Boeiend. Frankie gaat niet zomaar. En als hij wel gaat, komt er een nieuwe coach. C'est la vie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMMEtwitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 16:22:02BREAKING - Tottenham Hotspur heeft zich gemeld bij Marc Overmars voor Frank de Boer. Dat zegt de coach zelf tegen de NOS. reageer retweet
Ga dan naar Arsenal, Tottenham is zo'n net niet clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
We kunnen weinig anders dan hopen dat hij blijft..
Arsenal ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga dan naar Arsenal, Tottenham is zo'n net niet club
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?
Net niet? Het is gewoon een kut clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij blijft hoor, ik vind Tottenham ook niet echt een juiste clubquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever helemaal niet. Wedstrijden als tegen PEC en Salzburg hebben laten zien dat hij nog lang niet klaar is hier. En wie zou hem in vredesnaam moeten opvolgen?
Ook goedquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet? Het is gewoon een kut club
Tja onze beste spelers van de laatste twee jaar gingen er ook heen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet? Het is gewoon een kut club
Vertonghen wil weg bij Spurs al kan dat veranderen als Frank komtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef RensAjacied het volgende:
Al heeft hij dan weer Eriksen en Vertonghen onder zijn hoede.
Dat ook, ja. Maar hij ziet ook wat er in de jeugdopleiding aankomt, en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij dat zomaar achterlaat. Er is nog zo veel progressie te boeken bij Ajax dat het doodzonde zou zijn als hij na 3.5 jaar vertrekt, terwijl hij een jaar geleden nog zei dat hij 'zo zou tekenen om de Sir Alex Ferguson van Ajax' te worden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.
De vraag is of een ander dat wel was gelukt met dit materiaal, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft nog nooit wat in Europees verband gepresteerd. Dan heb ik het niet over bepaalde wedstrijden tegen Barcelona en City, maar het geheel.
Ik denk dat Barca deze zomer ook wel een bod doet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.
dat wil hij helemaal nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bij Tottenham heeft hij nooit een kans om wat te winnen, wachten op de absolute top. Barcelona komt vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |