Wel een leuk budget met een paar aardige spelers.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.
Daarom die hebben het geduld niet, veel te onrustigquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je het daar slecht doet dan knikkeren ze je er gewoon uit
Vraag me af wat precies? Je gaat het niet redden tegen Chelsea en City en normaal gesproken ook niet tegen Liverpool en Arsenal.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Wel een leuk budget met een paar aardige spelers.
Daar is best ruimte om iets neer te zetten.
Dochters zijn niet zo heel jong meer. De oudste zal dan gewoon hier blijven en de andere twee mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch denk ik niet dat Frank het doet, ook door zijn thuissituatie.
Ik neem aan dat plek 4 de doelstelling zou zijn, directe plaatsing CL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag me af wat precies? Je gaat het niet redden tegen Chelsea en City en normaal gesproken ook niet tegen Liverpool en Arsenal.
Daarom kan ik het me ook niet voorstellen dat De Boer er naar toe gaatquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom die hebben het geduld niet, veel te onrustig
En tegen Arsenal leggen ze het 9 van de 10 keer al af en dan spelen ze tegen clubs zoals Everton voor die plek. Top hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik neem aan dat plek 4 de doelstelling zou zijn, directe plaatsing CL.
Als iedereen het naar zijn zin heeft hoeft het niet perse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dochters zijn niet zo heel jong meer. De oudste zal dan gewoon hier blijven en de ander mee.
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch denk ik niet dat Frank het doet, ook door zijn thuissituatie.
Ik hoop ook niet dat hij het doet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En tegen Arsenal leggen ze het 9 van de 10 keer al af en dan spelen ze tegen clubs zoals Everton voor die plek. Top hoor!
Ik denk echt dat Ajax grote problemen krijgt als de Boer weggaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.
Daar ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Ajax grote problemen krijgt als de Boer weggaat.
Ik ga er wel vanuit dat het TH een goede opvolger voor hem weet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat hij beseft dat hij nog lang niet klaar is hier. Bovendien is er volgens mij totaal geen opvolger, voor je het weet komt er een of andere trainer die het weer anders wil. Misschien dat de hele staf en eventuele jeugdtrainers dan ook wel besluiten om ergens anders heen te gaan.
Ik ga er vanuit dat ze die niet hebben en hem daarom smeken om te blijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat het TH een goede opvolger voor hem weet.
De Boer bepaalt de selectie niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef wieisboos het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Als Frank weg is is het hopelijk ook einde Serero, De Sa, Duarte, Poulsen en co.
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef wieisboos het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Als Frank weg is is het hopelijk ook einde Serero, De Sa, Duarte, Poulsen en co.
quote:Ajax dreigt Frank de Boer na dit seizoen kwijt te raken. FOX Sports meldde maandag dat Tottenham Hotspur zich voor de trainer had gemeld, maar dat werd ontkend door De Boer, zaakwaarnemer Guido Albers én directeur voetbalzaken Marc Overmars. Een dag later laat De Boer echter aan de NOS weten dat Tottenham zich inderdaad heeft gemeld bij Overmars.
/
Het contract van de oefenmeester loopt nog drie jaar door, maar De Boer sluit een vertrek niet uit. "De Engelsen hebben zich gemeld bij Overmars. Ik ga na de laatste competitiewedstrijd op 3 mei nadenken over deze mogelijkheid", zegt De Boer. "Ik ga praten en luisteren en daarna laat ik mijn gevoelens spreken." Tottenham meldde zich drie weken geleden bij de Ajax-clubleiding, nadat Louis van Gaal had afgezegd vanwege zijn onderhandelingen met Manchester United.
Tottenham staat op het moment onder leiding van Tim Sherwood, maar voorzitter Daniel Levy wil de hoofdtrainer aan het einde van het seizoen vervangen. In Engeland ging men ervan uit dat Mauricio Pochettino van Southampton de belangrijkste kandidaat zou zijn om Sherwood op te volgen, maar Levy wil dus werk maken van de komst van De Boer. Hij leidde Ajax naar vier landstitels en voelt zich klaar voor een stap naar het buitenland.
Tottenham, de huidige nummer zes in de Premier League, is een club die past bij de ambities van De Boer. "Ik wil iets toevoegen aan een club", zegt de trainer. "Dat mensen kunnen zeggen dat ze de hand van Frank de Boer zien. Liverpool is daar een mooi voorbeeld van. Dat wat Brendan Rodgers daar nu doet, bijvoorbeeld." AS Monaco werd ook genoemd: "Maar dat zegt me niets. Monaco is al een gearriveerde club", stelde De Boer. Hij kan bij Tottenham weer gaan samenwerken met Jan Vertonghen en Christian Eriksen, die van Ajax naar the Spurs gingen.
Je moet er toch wel minstens 11 meenemenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kiest er wel voor ze op te stellen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze die niet hebben en hem daarom smeken om te blijven
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.quote:
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wat overdreven worden natuurlijk. Frank zegt ook alleen maar dat hij gaat praten en luisteren, en zijn gevoel laat spreken. Dat wordt dan wel meteen vertaald naar 'De Boer overweegt Tottenham' en 'Ajax dreigt De Boer kwijt te raken'.
Hij is toch nog niet wegquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De media heeft de Boer aan het "twijfelen" gebracht. Die man was helemaal niet bezig met een overstap maar de journalisten blijven het dit al het hele seizoen vragen. Vermoeiend.
Ik voel een zomer 1998 aankomen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:47 schreef Gruisman het volgende:
Heeft Frank nog een soort clausule in z'n contract staan? Loopt volgens mij nog drie jaar door..
Ik dacht altijd dat De Boer alleen maar voor Barca weg zou gaan maar dit interview baart mij zorgen.quote:
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer
Die heeft z'n papieren niet toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Mooiste zou ik toch vinden als Ronald het zo over zo nemen dan, maar dat zit er niet in vrees ik.
Guardiola maar eens een uitdaging geven in plaats van dat hij al werkt met de beste spelersquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er zijn zat trainers die dit Ajax beter maken, maar die zijn niet haalbaar
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijvenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch nog een schuld bij Ajax ofzo? Was vorig jaar een hoop gedoe over.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef Heeinz het volgende:
Laten we hopen op wat mooie acties voor Frank zaterdag.
Gaat naar Milan dacht ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon Jaap doorschuiven, ook een persoonlijkheid.
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik zou echt geen geschikte opvolger weten voor de Boer
Maar Ajax ging toen niet zo goed met hem om. Dus twijfel of hij dan wel wil komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Volgens mij is hij gestopt als trainer. En heeft hij een goede assistent nodig. Misschien wil Ten Cate dat wel even gratis doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens de oudste van Frank (Romy).
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een technisch gebeuren om het af te schrijven
Ten Catequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Rijkaard is eigenlijk de enige die ik kan bedenken die aanvallend/combinerend voetbal nastreeft en misschien haalbaar is.
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt als die in Nederland komt , hij meteen opgepakt wordt
bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/64180(...)ttenham-hotspur.html
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Bromquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom ook niet meteen Peter Bosz of Philip Cocu losweken
dat is een Van Gaaltje dus denk het nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Altijd stressquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze opeens uitkomen bij John v/d Brom.
Mooie stap voorwaarts.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het doen als ik Frank was, is voor hem de perfecte club op dit moment.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Sala-adin het volgende:
Seedorf als hij word ontslagen bij Milan
Nou ze hebben toch wel aardige spelers en een beter budget dan Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zouden de mogelijkheden bij de Spurs zijn dan? Je weet toch al dat je het bij voorbaat verliest van de clubs met veel grotere mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |