quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze die niet hebben en hem daarom smeken om te blijven
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.quote:
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.
Hij is toch nog niet wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.
Ik voel een zomer 1998 aankomen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Frank nog een soort clausule in z'n contract staan? Loopt volgens mij nog drie jaar door..
Ik dacht altijd dat De Boer alleen maar voor Barca weg zou gaan maar dit interview baart mij zorgen.quote:
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer
Die heeft z'n papieren niet toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Mooiste zou ik toch vinden als Ronald het zo over zo nemen dan, maar dat zit er niet in vrees ik.
Guardiola maar eens een uitdaging geven in plaats van dat hij al werkt met de beste spelersquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaar
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nog een schuld bij Ajax ofzo? Was vorig jaar een hoop gedoe over.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen op wat mooie acties voor Frank zaterdag.
Gaat naar Milan dacht ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon Jaap doorschuiven, ook een persoonlijkheid.
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer
Maar Ajax ging toen niet zo goed met hem om. Dus twijfel of hij dan wel wil komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Volgens mij is hij gestopt als trainer. En heeft hij een goede assistent nodig. Misschien wil Ten Cate dat wel even gratis doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de oudste van Frank (Romy).
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Ten Catequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordt
bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/64180(...)ttenham-hotspur.html
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Bromquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom ook niet meteen Peter Bosz of Philip Cocu losweken
dat is een Van Gaaltje dus denk het nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Altijd stressquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Mooie stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het doen als ik Frank was, is voor hem de perfecte club op dit moment.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan
Nou ze hebben toch wel aardige spelers en een beter budget dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |