Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:44 schreef Stiggie het volgende:
Frank heeft niet heel veel meer te winnen bij Ajax. Een kwartfinale CL of EL verder komen is het enige natuurlijk wat er voor hem nog te winnen valt. En weer een record breken. 5 keer op rij.
Laten we hopen dat ie blijft maar ik zou het begrijpen als hij naar de Spurs zou gaan. Hij is er in een poep en een scheet, leuk elftal en spelers waar hij wel wat mee kan, incl paar oude ajax spelers
'gewoon''de cl winnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.
Verbeteren van het spel. Weer nieuwe talenten smeden en door laten stromen. En over 5 jaar gewoon de CL winnen.
Jij bent een kloon van Davyquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank heeft eigenlijk nog een hele hoop te winnen.
Verbeteren van het spel. Weer nieuwe talenten smeden en door laten stromen. En over 5 jaar gewoon de CL winnen.
Misschien kunnen we Frank en Ronald stiekem verwisselen. Sturen we Ronald lekker naar Tottenham.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Ronald de Boer zouden ze ook even in Syberië rond moeten laten rennen.
Die loopt al 3 jaar te schreeuwen over het verloop van de carrière van Frank.
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaaldquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wil gewoon een keer net zo'n lichting meemaken als v Gaal in '95 had.
Qua voetballend vermogen ligt het dicht bij elkaar, dat is echt geen verschil van dag en nacht. Waarom speelden ze toen wel redelijk goed combinatie spel en tikken ze nu maar wat rond achterin en gaat alles breed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was de discussie toch, hoewel discussie, ik begrijp niet dat er mensen zijn die serieus beweren dat de huidige selectie van hetzelfde niveau is als toen.
Dat wil ik ook wel maar dat gaat nooit meer gebeuren, zodra je iets hebt wat erop lijkt is er wel een Arabier of Rus die dat uit elkaar trektquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Frank wil gewoon een keer net zo'n lichting meemaken als v Gaal in '95 had.
Dat nog net wel denk ik. Maar true, het moet een betere lichting zijn! Frank zijn droom was om minimaal 10 jaar bij Ajax hoofdtrainer te zijn...quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lichting van toen had nu niet eens de kwartfinales gehaald
we zullen het nooit weten, laten we eerst dat niveau maar eens benaderenquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zullen het nooit weten, laten we eerst dat niveau maar eens benaderen
Eh ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Daarom en wat kan je er mee, het enige wat ik wel zeker weet is dat het niveau velen malen hoger was dan het huidige team.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom het niet zou kunnen. Veel van die spelers hebben op nationaal en internationaal niveau later nog behoorlijk gepresteerd.
De gebroeders de Boer, Seedorf, v/d Sar?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij Ajax
Seedorf en vd Sar heb je gelijk .quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
De gebroeders de Boer, Seedorf, v/d Sar?
Kanu?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
op Davids, Kluivert en Overmars na waren ze nooit meer zo goed als bij Ajax
Het systeem staat er al. Wie je er voor zet maakt in principe geen reet uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat als de Spurs echt gaat voor De Boer dat ie gaat.
Jammer maar zo gaat dat nu eenmaal. Spelers gaan en komen en dat geldt ook voor trainers.
Eigenlijk wel een leuke uitdaging, kijken wat een andere trainer nog kan toevoegen.
En als we volgend jaar gewoon weer de titel pakken dan is dat gezeik dat dat alleen komt door Frank de Boer ook weer verleden tijd.
Gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Deze man is een visionair.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel goed hoor, dat ze zich aan de regels moeten houden.
Maar misschien kunnen ze wel gewoon meer geld regelen voor alle clubs. Verkoop desnoods de naam van de Eredivisie weer aan een sponsor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |