SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door inslagenreuring op 29-04-2014 16:05:18 ]Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Topgozer vind ik dat, maar zal nu wel goed zitten bij PSV. Of hij een club kan coachen op CL niveau is ook nog maar de gok.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef gniffie het volgende:
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling![]()
Moest een beetje kotsenquote:Kampioenschap 33 en de vierde schaal op rij is inmiddels binnen. Een van de spelers die wat Frank de Boer betreft symbool staat voor Ajax is Thulani Serero. De Zuid-Afrikaan speelt al drie jaar in de Amsterdam Arena, maar werd pas dit seizoen basiskracht.
“Thulani kwam bij ons binnen en dacht meteen even als basisspeler te kunnen beginnen. Nu, twee jaar later, is hij een betrouwbare speler. Daarvoor speelde hij slordig en leed te veel balverlies. Hij heeft het goed opgepikt en is nu het kloppende hart van het team bij balbezit. Ook bij balverlies bepaalt hij het ritme,” aldus De Boer recent in gesprek met Ajax Life.
Het contract van de inmiddels 24-jarige Serero, die overkwam van Ajax Cape Town, loopt tot medio 2015. Na het seizoen gaan club en speler rond de tafel. Ter illustratie: Serero maakte dit seizoen al 2186 minuten, waar hij de voorbije twee jaar samen nipt aan de 500 minuten in het eerste elftal kwam. De Zuid-Afrikaan was, in combinatie met Daley Blind en Davy Klaassen, onverslaanbaar op het middenveld.
In de verkiezing Ajacied van het Jaar staat Serero echter niet hoog in de tussenstand. Die strijd gaat tussen 'titelverdediger' Daley Blind en Lasse Schöne, koploper van de tweede seizoenshelft. “Ik vind dat Niklas Moisander en Jasper Cillessen er eigenlijk ook bij horen,” zegt de trainer over de publieke erkenning. “Maar dat heb je vaak met dit soort prijzen. Er zitten genoeg haken en ogen aan.”
Zelf is De Boer dit seizoen ook weer gegroeid als trainer. “Vooral in de omgang met spelers. Ik stap nu sneller op iemand af. Als ik aan een gelaatsuitdrukking zie dat iemand een bepaalde triestheid uitstraalt, bijvoorbeeld. Daar ga ik nu voor mijn gevoel eerder mee aan de slag. Of ik geef het aan bij Hennie Spijkerman en Dennis Bergkamp.”
“Ik had er altijd wel oog voor, maar ben er gevoeliger voor. Ik merk ook dat spelers het waarderen. Ik wacht niet meer tot iets wel of niet overwaait. Hoe vaak deze momenten voorkomen? Ik denk zo'n veertig keer per seizoen. Met een 26-koppige selectie valt dat best mee.”![]()
Lijkt me geen topclub materiaal, komt toch iets meer bij kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef gniffie het volgende:
Art Langeler mag van mij wel de opvolger worden van Frank als het zover zou komen. Toch wel de grondlegger van het combinatiespel van PEC waar Ron Jans nu op teert. Hij heeft alleen zo'n bourgondische uitstraling![]()
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
JAJAJAJAJAJAJA KAMPIOENEN VIER OP RIJ WZAWZDB'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xdquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xd![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef StarGazer het volgende:
JAJAJAJAJAJAJA KAMPIOENEN VIER OP RIJ WZAWZDB
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aidsquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xd
Gr gr'Wish I was old and a little sentimental'
Boeiend, dan gaat deze tt nog op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een betere tt
Kampioen vda xd xd xdCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja je bent in vorm de laatste dagen, heb nog nooit (op pizzageit en jenhermes na) iemand zoveel aids zien posten xd xd xd
Ik wil alleen maar aantonen dat jullie sommige dingen veel te ernstig opvatten. Dat jullie al dat getroll nog aandacht geven terwijl jullie wel kampioen zijn en zij (wij) niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat jouw getroll sarcastisch is dat begrijpt iedereen, maar dat neemt niet weg dat het nogal irritant isquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt
Ik wil alleen maar aantonen dat jullie sommige dingen veel te ernstig opvatten. Dat jullie al dat getroll nog aandacht geven terwijl jullie wel kampioen zijn en zij (wij) niet![]()
![]()
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me geen topclub materiaal, komt toch iets meer bij kijken"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Vergelijk je het hoofd van Langeler nou met het hoofd van Pellegrini?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.![]()
Mexicanobakker is niet vervelend.
Zo'n Pizza-Scheit, die is echt kaolo irritant.'Wish I was old and a little sentimental'
Nou, dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jouw getroll sarcastisch is dat begrijpt iedereen, maar dat neemt niet weg dat het nogal irritant is
Ja na vandaag is het wel weer mooi geweest. Gun het de club qua beleid ook wel, en dat gezeik over de 'salonremise' en armoede is helemaal triest. Nee, het niveau van de eredivisie is niet hoog maar lekker boeiend als je dat uitbuit. Als Porto profiteert van een mager jaar in de CL waar Real en Milan zich laten wegvagen met grote voorsprongen of Feyenoord met een lucky OG van Cordoba de finale van de UC haalt klaagt ook niemand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, enkel om aan te geven dat tactische kennis in het hedendaagse voetbal al genoeg is om een toptrainer te zijn. Dat schort bij 95% van de trainersquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vergelijk je het hoofd van Langeler nou met het hoofd van Pellegrini?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Net als het B-team van Milan of Manchester, nou en. Het is A. niet zo dat ze daar koekenbakkers hebben staan en B. ze hebben toch ook wel wat eer te behalen. In de boekjes staan uiteindelijk de namen, en niet hoe of wat. Al snap ik dat winnen tegen Barcelona met Messi mooier is dan winnen van Barcelona met Afellay. Of dat winnen met aanvallend voetbal mooier is dan met park the bus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, jij schat Artje wat te hoog inquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als je die zwakke huillie kop van Pellegrini iedere week op de bank van City ziet zitten, die is ook enkel aangesteld om zijn tactische kwaliteiten. Dat kan Artje voor Ajax worden.![]()
Ohja.. vergetenquote:
Charlie: How's it going in there?
Het kloppend van hart van een bijzonder matig middenveldquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik al
Zo zie je maar weer hoeveel verstand Frank ervan heeft![]()
![]()
Zal ook allemaal wel meevallen want anders hadden ze ook wel wat meer haast gemaakt met zijn contract verlenging, sowieso de minste op het middenveld als je op die andere 2 plekken Klaassen en Blind hebt staan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kloppend van hart van een bijzonder matig middenveld![]()
Fixedquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)eb79b23b9f-Ajax4.pngCharlie: How's it going in there?
Klaassenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook allemaal wel meevallen want anders hadden ze ook wel wat meer haast gemaakt met zijn contract verlenging, sowieso de minste op het middenveld als je op die andere 2 plekken Klaassen en Blind hebt staan.. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
Goeie speler man.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klaassen. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
Ik denk dat hij het in de spits ook niet onaardig zou doen.![]()
Aan de bal is die idd genoeg maar zonder bal is het echt drama. Maar in de dekking blijven staan en diep rennen zonder dat er ooit een bal aan gaat komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goeie speler man.
Ik denk dat hij het in de spits ook niet onaardig zou doen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Siem 2.0, hoe zou dat toch komen? Het verstoppertje spook is weer terugquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klaassen. Die speelt heel de wedstrijd verstoppertje als schaduwspits maar is er als de kippen bij als de bal na lang rondgetik in de 16 komt, waardoor Serero en Blind geen afspeelmogelijkheden hebben.
![]()
Klaassen belachelijk makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Speelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
![]()
Vaantje kunnen we misschien over een paar weken weg halen, voor nu vond ik het wel toepasselijk omdat je het bij alle Ajax dingen nu ziet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Syntix het volgende:
Die #4 op rij rechtsboven is niet echt netjes en valt nogal uit de toon. De rest daarentegen is![]()
Dit dus. Eerste jaar in de eredivisie en is pas 20 of zo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klaassen belachelijk makenSpeelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
![]()
Speelde wel goed met Hoesen in de spits. Voelden en vulden elkaar goed aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aan de bal is die idd genoeg maar zonder bal is het echt drama. Maar in de dekking blijven staan en diep rennen zonder dat er ooit een bal aan gaat komen.
Just saying![]()
![]()
Het is een middenvelder, geen aanvaller. Waarom denk je dat onze verdedigers continu de bal naar elkaar rond tikken en daarna een lange bal geven? Klaassen staat minstens 20 tot 30 meter van de verdedigers af.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Klaassen belachelijk makenSpeelt zijn eerste volle eredivisie seizoen, scoort er in de competitie 10 en in europees verband ook nog een. Veruit een van de beteren dit seizoen
Als hij de loopacties maakt zoals afgesproken en de bal komt niet kan je hem dat moeilijk verwijten maar dat heet verstoppertje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Speelde wel goed met Hoesen in de spits. Voelden en vulden elkaar goed aan.
Just saying![]()
Jeetje speelt die ook al verstoppertjequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
![]()
Je mag dat zeker zeggen. Ik kan jou mening ook wel waarderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfs ik mag dit niet tegen Litmanen zeggen. Bereid je voor![]()
![]()
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
AFCA!![]()
Hopen dat Bergkamp hem tegenhoudtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
![]()
http://nos.nl/artikel/641802-de-boer-overweegt-tottenham.html
Ik heb het gevoel dat hij weggaat en dat zou ik dom vinden. Dus als iemand dat even doorgeeft aan Frank.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: