. Ter illustratie: Serero maakte dit seizoen al 2186 minuten, waar hij de voorbije twee jaar samen nipt aan de 500 minuten in het eerste elftal kwam. De Zuid-Afrikaan was, in combinatie met Daley Blind en Davy Klaassen, onverslaanbaar op het middenveld.
In de verkiezing Ajacied van het Jaar staat Serero echter niet hoog in de tussenstand. Die strijd gaat tussen 'titelverdediger' Daley Blind en Lasse Schöne, koploper van de tweede seizoenshelft. “Ik vind dat Niklas Moisander en Jasper Cillessen er eigenlijk ook bij horen,” zegt de trainer over de publieke erkenning. “Maar dat heb je vaak met dit soort prijzen. Er zitten genoeg haken en ogen aan.”
Zelf is De Boer dit seizoen ook weer gegroeid als trainer. “Vooral in de omgang met spelers. Ik stap nu sneller op iemand af. Als ik aan een gelaatsuitdrukking zie dat iemand een bepaalde triestheid uitstraalt, bijvoorbeeld. Daar ga ik nu voor mijn gevoel eerder mee aan de slag. Of ik geef het aan bij Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp.”
“Ik had er altijd wel oog voor, maar ben er gevoeliger voor. Ik merk ook dat spelers het waarderen. Ik wacht niet meer tot iets wel of niet overwaait. Hoe vaak deze momenten voorkomen? Ik denk zo'n veertig keer per seizoen. Met een 26-koppige selectie valt dat best mee.”![]()
Lijkt me geen topclub materiaal, komt toch iets meer bij kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef gniffie het volgende:
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling![]()
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
JAJAJAJAJAJAJA KAMPIOENEN VIER OP RIJ WZAWZDB'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xdquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xd![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef StarGazer het volgende:
JAJAJAJAJAJAJA KAMPIOENEN VIER OP RIJ WZAWZDB
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aidsquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xd
Gr gr'Wish I was old and a little sentimental'
Boeiend, dan gaat deze tt nog op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xdCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xd
Ik wil alleen maar aantonen dat jullie sommige dingen veel te ernstig opvatten. Dat jullie al dat getroll nog aandacht geven terwijl jullie wel kampioen zijn en zij (wij) niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat jouw getroll sarcastisch is dat begrijpt iedereen, maar dat neemt niet weg dat het nogal irritant isquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt
Ik wil alleen maar aantonen dat jullie sommige dingen veel te ernstig opvatten. Dat jullie al dat getroll nog aandacht geven terwijl jullie wel kampioen zijn en zij (wij) niet![]()
![]()
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me geen topclub materiaal, komt toch iets meer bij kijken"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vergelijk je het hoofd van Langeler nou met het hoofd van Pellegrini?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.![]()
Mexicanobakker is niet vervelend.
Zo'n Pizza-Scheit, die is echt kaolo irritant.'Wish I was old and a little sentimental'
Nou, dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jouw getroll sarcastisch is dat begrijpt iedereen, maar dat neemt niet weg dat het nogal irritant is
Ja na vandaag is het wel weer mooi geweest. Gun het de club qua beleid ook wel, en dat gezeik over de 'salonremise' en armoede is helemaal triest. Nee, het niveau van de eredivisie is niet hoog maar lekker boeiend als je dat uitbuit. Als Porto profiteert van een mager jaar in de CL waar Real en Milan zich laten wegvagen met grote voorsprongen of Feyenoord met een lucky OG van Cordoba de finale van de UC haalt klaagt ook niemand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, enkel om aan te geven dat tactische kennis in het hedendaagse voetbal al genoeg is om een toptrainer te zijn. Dat schort bij 95% van de trainersquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergelijk je het hoofd van Langeler nou met het hoofd van Pellegrini?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Net als het B-team van Milan of Manchester, nou en. Het is A. niet zo dat ze daar koekenbakkers hebben staan en B. ze hebben toch ook wel wat eer te behalen. In de boekjes staan uiteindelijk de namen, en niet hoe of wat. Al snap ik dat winnen tegen Barcelona met Messi mooier is dan winnen van Barcelona met Afellay. Of dat winnen met aanvallend voetbal mooier is dan met park the bus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, jij schat Artje wat te hoog inquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.![]()
Ohja.. vergetenquote:
Charlie: How's it going in there?
Het kloppend van hart van een bijzonder matig middenveldquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik al
Zo zie je maar weer hoeveel verstand Frank ervan heeft![]()
![]()
Zal ook allemaal wel meevallen want anders hadden ze ook wel wat meer haast gemaakt met zijn contract verlenging, sowieso de minste op het middenveld als je op die andere 2 plekken Klaassen en Blind hebt staan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kloppend van hart van een bijzonder matig middenveld![]()
Fixedquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)eb79b23b9f-Ajax4.pngCharlie: How's it going in there?
Klaassenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook allemaal wel meevallen want anders hadden ze ook wel wat meer haast gemaakt met zijn contract verlenging, sowieso de minste op het middenveld als je op die andere 2 plekken Klaassen en Blind hebt staan.. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
Goeie speler man.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klaassen. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
Ik denk dat hij het in de spits ook niet onaardig zou doen.![]()
Aan de bal is die idd genoeg maar zonder bal is het echt drama. Maar in de dekking blijven staan en diep rennen zonder dat er ooit een bal aan gaat komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goeie speler man.
Ik denk dat hij het in de spits ook niet onaardig zou doen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Siem 2.0, hoe zou dat toch komen? Het verstoppertje spook is weer terugquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klaassen. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
![]()
Klaassen belachelijk makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Speelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
![]()
Vaantje kunnen we misschien over een paar weken weg halen, voor nu vond ik het wel toepasselijk omdat je het bij alle Ajax dingen nu ziet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Syntix het volgende:
Die #4 op rij rechtsboven is niet echt netjes en valt nogal uit de toon. De rest daarentegen is![]()
Dit dus. Eerste jaar in de eredivisie en is pas 20 of zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klaassen belachelijk makenSpeelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
![]()
Speelde wel goed met Hoesen in de spits. Voelden en vulden elkaar goed aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aan de bal is die idd genoeg maar zonder bal is het echt drama. Maar in de dekking blijven staan en diep rennen zonder dat er ooit een bal aan gaat komen.
Just saying![]()
![]()
Het is een middenvelder, geen aanvaller. Waarom denk je dat onze verdedigers continu de bal naar elkaar rond tikken en daarna een lange bal geven? Klaassen staat minstens 20 tot 30 meter van de verdedigers af.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klaassen belachelijk makenSpeelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
Als hij de loopacties maakt zoals afgesproken en de bal komt niet kan je hem dat moeilijk verwijten maar dat heet verstoppertje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Speelde wel goed met Hoesen in de spits. Voelden en vulden elkaar goed aan.
Just saying![]()
Jeetje speelt die ook al verstoppertjequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
![]()
Je mag dat zeker zeggen. Ik kan jou mening ook wel waarderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfs ik mag dit niet tegen Litmanen zeggen. Bereid je voor![]()
![]()
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
AFCA!![]()
Hopen dat Bergkamp hem tegenhoudtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
![]()
http://nos.nl/artikel/641802-de-boer-overweegt-tottenham.html
Ik heb het gevoel dat hij weggaat en dat zou ik dom vinden. Dus als iemand dat even doorgeeft aan Frank.![]()
Je gaat toch niet naar zo'n nietszeggende kutclub?.
Daar ga je echt nooit een prijs mee pakken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Boeiend. Frankie gaat niet zomaar. En als hij wel gaat, komt er een nieuwe coach. C'est la vie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
We kunnen weinig anders dan hopen dat hij blijft..![]()
Ga dan naar Arsenal, Tottenham is zo'n net niet clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
We kunnen weinig anders dan hopen dat hij blijft..![]()
Arsenal ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga dan naar Arsenal, Tottenham is zo'n net niet club![]()
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon nog 2 jaar blijven en de CL winnen
'Wish I was old and a little sentimental'
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?![]()
Net niet? Het is gewoon een kut clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Ik heb liever dat hij blijft hoor, ik vind Tottenham ook niet echt een juiste clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet? Het is gewoon een kut club![]()
![]()
Tja onze beste spelers van de laatste twee jaar gingen er ook heen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet? Het is gewoon een kut club
De status van Ajax op dit moment helaas.Oh.![]()
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.![]()
Vertonghen wil weg bij Spurs al kan dat veranderen als Frank komtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Al heeft hij dan weer Eriksen en Vertonghen onder zijn hoede.![]()
Dat ook, ja. Maar hij ziet ook wat er in de jeugdopleiding aankomt, en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij dat zomaar achterlaat. Er is nog zo veel progressie te boeken bij Ajax dat het doodzonde zou zijn als hij na 3.5 jaar vertrekt, terwijl hij een jaar geleden nog zei dat hij 'zo zou tekenen om de Sir Alex Ferguson van Ajax' te worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.![]()
De vraag is of een ander dat wel was gelukt met dit materiaal, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.![]()
Ik denk dat Barca deze zomer ook wel een bod doet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.AFCA!![]()
dat wil hij helemaal nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.![]()
Wel een leuk budget met een paar aardige spelers.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.
Daar is best ruimte om iets neer te zetten.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Daarom die hebben het geduld niet, veel te onrustigquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je het daar slecht doet dan knikkeren ze je er gewoon uit![]()
Vraag me af wat precies? Je gaat het niet redden tegen Chelsea en City en normaal gesproken ook niet tegen Liverpool en Arsenal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Wel een leuk budget met een paar aardige spelers.
Daar is best ruimte om iets neer te zetten.![]()
Dochters zijn niet zo heel jong meer. De oudste zal dan gewoon hier blijven en de andere twee mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch denk ik niet dat Frank het doet, ook door zijn thuissituatie.AFCA!![]()
Ik neem aan dat plek 4 de doelstelling zou zijn, directe plaatsing CL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag me af wat precies? Je gaat het niet redden tegen Chelsea en City en normaal gesproken ook niet tegen Liverpool en Arsenal.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Daarom kan ik het me ook niet voorstellen dat De Boer er naar toe gaatquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom die hebben het geduld niet, veel te onrustig![]()
En tegen Arsenal leggen ze het 9 van de 10 keer al af en dan spelen ze tegen clubs zoals Everton voor die plek. Top hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik neem aan dat plek 4 de doelstelling zou zijn, directe plaatsing CL.!
![]()
Als iedereen het naar zijn zin heeft hoeft het niet perse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dochters zijn niet zo heel jong meer. De oudste zal dan gewoon hier blijven en de ander mee.
Ligt er echt aan of de Boer geen uitdaging meer ziet bij Ajax. Maar die is er Europees gezien zeker nog wel.Oh.![]()
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch denk ik niet dat Frank het doet, ook door zijn thuissituatie.![]()
Ik hoop ook niet dat hij het doet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En tegen Arsenal leggen ze het 9 van de 10 keer al af en dan spelen ze tegen clubs zoals Everton voor die plek. Top hoor!
Maar ja, de Spurs is helaas wel groter dan Ajax op dit moment.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ik denk echt dat Ajax grote problemen krijgt als de Boer weggaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.AFCA!![]()
Hij mag best zeggen dat hij openstaat voor een mooie club natuurlijk, maar volgens mij heeft hij ook wel de intentie om gewoon te blijven. Maar mocht idd barcelona komen, sja.... geef hem ongelijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Ajax grote problemen krijgt als de Boer weggaat.![]()
Ik ga er wel vanuit dat het TH een goede opvolger voor hem weet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.Oh.![]()
Ik ga er vanuit dat ze die niet hebben en hem daarom smeken om te blijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat het TH een goede opvolger voor hem weet.![]()
![]()
Mooiste zou ik toch vinden als Ronald het zo over zo nemen dan, maar dat zit er niet in vrees ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De Boer bepaalt de selectie niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef wieisboos het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Als Frank weg is is het hopelijk ook einde Serero, De Sa, Duarte, Poulsen en co."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef wieisboos het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Als Frank weg is is het hopelijk ook einde Serero, De Sa, Duarte, Poulsen en co.![]()
![]()
quote:Ajax dreigt Frank de Boer na dit seizoen kwijt te raken. FOX Sports meldde maandag dat Tottenham Hotspur zich voor de trainer had gemeld, maar dat werd ontkend door De Boer, zaakwaarnemer Guido Albers én directeur voetbalzaken Marc Overmars. Een dag later laat De Boer echter aan de NOS weten dat Tottenham zich inderdaad heeft gemeld bij Overmars.
/
Het contract van de oefenmeester loopt nog drie jaar door, maar De Boer sluit een vertrek niet uit. "De Engelsen hebben zich gemeld bij Overmars. Ik ga na de laatste competitiewedstrijd op 3 mei nadenken over deze mogelijkheid", zegt De Boer. "Ik ga praten en luisteren en daarna laat ik mijn gevoelens spreken." Tottenham meldde zich drie weken geleden bij de Ajax-clubleiding, nadat Louis van Gaal had afgezegd vanwege zijn onderhandelingen met Manchester United.
Tottenham staat op het moment onder leiding van Tim Sherwood, maar voorzitter Daniel Levy wil de hoofdtrainer aan het einde van het seizoen vervangen. In Engeland ging men ervan uit dat Mauricio Pochettino van Southampton de belangrijkste kandidaat zou zijn om Sherwood op te volgen, maar Levy wil dus werk maken van de komst van De Boer. Hij leidde Ajax naar vier landstitels en voelt zich klaar voor een stap naar het buitenland.
Tottenham, de huidige nummer zes in de Premier League, is een club die past bij de ambities van De Boer. "Ik wil iets toevoegen aan een club", zegt de trainer. "Dat mensen kunnen zeggen dat ze de hand van Frank de Boer zien. Liverpool is daar een mooi voorbeeld van. Dat wat Brendan Rodgers daar nu doet, bijvoorbeeld." AS Monaco werd ook genoemd: "Maar dat zegt me niets. Monaco is al een gearriveerde club", stelde De Boer. Hij kan bij Tottenham weer gaan samenwerken met Jan Vertonghen en Christian Eriksen, die van Ajax naar the Spurs gingen.![]()
Je moet er toch wel minstens 11 meenemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kiest er wel voor ze op te stellen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze die niet hebben en hem daarom smeken om te blijven![]()
![]()
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.quote:![]()
Blijft gewoon, gaat toch niet naar zo'n vieze jodenclub"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.AFCA!![]()
Ik zou het doen als ik Frank was, is voor hem de perfecte club op dit moment.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij is toch nog niet wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.![]()
Ik voel een zomer 1998 aankomen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Frank nog een soort clausule in z'n contract staan? Loopt volgens mij nog drie jaar door..RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik dacht altijd dat De Boer alleen maar voor Barca weg zou gaan maar dit interview baart mij zorgen.quote:AFCA!![]()
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer![]()
![]()
Die heeft z'n papieren niet toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Mooiste zou ik toch vinden als Ronald het zo over zo nemen dan, maar dat zit er niet in vrees ik.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Guardiola maar eens een uitdaging geven in plaats van dat hij al werkt met de beste spelersquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaar
Oh.![]()
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nog een schuld bij Ajax ofzo? Was vorig jaar een hoop gedoe over.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen op wat mooie acties voor Frank zaterdag.![]()
Gaat naar Milan dacht ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon Jaap doorschuiven, ook een persoonlijkheid.![]()
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer![]()
Maar Ajax ging toen niet zo goed met hem om. Dus twijfel of hij dan wel wil komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Zou anders wel een aardige optie kunnen zijn inderdaad.Oh.![]()
Volgens mij is hij gestopt als trainer. En heeft hij een goede assistent nodig. Misschien wil Ten Cate dat wel even gratis doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.Oh.![]()
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de oudste van Frank (Romy).Oh.![]()
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijvenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ten Catequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordt![]()
bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/64180(...)ttenham-hotspur.html![]()
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Bromquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom ook niet meteen Peter Bosz of Philip Cocu losweken.
![]()
dat is een Van Gaaltje dus denk het nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
![]()
Altijd stressquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Mooie stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het doen als ik Frank was, is voor hem de perfecte club op dit moment.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan![]()
![]()
Nou ze hebben toch wel aardige spelers en een beter budget dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.Oh.![]()
Dan mag de halve selectie weg. Allemaal te lastig voor Frankquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij MilanRED ONS HENNIEGOD![]()
Je kan het ook omdraaien, wat kan hij met Ajax nog winnen op korte termijn? Europees gezien 0 en schalen heeft hij inmiddels genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.![]()
Misschien keer CL halen dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan mag de halve selectie weg. Allemaal te lastig voor Frank
Oh.![]()
In ieder geval echt de beste club zijn in de eredivisie zou al wat zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, wat kan hij met Ajax nog winnen op korte termijn? Europees gezien 0 en schalen heeft hij inmiddels genoeg![]()
met 4 schalen in 4 jaar ben je dat welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In ieder geval echt de beste club zijn in de eredivisie zou al wat zijn![]()
Maar die post ging over Seedorf naar Ajax en niet over Frank naar Milanquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Milan he.
Taarabt en Balotelli krijgen meteen een ontslagbrief
Oh.![]()
Seedorf als opvolger van Frank bedoelt hijquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Milan he.
Taarabt en Balotelli krijgen meteen een ontslagbrief![]()
Op dat gebied zeker, maar we steken niet echt boven de rest uit qua spelquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 4 schalen in 4 jaar ben je dat wel![]()
Het mag een stuk beter, maar daar heb je ook de spelers voor nodigquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op dat gebied zeker, maar we steken niet echt boven de rest uit qua spel![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die post ging over Seedorf naar Ajax en niet over Frank naar MilanHorrorgedachtequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Seedorf als opvolger van Frank bedoelt hijRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop en denk dat ie wel blijft. Z'n vrouwn heeft hier een winkel. jonge kids, uitdaging bij Ajax en weer CL volgend seizoen. Maar als ie toch gaat heb ik er wel begrip voor. Kun je nagaan hoe Barca fans zich gevoeld hebben toen Pep bekend maakte dat ie zou stoppen![]()
![]()
Londen is niet zo ver wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:24 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop en denk dat ie wel blijft. Z'n vrouwn heeft hier een winkel. jonge kids, uitdaging bij Ajax en weer CL volgend seizoen. Maar als ie toch gaat heb ik er wel begrip voor. Kun je nagaan hoe Barca fans zich gevoeld hebben toen Pep bekend maakte dat ie zou stoppen![]()
Eind Frank's eerste seizoen speelde Ajax haar beste voetbal. Die spelers waren echt niet veel beter dan de huidige selectie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mag een stuk beter, maar daar heb je ook de spelers voor nodig"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Echt welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eind Frank's eerste seizoen speelde Ajax haar beste voetbal. Die spelers waren echt niet veel beter dan de huidige selectie.![]()
Koeman is zo iemand die nog zou komen ook. Hij kent totaal geen clubliefde. Het boeit hem niets of hij bij Ajax, PSV, Vitesse, AZ of Feyenoord werkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon even een hartig woord erover babbelen. Organisatie is al flink veranderd sinds hij hier voor het laatst was.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nog een schuld bij Ajax ofzo? Was vorig jaar een hoop gedoe over.![]()
Uiteindelijk is de voetbalbeleving in de PL toch mooier als Nederlandse prijzen winnen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Weet wel zeker van nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Koeman is zo iemand die nog zou komen ook.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Kenneth Vermeer - Toby Alderweireld, Nicolai Boilesen, Gregory van der Wiel, Jan Vertonghen - Vurnon Anita, Siem de Jong, Demy de Zeeuw, Christian Eriksen, Miralem Sulejmani, Lorenzo Ebecilio.quote:
Cillessen- Veltman- Boilesen- Van Rhijn - Moisander- Blind - Klaassen - Serero- De Sa/Fischer - Sightorsson/Schone - Schone
Allebei de sterkste opstellingen van beiden jaren. Dan zijn enkel Eriksen en Vertonghen (veel) beter in het jaar 2011. De rest is bijna gelijk aan elkaar."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En waarom schrijf je de tweede opstelling zonder voornamen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer - Toby Alderweireld, Nicolai Boilesen, Gregory van der Wiel, Jan Vertonghen - Vurnon Anita, Siem de Jong, Demy de Zeeuw, Christian Eriksen, Miralem Sulejmani, Lorenzo Ebecilio.
Cillessen- Veltman- Boilesen- Van Rhijn - Moisander- Blind - Klaassen - Serero- De Sa/Fischer - Sightorsson/Schone - Schone
Allebei de sterkste opstellingen van beiden jaren. Dan zijn enkel Eriksen en Vertonghen (veel) beter in het jaar 2011. De rest is bijna gelijk aan elkaar.![]()
Is steeds minder waard. Nederland heeft echt weer eens succes nodig in europa. De huidige situatie is echt een lachertjequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In ieder geval echt de beste club zijn in de eredivisie zou al wat zijnNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
De eerste van transfermarkt afgehaald, dat is de kampioenswedstrijd. De tweede zelf getyptquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:34 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En waarom schrijf je de tweede opstelling zonder voornamen?.
Mocht hij gaan heb ik bij voorbaat medelijden met zijn opvolgerZeer lastige taak, veel minder krediet, matige selectie. Arme drommel.
![]()
Maar hoe wil je dan weer succes halen? Op alle gebieden komen we te kort. Enige optie is Betonvoetbal versie 2.5quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:34 schreef eight het volgende:
[..]
Is steeds minder waard. Nederland heeft echt weer eens succes nodig in europa. De huidige situatie is echt een lachertje![]()
Keeperstrainer Henk Timmerquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verlaat assistent
Jan Jood teammanager
Conditietrainer Gertjan Verbeek![]()
Eriksen alleen al scheelt 30%quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
De eerste van transfermarkt afgehaald, dat is de kampioenswedstrijd. De tweede zelf getypt.
![]()
Apart wel dat hij is benaderd, terwijl Sherwood nog niet eens weg is. Ook wel ergens vreemd dat Frank dit niet aangeeft.
Spurs vind ik trouwens wel echt een hele mooie club op dit moment voor Frank, er is daar nog veel vooruitgang te boeken![]()
Spurs![]()
![]()
Sherwood was al bekend dat ie niet door zou gaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Apart wel dat hij is benaderd, terwijl Sherwood nog niet eens weg is. Ook wel ergens vreemd dat Frank dit niet aangeeft.
Spurs vind ik trouwens wel echt een hele mooie club op dit moment voor Frank, er is daar nog veel vooruitgang te boeken![]()
Spurs![]()
Spitsentrainer Nikos Machlasquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keeperstrainer Henk Timmer
Conditietrainer Gertjan Verbeek
Voor de verdediging Alex PastoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Zijn contract loopt gewoon nog tot 2015 tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sherwood was al bekend dat ie niet door zou gaan![]()
![]()
30% wat?quote:
Enkel omdat er 1 wereldspeler, die toen nog een topper was, niet meer in je team zit kan je als collectief geen combinatiespel meer spelen? Als teams doen ze technisch amper voor elkaar onder."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Lekker onder het genot van een bak koffie de zooi uitpraten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Laudrup heeft nog wat oud zeer denk ik.![]()
Natuurlijk wel, maar goed ga jij maar verstoppers vindenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
30% wat?
Enkel omdat er 1 wereldspeler, die toen nog een topper was, niet meer in je team zit kan je als collectief geen combinatiespel meer spelen? Als teams doen ze technisch amper voor elkaar onder.![]()
En Kinkladze als assistentquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat Jordania voorzitter maken
'Wish I was old and a little sentimental'
En de naam veranderingen naar Amsterdamsche Football Club Georgiaquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat Jordania voorzitter maken![]()
Dinamo Amsterdamquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de naam veranderingen naar Amsterdamsche Football Club GeorgiaRED ONS HENNIEGOD![]()
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
30% wat?
Enkel omdat er 1 wereldspeler, die toen nog een topper was, niet meer in je team zit kan je als collectief geen combinatiespel meer spelen? Als teams doen ze technisch amper voor elkaar onder.![]()
Systeem volledig omgooien, fuck 433quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan die buitenspelers ook eens wat skills leren![]()
Gewoon 5-3-2 , kan je veel kanten mee uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Systeem volledig omgooien, fuck 433RED ONS HENNIEGOD![]()
De Koeiemansvariant.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon 5-3-2 , kan je veel kanten mee uit![]()
De hele aanval was ook beter dan nu, lijkt me logisch want dat was dit seizoen echt één van de slechtste ooitquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.![]()
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dan weer succes halen? Op alle gebieden komen we te kort. Enige optie is Betonvoetbal versie 2.5
Voorbeeld: Nu zie je dat veel kleine clubs overgaan op kunstgras zodat het voor grote clubs moeilijker wordt om tegen hun te winnen. Dit levert echter antivoetbal op en spelers worden hier absoluut niet beter van.
Het zou bijv. veel beter zijn als kleinere clubs meer spelers kunnen huren bij de grotere clubs tegen een laag bedrag. Daar zijn ze nu heel voorzichtig mee met de gedachte dat de tegenstander niet te sterk mag worden (kost punten), maar uiteindelijk hebben ze alleen zichzelf hiermee. Hun spelers worden pas echt beter wanneer er betere tegenstanders zijn.
Als tegenprestatie zou de KNVB kunnen regelen om clubs die doordeweeks Europees spelen zo lang mogelijk rust te gunnen zodat ze topfit aan de start staan. Dit vereist weer enige medewerking van alle andere clubs.
Er zijn echt talrijke maatregelen te bedenken ( en betere dan bovenstaand voorbeeld) waarin je door samenwerking een win-win situatie creëert. Daar is wel visie voor nodig en die ontbreekt in Zeist.
Wat dat betreft is het ook wel jammer dat Johan Cruijff zich voornamelijk op Ajax richt.
Het zou mooi zijn als er een of andere taskforce ontstaat die juist voor een landelijke aanpak kiest.
Ze kunnen wel blijven vingerwijzen op het feit dat de clubs in grote landen meer tv-gelden en andere mogelijkheden hebben maar daar kom je ook geen steek verder mee.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Misschien valt er nog wat te winnen in het verkopen van het merk Eredivisie. Zeker in China en Indonesië enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:05 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.
Voorbeeld: Nu zie je dat veel kleine clubs overgaan op kunstgras zodat het voor grote clubs moeilijker wordt om tegen hun te winnen. Dit levert echter antivoetbal op en spelers worden hier absoluut niet beter van.
Het zou bijv. veel beter zijn als kleinere clubs meer spelers kunnen huren bij de grotere clubs tegen een laag bedrag. Daar zijn ze nu heel voorzichtig mee met de gedachte dat de tegenstander niet te sterk mag worden (kost punten), maar uiteindelijk hebben ze alleen zichzelf hiermee. Hun spelers worden pas echt beter wanneer er betere tegenstanders zijn.
Als tegenprestatie zou de KNVB kunnen regelen om clubs die doordeweeks Europees spelen zo lang mogelijk rust te gunnen zodat ze topfit aan de start staan. Dit vereist weer enige medewerking van alle andere clubs.
Er zijn echt talrijke maatregelen te bedenken ( en betere dan bovenstaand voorbeeld) waarin je door samenwerking een win-win situatie creëert. Daar is wel visie voor nodig en die ontbreekt in Zeist.
Wat dat betreft is het ook wel jammer dat Johan Cruijff zich voornamelijk op Ajax richt.
Het zou mooi zijn als er een of andere taskforce ontstaat die juist voor een landelijke aanpak kiest.
Ze kunnen wel blijven vingerwijzen op het feit dat de clubs in grote landen meer tv-gelden en andere mogelijkheden hebben maar daar kom je ook geen steek verder mee.Oh.![]()
Veltman en Moisander kunnen toch wel beter opbouwen dan dat duo. Het gaat nu puur om het voetballend vermogen van het team.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.
Siem de Jong was idd de belangrijkste speler in 2011, die zo'n beetje heel het team voetballend naar een hoger niveau trok. Maar dit en vorig seizoen met hem in de spits gebeurde dat niet."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriérequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:05 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.
Het zou bijv. veel beter zijn als kleinere clubs meer spelers kunnen huren bij de grotere clubs tegen een laag bedrag. Daar zijn ze nu heel voorzichtig mee met de gedachte dat de tegenstander niet te sterk mag worden (kost punten), maar uiteindelijk hebben ze alleen zichzelf hiermee. Hun spelers worden pas echt beter wanneer er betere tegenstanders zijn.![]()
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriére
Maar misschien kunnen ze wel gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Verkoop desnoods de naam van de Eredivisie weer aan een sponsor.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veltman en Moisander kunnen toch wel beter opbouwen dan dat duo. Het gaat nu puur om het voetballend vermogen van het team.
Vertonghen was veel sterker in zijn opbouw en Alderweireld had goede crosspasses.![]()
En Alderweireld dramatisch. Als duo vind ik nu Veltman en Moisander beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen was veel sterker in zijn opbouw"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
En Alderweireld dramatisch. Als duo vind ik nu Veltman en Moisander beter.
100x Liever Vertonghen en Alderweireld.![]()
Mwah, Ebecilio...quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele aanval was ook beter dan nu, lijkt me logisch want dat was dit seizoen echt één van de slechtste ooit![]()
![]()
Geen diploma.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zou er ook verstandig aan kunnen doen om Trustfull als hoofdtrainer te pakken.![]()
Ook dat ja. Clubs worden nu onnodig voor een blok gezet doordat alles op een korte termijn in orde moet zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriéreIk vraag me sowieso af waar het geld van de KNVB allemaal naar toe gaat. Ze hebben door de successen van Oranje het afgelopen decennia echt enorm goed geboerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.
Maar misschien kunnen ze wel gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Verkoop desnoods de naam van de Eredivisie weer aan een sponsor.
Wat doen ze met die inkomsten? Ze hebben wat geld naar de amateurs en het vrouwenvoetbal toegeschoven en verder zijn er wat hoge kosten gemaakt bij het WK bid maar that's it.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
De Boer moet niet naar de Spurs gaan.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet over individuen maar als geheel was het wel beter dan dit seizoen![]()
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Tottenhamquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prima club toch, waarom niet?
Te vroeg misschien?nee joh
![]()
Die Ronald de Boer zouden ze ook even in Syberië rond moeten laten rennen.
Die loopt al 3 jaar te schreeuwen over het verloop van de carrière van Frank.![]()
En wat heeft Frank van zijn doelstellingen waargemaakt bij Ajax?quote:
Nog altijd zal de groepsfase van de CL een keer moeten worden overleefd. Ze wilden ver komen in de Europa League...![]()
Dat maakt toch niets uit man, Frank doet wat hij wilquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Die loopt al 3 jaar te schreeuwen over het verloop van de carrière van Frank.![]()
Nee, het team van toen was zeker beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.![]()
Toby was toch ook nog wel iets beter dan Veltman. En Eriksen deed het zeker beter dan Serero. Toby en Verthongen/Moisander waren wel hele mooie duo's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.![]()
Frank heeft niet heel veel meer te winnen bij Ajax. Een kwartfinale CL of EL verder komen is het enige natuurlijk wat er voor hem nog te winnen valt. En weer een record breken. 5 keer op rij.
Laten we hopen dat ie blijft maar ik zou het begrijpen als hij naar de Spurs zou gaan. Hij is er in een poep en een scheet (niet ver van NL), leuk elftal en spelers waar hij wel wat mee kan, incl paar oude ajax spelers"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ajax-te-verlaten.htmquote:Het contact tussen Tottenham Hotspur en Ajax over trainer Frank de Boer is tot nu beperkt gebleven tot een telefoontje van de Londense club naar Marc Overmars.
'Spurs heeft aangegeven dat ze na het seizoen eventueel met ze zouden willen praten', legt De Boer uit aan Voetbal International. 'Ik heb daarop gezegd dat ik me eerst wil richten op een goed einde van het seizoen met Ajax en daarna best naar Tottenham Hotspur zou willen luisteren. Meer is het op dit moment niet. Bij mijn zaakwaarnemer Guido Albers hebben ze zich nog niet gemeld. En laat één ding duidelijk zijn: het is helemaal niet mijn intentie om Ajax te verlaten. We hebben een geweldige spelersgroep en ik heb het fantastisch naar mijn zin bij Ajax.'
Ook Marc Overmars maakt zich nog niet druk: 'Er is nog niks concreet', reageert de voetbaldirecteur. Behalve De Boer is ook Southampton-coach Mauricio Pottechino kandidaat om de huidige interim-trainer Tim Sherwood komende zomer op te volgen.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ajax-te-verlaten.htm![]()
Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef Stiggie het volgende:
Frank heeft niet heel veel meer te winnen bij Ajax. Een kwartfinale CL of EL verder komen is het enige natuurlijk wat er voor hem nog te winnen valt. En weer een record breken. 5 keer op rij.
Laten we hopen dat ie blijft maar ik zou het begrijpen als hij naar de Spurs zou gaan. Hij is er in een poep en een scheet, leuk elftal en spelers waar hij wel wat mee kan, incl paar oude ajax spelers
Verbeteren van het spel. Weer nieuwe talenten smeden en door laten stromen. En over 5 jaar gewoon de CL winnen.![]()
'gewoon''de cl winnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.
Verbeteren van het spel. Weer nieuwe talenten smeden en door laten stromen. En over 5 jaar gewoon de CL winnen.![]()
![]()
Jij bent een kloon van Davyquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.
Verbeteren van het spel. Weer nieuwe talenten smeden en door laten stromen. En over 5 jaar gewoon de CL winnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien kunnen we Frank en Ronald stiekem verwisselen. Sturen we Ronald lekker naar Tottenham.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Die loopt al 3 jaar te schreeuwen over het verloop van de carrière van Frank.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaaldquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wil gewoon een keer net zo'n lichting meemaken als v Gaal in '95 had.![]()
Qua voetballend vermogen ligt het dicht bij elkaar, dat is echt geen verschil van dag en nacht. Waarom speelden ze toen wel redelijk goed combinatie spel en tikken ze nu maar wat rond achterin en gaat alles breed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.
Als De Zeeuw, Ebecilio en Sulejmani het kunnen, moeten Klaassen, Serero en Schone het toch ook kunnen. Die zijn technisch allemaal beter."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat wil ik ook wel maar dat gaat nooit meer gebeuren, zodra je iets hebt wat erop lijkt is er wel een Arabier of Rus die dat uit elkaar trektquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wil gewoon een keer net zo'n lichting meemaken als v Gaal in '95 had.![]()
Dat nog net wel denk ik. Maar true, het moet een betere lichting zijn! Frank zijn droom was om minimaal 10 jaar bij Ajax hoofdtrainer te zijn...quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaald![]()
we zullen het nooit weten, laten we eerst dat niveau maar eens benaderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaald![]()
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten, laten we eerst dat niveau maar eens benaderenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eh ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaaldproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Daarom en wat kan je er mee, het enige wat ik wel zeker weet is dat het niveau velen malen hoger was dan het huidige team.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.![]()
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.RED ONS HENNIEGOD![]()
De gebroeders de Boer, Seedorf, v/d Sar?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij AjaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat als de Spurs echt gaat voor De Boer dat ie gaat.
Jammer maar zo gaat dat nu eenmaal. Spelers gaan en komen en dat geldt ook voor trainers.
Eigenlijk wel een leuke uitdaging, kijken wat een andere trainer nog kan toevoegen.
En als we volgend jaar gewoon weer de titel pakken dan is dat gezeik dat dat alleen komt door Frank de Boer ook weer verleden tijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Seedorf en vd Sar heb je gelijk .quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
De gebroeders de Boer, Seedorf, v/d Sar?
De Boertjes ... Ronald kon niet mee bij Barca en Frank was bij Ajax beter vond ik .RED ONS HENNIEGOD![]()
Kanu?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij Ajax![]()
Is er ergens een plekkie waar ik de PSD van de OP kan dumpen? Dan kunnen jullie 'm eventueel ook aanpassen![]()
Het systeem staat er al. Wie je er voor zet maakt in principe geen reet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat als de Spurs echt gaat voor De Boer dat ie gaat.
Jammer maar zo gaat dat nu eenmaal. Spelers gaan en komen en dat geldt ook voor trainers.
Eigenlijk wel een leuke uitdaging, kijken wat een andere trainer nog kan toevoegen.
En als we volgend jaar gewoon weer de titel pakken dan is dat gezeik dat dat alleen komt door Frank de Boer ook weer verleden tijd.Groot fan van User Wotte![]()
Kan Ajax do's vangen voor de boer?
Groet een gierige Jood.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Deze man is een visionair.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.
Maar misschien kunnen ze wel gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Verkoop desnoods de naam van de Eredivisie weer aan een sponsor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Deze man is een visionair.Oh.![]()
quote:Trainer Frank de Boer gaat pas volgende week met Tottenham Hotspur om de tafel zitten, maar het speculeren over zijn opvolger bij Ajax is al begonnen.
Ajax beschikt niet over een coach die de club naar het eerste elftal kan laten doorstromen. Dennis Bergkamp en Jaap Stam willen nog geen hoofdtrainer worden. Hennie Spijkerman zal De Boer graag willen volgen.
Oud-Ajacieden Frank Rijkaard en Michael Laudrup lijken goed te passen in de profielschets. Ze staan er ook goed op bij Johan Cruijff, de belangrijke adviseur van de Amsterdamse club. Rijkaard en Laudrup hebben op dit moment geen club. Rijkaard stelde onlangs wel dat hij niet uitkijkt naar een nieuw leven als hoofdtrainer. Laudrup werd in februari ontslagen bij Swansea City.
John van den Brom werkte als speler en hoofd opleiding bij Ajax. Hij werd vorige maand ontslagen als hoofdtrainer van Anderlecht. Morten Olsen, op dit moment bondscoach van Denemarken, functioneerde eerder succesvol bij Ajax. Clarence Seedorf debuteerde dit jaar als hoofdtrainer van AC Milan. Hij presteert daar de laatste weken uitstekend, maar veel Italiaanse media denken dat hij deze zomer toch weer moet vertrekken.![]()
quote:Hennie Spijkerman zou goed zijn.quote:
Dat is een trainer die bij deze selectie past. Allebei de uitstraling van een zielig zakje stront.Groot fan van User Wotte![]()
Had trouwens nooit verwacht dat Tarik Oulida het uiteindelijk niet bij Ajax en ook niet in het buitenland zou redden. Groot talent was dat.![]()
wat een interessante post zegquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef GwaiLow het volgende:
Had trouwens nooit verwacht dat Tarik Oulida het uiteindelijk niet bij Ajax en ook niet in het buitenland zou redden. Groot talent was dat.Groot fan van User Wotte![]()
Laudrupquote:Telegraaf: 'Laudrup en Martinez mogelijke kandidaten bij vertrek De Boer'
29 april 2014 -
Volgens De Telegraaf zullen de namen van Michael Laudrup en Roberto Martinez 'ongetwijfeld' genoemd worden bij Ajax als mogelijke opvolger van Frank de Boer. Michael Laudrup heeft momenteel geen club en past qua filosofie bij Ajax. Hij leeft echter vanwege een belastingzaak in onmin met Ajax. Roberto Martinez was jarenlang coach van Swansea City en Wigan Athletic. Het laatste jaar is hij coach van Everton. Beiden zijn goed bevriend met Johan Cruijff.nog niet eens aan gedacht
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag ik dan Heeinz als assistent?![]()
!
![]()
90% van de posts hier zijn niet zo interessant. Maar dan kan het nog wel leuk zijn om over zoiets na te denken.quote:![]()
Wat is er mis met Henniequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Hennie Spijkerman zou goed zijn.
Dat is een trainer die bij deze selectie past. Allebei de uitstraling van een zielig zakje stront.![]()
![]()
Tarado in de Bergkamp rolquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PizzaGeit en Bianconeri als koffiejuffrouwen![]()
![]()
Ach.quote:
Hij zou de jongens niet zo op scherp zetten als Frank dat doet.
Maar dat heb je in de calimero-competitie ook niet nodig.Groot fan van User Wotte![]()
zou bestquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
90% van de posts hier zijn niet zo interessant. Maar dan kan het nog wel leuk zijn om over zoiets na te denken.
maar zo kan je nog 500 andere talenten noemen maar achGroot fan van User Wotte![]()
Tuurlijk beetje spelers scouten, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met al je FM know how pas je daar vast wel
Nog een paar scouts nodig uit dit topic
Oh.![]()
inslagenreuring, zodat we Marcus Berg binnenhalenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk beetje spelers scouten, niks mis mee.
Nog een paar scouts nodig uit dit topic![]()
mag ik capo van 410 wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk beetje spelers scouten, niks mis mee.
Nog een paar scouts nodig uit dit topicGroot fan van User Wotte![]()
Misschien iets voor Jong Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
inslagenreuring, zodat we Marcus Berg binnenhalenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: