Zijn contract loopt gewoon nog tot 2015 tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sherwood was al bekend dat ie niet door zou gaan
30% wat?quote:
Lekker onder het genot van een bak koffie de zooi uitpraten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Laudrup heeft nog wat oud zeer denk ik.
Natuurlijk wel, maar goed ga jij maar verstoppers vindenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
30% wat?
Enkel omdat er 1 wereldspeler, die toen nog een topper was, niet meer in je team zit kan je als collectief geen combinatiespel meer spelen? Als teams doen ze technisch amper voor elkaar onder.
En Kinkladze als assistentquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat Jordania voorzitter maken
En de naam veranderingen naar Amsterdamsche Football Club Georgiaquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat Jordania voorzitter maken
Dinamo Amsterdamquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de naam veranderingen naar Amsterdamsche Football Club Georgia
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
30% wat?
Enkel omdat er 1 wereldspeler, die toen nog een topper was, niet meer in je team zit kan je als collectief geen combinatiespel meer spelen? Als teams doen ze technisch amper voor elkaar onder.
Systeem volledig omgooien, fuck 433quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaan die buitenspelers ook eens wat skills leren
Gewoon 5-3-2 , kan je veel kanten mee uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Systeem volledig omgooien, fuck 433
De Koeiemansvariant.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon 5-3-2 , kan je veel kanten mee uit
De hele aanval was ook beter dan nu, lijkt me logisch want dat was dit seizoen echt één van de slechtste ooitquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dan weer succes halen? Op alle gebieden komen we te kort. Enige optie is Betonvoetbal versie 2.5
Misschien valt er nog wat te winnen in het verkopen van het merk Eredivisie. Zeker in China en Indonesië enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:05 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.
Voorbeeld: Nu zie je dat veel kleine clubs overgaan op kunstgras zodat het voor grote clubs moeilijker wordt om tegen hun te winnen. Dit levert echter antivoetbal op en spelers worden hier absoluut niet beter van.
Het zou bijv. veel beter zijn als kleinere clubs meer spelers kunnen huren bij de grotere clubs tegen een laag bedrag. Daar zijn ze nu heel voorzichtig mee met de gedachte dat de tegenstander niet te sterk mag worden (kost punten), maar uiteindelijk hebben ze alleen zichzelf hiermee. Hun spelers worden pas echt beter wanneer er betere tegenstanders zijn.
Als tegenprestatie zou de KNVB kunnen regelen om clubs die doordeweeks Europees spelen zo lang mogelijk rust te gunnen zodat ze topfit aan de start staan. Dit vereist weer enige medewerking van alle andere clubs.
Er zijn echt talrijke maatregelen te bedenken ( en betere dan bovenstaand voorbeeld) waarin je door samenwerking een win-win situatie creëert. Daar is wel visie voor nodig en die ontbreekt in Zeist.
Wat dat betreft is het ook wel jammer dat Johan Cruijff zich voornamelijk op Ajax richt.
Het zou mooi zijn als er een of andere taskforce ontstaat die juist voor een landelijke aanpak kiest.
Ze kunnen wel blijven vingerwijzen op het feit dat de clubs in grote landen meer tv-gelden en andere mogelijkheden hebben maar daar kom je ook geen steek verder mee.
Veltman en Moisander kunnen toch wel beter opbouwen dan dat duo. Het gaat nu puur om het voetballend vermogen van het team.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alderweireld - Vertonghen was het laatste halfjaar 10x sterker dan Moisander en Veltman nu is, hetzelfde als met het middenveld, dat draaide ook veel beter. Het enige waar ik het wel over eens ben is de aanval, al was een fitte de Jong toen ontzettend belangrijk in de spits.
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriérequote:Op dinsdag 29 april 2014 18:05 schreef eight het volgende:
[..]
De KNVB zou hier een voortrekkersrol in moeten spelen. Enerzijds moet de eredivisie competitiever gemaakt worden door middenmoters en kleinere clubs beter te ondersteunen.
Voorbeeld: Nu zie je dat veel kleine clubs overgaan op kunstgras zodat het voor grote clubs moeilijker wordt om tegen hun te winnen. Dit levert echter antivoetbal op en spelers worden hier absoluut niet beter van.
Het zou bijv. veel beter zijn als kleinere clubs meer spelers kunnen huren bij de grotere clubs tegen een laag bedrag. Daar zijn ze nu heel voorzichtig mee met de gedachte dat de tegenstander niet te sterk mag worden (kost punten), maar uiteindelijk hebben ze alleen zichzelf hiermee. Hun spelers worden pas echt beter wanneer er betere tegenstanders zijn.
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriére
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veltman en Moisander kunnen toch wel beter opbouwen dan dat duo. Het gaat nu puur om het voetballend vermogen van het team.
En Alderweireld dramatisch. Als duo vind ik nu Veltman en Moisander beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen was veel sterker in zijn opbouw
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
En Alderweireld dramatisch. Als duo vind ik nu Veltman en Moisander beter.
Mwah, Ebecilio...quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele aanval was ook beter dan nu, lijkt me logisch want dat was dit seizoen echt één van de slechtste ooit
Geen diploma.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax zou er ook verstandig aan kunnen doen om Trustfull als hoofdtrainer te pakken.
Ook dat ja. Clubs worden nu onnodig voor een blok gezet doordat alles op een korte termijn in orde moet zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KNVB is ook wel erg streng in het financiële beleid van alle clubs. In de andere landen zijn ze daar veel en veel losser in. Dat is imo de grootste barriére
Ik vraag me sowieso af waar het geld van de KNVB allemaal naar toe gaat. Ze hebben door de successen van Oranje het afgelopen decennia echt enorm goed geboerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.
Maar misschien kunnen ze wel gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Verkoop desnoods de naam van de Eredivisie weer aan een sponsor.
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet over individuen maar als geheel was het wel beter dan dit seizoen
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.
hahahaquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan
Tottenhamquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prima club toch, waarom niet?
Te vroeg misschien?
En wat heeft Frank van zijn doelstellingen waargemaakt bij Ajax?quote:
Dat maakt toch niets uit man, Frank doet wat hij wilquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ronald de Boer zouden ze ook even in Syberië rond moeten laten rennen.
Die loopt al 3 jaar te schreeuwen over het verloop van de carrière van Frank.
Nee, het team van toen was zeker beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.
Toby was toch ook nog wel iets beter dan Veltman. En Eriksen deed het zeker beter dan Serero. Toby en Verthongen/Moisander waren wel hele mooie duo's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan door ook door de aanvoer van het middenveld, een Eriksen geeft betere steekpasses dan een Serero en Eriksen - De Jong was een goede tandem. Maar de spelers op zich waren niet beter, behalve de Jong in de spits dan.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ajax-te-verlaten.htm
quote:Het contact tussen Tottenham Hotspur en Ajax over trainer Frank de Boer is tot nu beperkt gebleven tot een telefoontje van de Londense club naar Marc Overmars.
'Spurs heeft aangegeven dat ze na het seizoen eventueel met ze zouden willen praten', legt De Boer uit aan Voetbal International. 'Ik heb daarop gezegd dat ik me eerst wil richten op een goed einde van het seizoen met Ajax en daarna best naar Tottenham Hotspur zou willen luisteren. Meer is het op dit moment niet. Bij mijn zaakwaarnemer Guido Albers hebben ze zich nog niet gemeld. En laat één ding duidelijk zijn: het is helemaal niet mijn intentie om Ajax te verlaten. We hebben een geweldige spelersgroep en ik heb het fantastisch naar mijn zin bij Ajax.'
Ook Marc Overmars maakt zich nog niet druk: 'Er is nog niks concreet', reageert de voetbaldirecteur. Behalve De Boer is ook Southampton-coach Mauricio Pottechino kandidaat om de huidige interim-trainer Tim Sherwood komende zomer op te volgen.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ajax-te-verlaten.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |