quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen op wat mooie acties voor Frank zaterdag.
Gaat naar Milan dacht ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon Jaap doorschuiven, ook een persoonlijkheid.
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer
Maar Ajax ging toen niet zo goed met hem om. Dus twijfel of hij dan wel wil komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Volgens mij is hij gestopt als trainer. En heeft hij een goede assistent nodig. Misschien wil Ten Cate dat wel even gratis doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de oudste van Frank (Romy).
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Ten Catequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordt
bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/64180(...)ttenham-hotspur.html
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Bromquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom ook niet meteen Peter Bosz of Philip Cocu losweken
dat is een Van Gaaltje dus denk het nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Altijd stressquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Mooie stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het doen als ik Frank was, is voor hem de perfecte club op dit moment.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan
Nou ze hebben toch wel aardige spelers en een beter budget dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.
Dan mag de halve selectie weg. Allemaal te lastig voor Frankquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan
Je kan het ook omdraaien, wat kan hij met Ajax nog winnen op korte termijn? Europees gezien 0 en schalen heeft hij inmiddels genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.
Misschien keer CL halen dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan mag de halve selectie weg. Allemaal te lastig voor Frank
In ieder geval echt de beste club zijn in de eredivisie zou al wat zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, wat kan hij met Ajax nog winnen op korte termijn? Europees gezien 0 en schalen heeft hij inmiddels genoeg
met 4 schalen in 4 jaar ben je dat welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In ieder geval echt de beste club zijn in de eredivisie zou al wat zijn
Maar die post ging over Seedorf naar Ajax en niet over Frank naar Milanquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Milan he.
Taarabt en Balotelli krijgen meteen een ontslagbrief
Seedorf als opvolger van Frank bedoelt hijquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Milan he.
Taarabt en Balotelli krijgen meteen een ontslagbrief
Op dat gebied zeker, maar we steken niet echt boven de rest uit qua spelquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
met 4 schalen in 4 jaar ben je dat wel
Het mag een stuk beter, maar daar heb je ook de spelers voor nodigquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Op dat gebied zeker, maar we steken niet echt boven de rest uit qua spel
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die post ging over Seedorf naar Ajax en niet over Frank naar Milan
Horrorgedachtequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Seedorf als opvolger van Frank bedoelt hij
Londen is niet zo ver wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:24 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop en denk dat ie wel blijft. Z'n vrouwn heeft hier een winkel. jonge kids, uitdaging bij Ajax en weer CL volgend seizoen. Maar als ie toch gaat heb ik er wel begrip voor. Kun je nagaan hoe Barca fans zich gevoeld hebben toen Pep bekend maakte dat ie zou stoppen
Eind Frank's eerste seizoen speelde Ajax haar beste voetbal. Die spelers waren echt niet veel beter dan de huidige selectie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mag een stuk beter, maar daar heb je ook de spelers voor nodig
Echt welquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eind Frank's eerste seizoen speelde Ajax haar beste voetbal. Die spelers waren echt niet veel beter dan de huidige selectie.
Koeman is zo iemand die nog zou komen ook. Hij kent totaal geen clubliefde. Het boeit hem niets of hij bij Ajax, PSV, Vitesse, AZ of Feyenoord werkt.quote:
Gewoon even een hartig woord erover babbelen. Organisatie is al flink veranderd sinds hij hier voor het laatst was.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nog een schuld bij Ajax ofzo? Was vorig jaar een hoop gedoe over.
Uiteindelijk is de voetbalbeleving in de PL toch mooier als Nederlandse prijzen winnen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |