SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou niet weten wat ingaande transfers bevat.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
De Telegraaf zal deze of aankomende weken wel weer met het transfernieuws komen. Ben benieuwd.![]()
Jeugdspelers.quote:Op zondag 27 april 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ingaande transfers bevat.Oh.![]()
Dat sowieso, moet ook. Een Cerny is ook gewoon weer een speler die op 18 jarige leeftijd of nog later gewoon 100% onhaalbaar is.quote:
Ben heel erg benieuwd met welke Italiaanse talenten ze nou bezig zijn. Meerdere mensen zeggen dat ze druk bezig zijn met woonruimte en andere eisen om het talent hierheen te krijgen.![]()
Zou wel geniaal zijn als ze Mastour binnenhalen. Maar denk dat die onhaalbaar isquote:Op zondag 27 april 2014 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat sowieso, moet ook. Een Cerny is ook gewoon weer een speler die op 18 jarige leeftijd of nog later gewoon 100% onhaalbaar is.
Ben heel erg benieuwd met welke Italiaanse talenten ze nou bezig zijn. Meerdere mensen zeggen dat ze druk bezig zijn met woonruimte en andere eisen om het talent hierheen te krijgen..
Oh.![]()
Serero en van Rhijn ja. Misschien Poulsen nog een jaartje langer.quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog contractnieuws neem ik aan. Binnen twee jaar verlopen nog aardig wat contractne.Oh.![]()
Wat een baas is datquote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef S0nic het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/126468/wat-doet-legende-marko-pantelic-terug-bij-ajax
Marko![]()
Wel benieuwd waarom hij er was eigenlijk. Alleen samen gespeeld met de Jong en Vermeer uit deze selectie toch?
Oh.![]()
Poulsen heeft een vetgedrukt streepje voor bij Frank denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero en van Rhijn ja. Misschien Poulsen nog een jaartje langer.![]()
Die jonge spits ipv hem . Was zeker Mido ?quote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef S0nic het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/126468/wat-doet-legende-marko-pantelic-terug-bij-ajax
MarkoRED ONS HENNIEGOD![]()
wat een baas blijft dat tochquote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef S0nic het volgende:
Marko![]()
Was op zijn 30ste nog drie klassen beter dan de bagger die we nu in de spits hebben staan, perfect aanspeelpunt.quote:Op zondag 27 april 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een baas is dat![]()
Wel benieuwd waarom hij er was eigenlijk. Alleen samen gespeeld met de Jong en Vermeer uit deze selectie toch?
Snelle Egel![]()
Siem vlak achter hem was goud.quote:Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Was op zijn 30ste nog drie klassen beter dan de bagger die we nu in de spits hebben staan, perfect aanspeelpunt.![]()
Gefeliciteerd allemaal. Het was niet altijd goed of mooi, meestal niet zelfs, maar het voelt toch lekker dat het binnen is. Zou het volgend jaar weer lukken?Life is what you make it.![]()
We hebben iig een betere basis gelegd qua organisatorisch en alles binnen de club dan de andere clubs. Feyenoord en PSV zullen het volgend jaar ook weer pittig krijgen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd allemaal. Het was niet altijd goed of mooi, meestal niet zelfs, maar het voelt toch lekker dat het binnen is. Zou het volgend jaar weer lukken?![]()
Gefeliciteerd, heren en dames.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0![]()
En talent ook, nergens zoveel als hier. Mede door de vele buitenlandse aankopen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben iig een betere basis gelegd qua organisatorisch en alles binnen de club dan de andere clubs. Feyenoord en PSV zullen het volgend jaar ook weer pittig krijgen.![]()
Nu het voetbal nog.quote:Op zondag 27 april 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben iig een betere basis gelegd qua organisatorisch en alles binnen de club dan de andere clubs. Feyenoord en PSV zullen het volgend jaar ook weer pittig krijgen.![]()
El Hamdaouiquote:Op zondag 27 april 2014 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jonge spits ipv hem . Was zeker Mido ?![]()
![]()
Oh.![]()
Nee hoor, de Boer perst alle creativiteit uit de spelers.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan alleen met de juiste spelers.![]()
Ja die was ook zo jong . Pantelic is gewoon met een bullshit reden afgedanktquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Smoofie zal een dezer dagen met een mooi verlanglijstje komen voor in de zomer. Op 31 augustus is er nog niemand van dat lijstje afgevinkt.![]()
Die post voorlopig niks volgens mijquote:Op zondag 27 april 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie zal een dezer dagen met een mooi verlanglijstje komen voor in de zomer. Op 31 augustus is er nog niemand van dat lijstje afgevinkt.![]()
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.quote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die was ook zo jong . Pantelic is gewoon met een bullshit reden afgedanktOh.![]()
klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit + een Ajaxkampioenstram.quote:
Gewoon tof.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
De raiola connectie. Gatverdamme, wat is dat een viespeuk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Kishnaquote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De raiola connectie. Gatverdamme, wat is dat een viespeuk.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kreeg een prestatiecontract.quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .Oh.![]()
Kerel heeft 1 jaar bij Ajax gespeeld en is gelijk een legendequote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef S0nic het volgende:
Marko
Children of the night. What music they make.![]()
Ik was die gast alweer vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .heeft toch ook maar 2 keer gespeeld ofzo
Snelle Egel![]()
In een wedstrijd tegen VVV.quote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was die gast alweer vergetenheeft toch ook maar 2 keer gespeeld ofzo
Toen was hij echt om te huilen.![]()
![]()
Oh.![]()
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 27 april 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch blijft het Boerrigter gifje van vorig jaar het leukste![]()
![]()
Oh diequote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LitmanenAFCA vindt dit leuk.Ja die is wel grappig
![]()
![]()
Kishna!
Hoop dat hij volgend seizoen wat meer aan de bak komt.Al lijkt het me wel een lastige jongen. Denk iets te arrogant, maar hoop het fout te hebben.![]()
Misschien wel goed dat hij dan nu even op de bank zit, om dat af te leren. Talent spat er wel echt vanaf.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
Kishna!
Hoop dat hij volgend seizoen wat meer aan de bak komt.Al lijkt het me wel een lastige jongen. Denk iets te arrogant, maar hoop het fout te hebben.![]()
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LitmanenAFCA vindt dit leuk.![]()
Met zo'n instelling ga je er nooit komen mark my wordsquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
Kishna!
quote:Op zondag 27 april 2014 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ga je er nooit komen mark my wordsDeze heb ik bewaard trouwensquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moeder moet zich schamen dat ze zo'n stuk stront als jou op de wereld heeft gezet![]()
Die heeft wel echt een erge jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Smit met zijn paardengebit op de achtergrondWel een topgozer, en heeft alles rondom de wedstrijd vanmiddag goed aangepakt vind ik.
![]()
Heracles heeft het prima gedaan qua gastvrijheidquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft wel echt een erge jaWel een topgozer, en heeft alles rondom de wedstrijd vanmiddag goed aangepakt vind ik.
Oh.![]()
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent het toch wel eens met mijn 2de post?![]()
Beetje een extreme versie van Fischer gok ik zo.. van Fischer weet je echter wel dat hij altijd 100% geeft, of dat bij Kishna ook zo is moet ik nog zienquote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.![]()
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.![]()
Frank de Boer zou Zlaten er ook allang uit gegooid hebben. Koeman was in die tijd gewoon heel erg mild.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.![]()
Jawel maar hij kan toch niet zó arrogant zijn dat hij zich nu te goed voelt voor het tweede dat hij daar een beetje rondsjokt. Ik denk dat iemand hem dan allang wakker heeft geschud.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.Mwah, Fischer viel me nooit heel erg op moet ik zeggen. Beetje onzichtbaar en als hij de bal had liep hij zich vast.quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje een extreme versie van Fischer gok ik zo.. van Fischer weet je echter wel dat hij altijd 100% geeft, of dat bij Kishna ook zo is moet ik nog zien![]()
Kennelijk is hij dat wel he. Hij moet Ajax op de blote knieën bedanken dat ze zo ontzettend veel geduld en vertrouwen in hem heeft gehad. Maar hij kan wel voetballen nu nog een goede kop erop dan komt hij er dat weet ik zekerquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel maar hij kan toch niet zó arrogant zijn dat hij zich nu te goed voelt voor het tweede dat hij daar een beetje rondsjokt. Ik denk dat iemand hem dan allang wakker heeft geschud.
[..]
Mwah, Fischer viel me nooit heel erg op moet ik zeggen. Beetje onzichtbaar en als hij de bal had liep hij zich vast.![]()
quote:De burgemeester voegde er desgevraagd aan toe dat het best mogelijk is dat de huldiging volgend jaar al in het centrum is, mocht Ajax dan alweer kampioen worden. Daarbij is het Leidseplein geen optie, als het in de stad gebeurt, is het Museumplein de locatie.
“Je weet dat hier zo’n 35.000 mensen staan, op het Leidseplein kun je maximaal 15.000 mensen kwijt. Dus degene die Ajax wil huldigen op het Leidseplein is gewoon een suïcidale gek. Eventueel zou het Museumplein een alternatief zijn, maar dat hebben ze goed verpest. En dat zullen ze toch echt eerst terug moeten verdienen, door goed gedrag.”![]()
Zegt hier niets geks, al was ik er op het Museumplein ook bij en heb ik niks van ongeregeldheden gemerktquote:![]()
![]()
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit momentquote:Op zondag 27 april 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
Leidseplein was wel altijd mooi, maar ik begrijp wel dat dat echt niet meer kan met zoveel mensen. De bushokjes waren altijd de dupe
[ afbeelding ]![]()
Zlatanquote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit momentIk heb niet voor niks deze foto uitgezocht.
![]()
Ok.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op een foto al meer kwaliteit dan de hele Ajax selectie van dit moment![]()
Zie jij een Zlatan, Heitinga of De Jong in deze selectie? Oh nee wij moeten het doen met Lasse Schöne als beste speler op dit momentquote:![]()
![]()
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.quote:Op zondag 27 april 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie jij een Zlatan, Heitinga of De Jong in deze selectie? Oh nee wij moeten het doen met Lasse Schöne als beste speler op dit moment![]()
De vloek van de Cruijff schaal is eindelijk opgeheven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.![]()
Van Rhijn en Denswilquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?![]()
![]()
Maduro en Heitinga hoeft op zich niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Ziyech en Van der Vaart maar halen dan? En even polsen bij Emanuelson/Maduro/Heitinga.![]()
Alleen Ziyech en De Jong 1 seizoen verlengenquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Ziyech en Van der Vaart maar halen dan? En even polsen bij Emanuelson/Maduro/Heitinga.![]()
Ik ben het met je eens dat deze selectie nog lang niet het niveau heeft dat we nastreven, alleen vind ik het niet nodig dat dat altijd maar benadrukt moet worden. De staf is daar zelf natuurlijk ook van op de hoogte en heb veel vertrouwen dat daar keihard aan gewerkt wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het grootste deel van deze selectie is toch ook gewoon kut? Of wil je dat blijven ontkennen? De Boer heeft er een fantastisch collectief van gemaakt die voor elkaar door het vuur gaan en daardoor wordt je kampioen. Zlatan liet toen al bij vlagen zijn wereldklasse zien welke Ajacied doet dat op dit moment bij Ajax?
Van de huidige spelers hebben we wel weinig echte supertoppers (in spé). Wel denk ik van Veltman, Blind en Fischer dat die het heel ver kunnen gaan schoppen zodra ze stappen blijven/gaan maken.
Kishna heb ik ook hoge verwachtingen van, maar heb ik wel weinig van gezien. Wat ik van hem heb gezien is wel veelbelovend.![]()
Mocro hequote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Ziyech geen basis meer bij Heerenveen?![]()
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staat Ziyech geen basis meer bij Heerenveen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
JR kijk Nederland 3quote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marco vindt z'n teampje van Heerenveen v PSV wel lekker spelenquote:Op zondag 27 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou t doorgevenquote:Op zondag 27 april 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles heeft het prima gedaan qua gastvrijheid![]()
Optie is al gelicht.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze
reageer retweet
![]()
En dit inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef StarGazer het volgende:
De vloek van de Cruijff schaal is eindelijk opgeheven![]()
![]()
Wat liefquote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Maar als hij met zijn klasse Heerenveen Europa in kan helpen moeten ze dat toch altijd doen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?Wat is daar dan?quote:Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco vindt z'n teampje van Heerenveen v PSV wel lekker spelenOh.![]()
Wat een heldquote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.. Never change a winning team was zijn motto.
![]()
Als je de beste speler bent sta je er altijd in als je fit bent.quote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Never change a winning team was zijn motto.
Oh.![]()
Is gewoon opdracht van bovenaf.quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.![]()
Ik weet nog heel goed dat ik in de begin periode van Zlatan vaak in het stadion zat en altijd erg baalde als hij in de basis stond. Was echt tenenkrommend om naar te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.![]()
twitter:mennopot twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:21Koningsnacht: 77 arrestaties. Koningsdag: 135 arrestaties. Huldiging Ajax: minder dan 10 arrestaties. Mooi zo. Blij mee. Goede beurt. reageer retweet
AFCA!![]()
Ja en? Dan is het nog steeds opdracht van bovenaf.quote:Op zondag 27 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het is misschien al rond met een andere club (Ajax?).
Marco moet spelers opstellen die de komende jaren nog speler zijn van Heerenveen. Dijks is ook gepasseerd door van Aken.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:mennopot twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:21Koningsnacht: 77 arrestaties. Koningsdag: 135 arrestaties. Huldiging Ajax: minder dan 10 arrestaties. Mooi zo. Blij mee. Goede beurt. reageer retweet
![]()
![]()
Het zag er ook heel gemoedelijk uit. Netjes hoorquote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Tja, Heereveen wint wel weer dus ik kan neit zeggen dat v Basten ongelijk heeft. Maar ik zou mn beste speler altijd weer opstellen als hij fit is. Denk je dat als hij C. Ronaldo zou hebben, en die geblesseerd zou raken, hem dan ook op de bank zou zetten als zn team in die tussen wedstrijden wint? Ben benieuwdquote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Never change a winning team was zijn motto.
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die eerste goal daar krijg je toch gewoon een stijve lul van![]()
![]()
![]()
Aardig goaltje ja. Straks maar eens die hele video kijken.![]()
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ookquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Aardig goaltje ja. Straks maar eens die hele video kijken.![]()
Nope, Ziyech is paar maanden ouder.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ookOh.![]()
Volgens mij is Ziyech iets ouder, ik kijk niet alles van Heerenveen maar wat ik heb gezien bij Heerenveen is het wel een heerlijke speler. Kan zelf een doelpunt maken maar ook iemand vrij voor de keeper zetten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ook![]()
Ik wist dat ze niet veel scheelden maar is alsnog een prima leeftijd om de stap te makenquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, Ziyech is paar maanden ouder.![]()
Ziyech, Raffie, Urbyquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
![]()
Kan hij mooi drie jaar bij Ajax spelen en dan op zijn 24e naar het buitenland.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist dat ze niet veel scheelden maar is alsnog een prima leeftijd om de stap te makenOh.![]()
Zijn lange pass is heerlijk en hij is koel voor de goal. Er zit ook een goal bij tegen Groningen waarin hij gewoon even rustig in houdt dat zou een Serero bijvoorbeeld nooit lukken. Ik zou het doodzonde vinden als ze hem laten zouden laten lopen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is Ziyech iets ouder, ik kijk niet alles van Heerenveen maar wat ik heb gezien bij Heerenveen is het wel een heerlijke speler. Kan zelf een doelpunt maken maar ook iemand vrij voor de keeper zetten.![]()
Nog vleugelaanvaller erbij en dan is het wel goed denk ik. Hoesen als eerste spits volgend jaar met Zivkovic erachter.quote:Oh.![]()
Waarom zou Urby terug komen die is nog redelijk jong en heeft toch gewoon veel gespeeld bij Milan?quote:![]()
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn lange pass is heerlijk en hij is koel voor de goal. Er zit ook een goal bij tegen Groningen waarin hij gewoon even rustig in houdt dat zou een Serero bijvoorbeeld nooit lukken. Ik zou het doodzonde vinden als ze hem laten zouden laten lopen.![]()
Volgend jaar Museumplein.quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zag er ook heel gemoedelijk uit. Netjes hoorAFCA!![]()
Serero en Duarte zijn toch niet hetzelfde soort speler als Ziyech?quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.![]()
Ziyech/Duarte-Blind/Poulsen-Serero/Klaassen volgend jaar. Andersen verhuren.quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.Oh.![]()
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren makenquote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech/Duarte-Blind/Poulsen-Serero/Klaassen volgend jaar. Andersen verhuren.![]()
Zo zie ik dat wel. Of zie jij hem meer als type Klaassen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero en Duarte zijn toch niet hetzelfde soort speler als Ziyech?![]()
Moet hij naar Nieuw-Zeeland op vakantie gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren makenOh.![]()
Zal die wel niet willenquote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren maken![]()
Type Eriksen eerder oftewel een speler die we nu niet hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo zie ik dat wel. Of zie jij hem meer als type Klaassen?![]()
Als Moisander weggaat in de zomer wordt hij gewoon basisspeler het hele seizoen lang.quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heel vlug oprotten want voor het eerste is hij nog lang niet goed genoegOh.![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Moisander weggaat in de zomer wordt hij gewoon basisspeler het hele seizoen lang.![]()
![]()
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveldquote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Type Eriksen eerder oftewel een speler die we nu niet hebben![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Urby terug komen die is nog redelijk jong en heeft toch gewoon veel gespeeld bij Milan?
Heeft de deur altijd wel op een kier gehouden voor Ajax. Maar zal wel gewoon bijtekenen, inderdaad.![]()
Leidseplein is natuurlijk het mooiste maar dat is net iets te klein.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja. Toch nog wat meer sfeer dan bij de Arena lijkt me.AFCA!![]()
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveld![]()
Dat bedoelt Litmanen ook denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveldOh.![]()
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.Oh.![]()
Ik geloof dat het de bedoeling is dat Serero dat ook doet. Dat lukt hem alleen nét niet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.![]()
Lijkt een leuke speler die Ziyech maar Heerenveen in geen Ajax, wel het proberen waard.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.![]()
Dat lopen doet Serero ook en dat is zowat het enige wat hij goed doet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.![]()
Ik heb liever een jonge speler die zich de pleuris wil werken op die plek dan die Denswilquote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax ook niet, ze houden anders geen centrale verdedigers over.![]()
Net niet inderdaad. Hij heeft alleen geen schot of fatsoenlijke passingquote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat Serero dat ook doet. Dat lukt hem alleen nét niet.![]()
Dit was voor veel spelers het eerste seizoen dat ze echt volledig basisspeler waren.Het kan allemaal alleen maar beter. Zeker als je Fischer en Kishna voor de flanken hebt lopen.![]()
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt een leuke speler die Ziyech maar Heerenveen in geen Ajax, wel het proberen waard.In vorm kan hij best goed voetballen hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lopen doet Serero ook en dat is zowat het enige wat hij goed doet.Oh.![]()
Volgend jaar de CL winnen tochquote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef davyleiden het volgende:
Dit was voor veel spelers het eerste seizoen dat ze echt volledig basisspeler waren.Het kan allemaal alleen maar beter. Zeker als je Fischer en Kishna voor de flanken hebt lopen.
Oh.![]()
Heb het even voor je gefixedquote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor.
[..]
In vorm kan hij best goed voetballen hoor. net mee met Ajax![]()
Dat schot mag inmiddels duidelijk zijn, maar zijn passing is wel echt verbeterd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet inderdaad. Hij heeft alleen geen schot of fatsoenlijke passing![]()
Ben benieuwd met welke basis Frank op de proppen komt tegen het lamlendige NEC. Als je een beetje zin hebt kan het een mooi slot worden.![]()
De Jong fit en in de spits is prima niks mis mee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nu opeens over de Jong?![]()
Wat vind men hier trouwens van Schöne in de spits volgend jaar met Zivkovic als Back-up?
Kishna en Fischer op de flanken.![]()
2 of 3 assists wat was het ook alweer ben het even vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat schot mag inmiddels duidelijk zijn, maar zijn passing is wel echt verbeterd.![]()
Xavi ookquote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 assists wat was het ook alweer ben het even vergeten![]()
In vorm kan hij net mee ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong fit en in de spits is prima niks mis mee.Oh.![]()
Schöne in de spits? Neeh.quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef davyleiden het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Schöne in de spits volgend jaar met Zivkovic als Back-up?
Kishna en Fischer op de flanken.![]()
Ga je nu ontkennen dat de Jong niet goed heeft gespeeld in de spits? Want dan maak je het helemaal mooiquote:![]()
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik Schöne op de vleugel niet ideaal vindt. Hij mist toch gewoon snelheid en echt een actie daarvoor.Oh.![]()
Omdat het schandalig is daarom. Ik snap de vergelijking niet met Xavi op zijn oude dag dat vind ik pas schitterend.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je met die 2/3 assists komt![]()
Dat ga ik niet ontkennen nee. Want de Jong heeft inderdaad niet goed gespeeld in de spits dit seizoen. Voorgaande jaren was het wel aardig, maar ik vond Pantelic het in de spits al een stuk beter doen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat de Jong niet goed heeft gespeeld in de spits? Want dan maak je het helemaal mooiOh.![]()
Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik Schöne op de vleugel niet ideaal vindt. Hij mist toch gewoon snelheid en echt een actie daarvoor.![]()
Ik snap niet waarom jij ervan overtuigd bent dat die cijfers bij Serero bevestigen dat zijn passing niet goed is maar dat het bij Xavi helemaal niks uitmaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het schandalig is daarom. Ik snap de vergelijking niet met Xavi op zijn oude dag dat vind ik pas schitterend.![]()
In theorie werkt dat zo jaquote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.![]()
Pff ik zie nu alleen maar drukte voor me in de 16 meter. Daar zit toch geen breedte in joh. Met allemaal naar binnen trekkende vleugels.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.Oh.![]()
Daarom contract met 1 jaar verlengen en in de spits laten spelen een heel seizoen dan is hij echt wel van waarde. Kun je Zivkovic rustig brengen en heb je Hoesen nog als derde optie dus dat is toch ideaal dan?quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen nee. Want de Jong heeft inderdaad niet goed gespeeld in de spits dit seizoen. Voorgaande jaren was het wel aardig, maar ik vond Pantelic het in de spits al een stuk beter doen.![]()
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ervan overtuigd bent dat die cijfers bij Serero bevestigen dat zijn passing niet goed is maar dat het bij Xavi helemaal niks uitmaakt.![]()
Niemand heeft het dan ook over passes over 5 meterquote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.![]()
Sander Duits heeft dan ook een heerlijk linkerpootje.quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.![]()
Ligt aan de rollen van de backs.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff ik zie nu alleen maar drukte voor me in de 16 meter. Daar zit toch geen breedte in joh. Met allemaal naar binnen trekkende vleugels.![]()
Het is wel het goedkoopste ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom contract met 1 jaar verlengen en in de spits laten spelen een heel seizoen dan is hij echt wel van waarde. Kun je Zivkovic rustig brengen en heb je Hoesen nog als derde optie dus dat is toch ideaal dan?
En daarbij is tegenwoordig alles goed in de spits als je Sigthorsson gewend bent.Oh.![]()
Ik zie hem weinig anders doen per wedstrijd maar ik wil een speler op die positie beslissende dingen zien doen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand heeft het dan ook over passes over 5 meter![]()
Moeten ze wel eens een keer goede voorzetten gaan geven. Dat gebeurt echt veel te weinig dat ze echt gevaar stichten.quote:Oh.![]()
Van Rhijn sticht anders vrij veel gevaar.quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eens een keer goede voorzetten gaan geven. Dat gebeurt echt veel te weinig dat ze echt gevaar stichten.
Voor mijn hart.![]()
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hemquote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel het goedkoopste ja.
En daarbij is tegenwoordig alles goed in de spits als je Sigthorsson gewend bent.![]()
Lekker naar een kutclubje in Oekraïne of zo, Metallist Charkivquote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hem![]()
Ach, die Russen wouden Matavz ook hebben en we hebben Ebecilio ook weten te slijten. Niks is onmogelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hem![]()
Dat gaat Siem niet doen daar durf ik mijn hand voor in het vuur te stekenquote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, die Russen wouden Matavz ook hebben en we hebben Ebecilio ook weten te slijten. Niks is onmogelijk.![]()
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn sticht anders vrij veel gevaar.
Voor mijn hart.Die zijn er ook niet. Maar de Jong zal wel weer verder willen kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hemOh.![]()
Zijn er tegenwoordig nog zogenaamde vleugelverdedigers die daadwerkelijk kunnen verdedigen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.
[..]
Die zijn er ook niet. Maar de Jong zal wel weer verder willen kijken.![]()
Baines, Lahmquote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog zogenaamde vleugelverdedigers die daadwerkelijk kunnen verdedigen?![]()
50 man in de stad opgepakt. En 30 op het station utrecht. Die hadden een trein geslooptHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Laten we hopen dat Tete zich een beetje ontwikkelt danquote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.![]()
Kijk zo kennen we ze weer. Eigenlijk zouden ze nu al een persbericht moeten uitbrengen dat de huldigingen de aankomende jaren gewoon weer op P2 zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Catch22- het volgende:
50 man in de stad opgepakt. En 30 op het station utrecht. Die hadden een trein gesloopt![]()
Na volgende week lekker 3 maandjes op vakantie, genieten van welverdiende rust na een zwaar hooliganseizoen.quote:![]()
Het leven van een relschopper zit vol met struggles laten we even eerlijk zijn. Weet je wel hoe duur zo'n stone island jasje is joh?quote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na volgende week lekker 3 maandjes op vakantie, genieten van welverdiende rust na een zwaar hooliganseizoen.![]()
Lekker nieuwe liedjes instuderen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na volgende week lekker 3 maandjes op vakantie, genieten van welverdiende rust na een zwaar hooliganseizoen.
OEH AAHOh.![]()
Lekker tijdens de Cruijff Schaal tegen PEC weer helemaal los gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker nieuwe liedjes instuderen.
OEH AAH![]()
Er is ook weer veel veranderd in vergelijking met de eerste wedstrijd v/h seizoen
Meest gangbare basis dit seizoen
Cillessen
Van Rhijn Veltman Moisander Boilesen
Blind
Klaassen Serero
Schone Bojan Siggy
Eerste pot tegen AZ in de ArenA
Vermeer
Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind
De Jong, Schöne, Eriksen
Bojan, Siggy, Fischer![]()
ah jammer zijn dus toch weer dingen gesloopt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
AFCA!![]()
Gefeliciteerd allen! Geniale prestatie van Frank vier keer kampioen.
Spelers die dit jaar voor het eerst een heel seizoen eredivisie spelen: Veltman, Klaassen etc. Trots op eigen opleiding. Speler van het seizoen is voor mij Schöne.
Hopen dat het voetbal volgend seizoen iets spectaculairder is maar de constantheid blijft. Fisher die terug komt, Kishna die hopelijk doorbreekt.. Was ook wel fan van Lucas Andersen maar die moet even de sportschool in deze zomer en gaan groeien enzo.
AFCA.
[ Bericht 8% gewijzigd door HenkieVdV op 27-04-2014 23:59:52 ]![]()
Niet in Utrecht maar in Deventer.quote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Catch22- het volgende:
50 man in de stad opgepakt. En 30 op het station utrecht. Die hadden een trein geslooptAFCA!![]()
Niet zo gek dat je de drang krijgt om daar dingen te slopen. Heb ik ook altijd daar.quote:Op zondag 27 april 2014 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet in Utrecht maar in Deventer.![]()
Ah de vernielingen waren in Deventer maar opgepakt in Utrecht.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je de drang krijgt om daar dingen te slopen. Heb ik ook altijd daar.quote:DEVENTER - Een grote politiemacht, waaronder zo'n tien ME-busjes, heeft zondagavond rond zeven uur bij het NS-station Deventer een confrontatie tussen Ajaxfans en Eaglessupporters weten te voorkomen. Een trein afkomstig uit Almelo was door supporters van de Amsterdamse club fors beschadigd.
Naast vernielingen en vermeende brandstichting waren in de trein brandblussers leeggespoten. Geruchten dat een aantal passagiers hierdoor onwel was geworden, kon de politie niet bevestigen.
Nadat de trein in Deventer was gestopt, moest iedereen uitstappen. Voor het station verzamelde Eaglesfans daagden de Ajacieden uit, maar tot een confrontatie kwam het niet. Uiteindelijk is de trein verder richting het westen gereden. Onbekend is of daarvoor op het station in Deventer aanhoudingen zijn verricht.AFCA!![]()
Niet dat het ook maar iets uitmaakt. Het is bijzonder triest. Huldigingen in de binnenstad blijven zo heel ver weg.AFCA!![]()
Wat een stakkersquote:Op zondag 27 april 2014 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah de vernielingen waren in Deventer maar opgepakt in Utrecht.
[..]![]()
![]()
Eerst de trein in de fik en daarna met brandblussers het blussen. Je moet toch wat hé in zo'n trein.quote:___!
AFCA!![]()
Waarom was Hoessen er niet bij?quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
SUAREZtwitter:NUsport twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:58:11Liverpool-aanvaller Luis Suarez is verkozen tot speler van het jaar in Engeland, Eden Hazard van Chelsea is talent van het jaar. reageer retweet
![]()
![]()
Lekker met de brandblussers op elkaar spuiten ook waarschijnlijkquote:Op zondag 27 april 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerst de trein in de fik en daarna met brandblussers het blussen. Je moet toch wat hé in zo'n trein.___!
![]()
Het blijft toch te triest voor woorden dat sommige mensen gewoon nóóit normaal kunnen doen.![]()
Ach ja met Koningsdag zijn er ook veel treinen gesloopt. Die mensen zitten er altijd tussen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker met de brandblussers op elkaar spuiten ook waarschijnlijk![]()
Het blijft toch te triest voor woorden dat sommige mensen gewoon nóóit normaal kunnen doen.AFCA!![]()
Niks van gelezen, maar blijkbaar is het met Koningsdag normaal en bij voetbalwedstrijden is het schandalig en moet het gemeld worden.quote:Op maandag 28 april 2014 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ja met Koningsdag zijn er ook veel treinen gesloopt. Die mensen zitten er altijd tussen.![]()
Precies dit. Niet dat het de daad meer of minder schandalig maakt.quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks van gelezen, maar blijkbaar is het met Koningsdag normaal en bij voetbalwedstrijden is het schandalig en moet het gemeld worden.AFCA!![]()
zeker na de bekerfinale zitten de topjournalisten die Nederland kent (quote:Op maandag 28 april 2014 00:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks van gelezen, maar blijkbaar is het met Koningsdag normaal en bij voetbalwedstrijden is het schandalig en moet het gemeld worden.) er bovenop. Maar wat ik gisteren in de stad zag was af en toe niet best, en als het voetbalgerelateerd was had je Kamervragen gehad.
Of is de Tweede Kamer ook met meivakantie, dan misschien niet![]()
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Nou jongens Frankie en zijn mannen hebben het weer geflikt apetrots natuurlijk!!
Misschien dat je volgend seizoen De Sa en Riedewald aan een (eredivisie) club kan verhuren.![]()
De Sa is het niet en gaat het nooit wordenquote:Op maandag 28 april 2014 00:23 schreef bjanaan het volgende:
Nou jongens Frankie en zijn mannen hebben het weer geflikt apetrots natuurlijk!!
Misschien dat je volgend seizoen De Sa en Riedewald aan een (eredivisie) club kan verhuren.![]()
Huldiging viel me nog mee, was best oké! Zeker de grap over Aboutaleb was vrij briljant.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Wat werd er gezegd ?quote:Op maandag 28 april 2014 00:50 schreef Silenus het volgende:
Huldiging viel me nog mee, was best oké! Zeker de grap over Aboutaleb was vrij briljant.![]()
Hier is burgemeester Aboutaleb *fluit*
Oh nee... alweer helmaal niets in Rotterdam *gejuicht*
Ik bedoel natuurlijk van der Laan *fluit*Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 07:24 schreef Planga het volgende:
Hier is burgemeester Aboutaleb *fluit*
Oh nee... alweer helmaal niets in Rotterdam *gejuicht*
Ik bedoel natuurlijk van der Laan *fluit*ergens terug te zien?
![]()
Al 1079 dagen kampioen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
goeie wedstrijd tegen heracles jongens
jullie hebben vast genoten van het kampioenschap met zo'n kwaliteitspotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie wedstrijd tegen heracles jongens
jullie hebben vast genoten van het kampioenschap met zo'n kwaliteitspotHet kampioenschap gaat niet over één wedstrijd maar over 34.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
noem eens al jullie topwedstrijden dit seizoen? Feyenoord uit, feyenoord thuis, az thuis en kowet thuis?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op maandag 28 april 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
noem eens al jullie topwedstrijden dit seizoen? Feyenoord uit, feyenoord thuis, az thuis en kowet thuis?![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
noem eens al jullie topwedstrijden dit seizoen? Feyenoord uit, feyenoord thuis, az thuis en kowet thuis?![]()
![]()
![]()
Ik dacht ik help hem een handje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twente en Heerenveen thuis. Utrecht thuis en ADO uit was ook goed, terwijl we het dan vaak lastig hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
noem eens al jullie topwedstrijden dit seizoen? Feyenoord uit, feyenoord thuis, az thuis en kowet thuis?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente thuis was ook wel sterk, Heerenveen thuis ook geen kans voor de bezoekers. Die andere 2 heb ik geen zicht op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik begrijp je punt wel trouwens, maar laten we even terug gaan in de tijd.quote:Op maandag 28 april 2014 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente thuis was ook wel sterk, Heerenveen thuis ook geen kans voor de bezoekers. Die andere 2 heb ik geen zicht op.
Seizoen 2009/2010
1. FC Twente - 86 punten en doelsaldo +40
2. Ajax - 85 punten en doelsaldo +86
Dan word ik toch liever wél kampioen met max 73 punten en een doelsaldo rond de 40. En dat zou jij waarschijnlijk ook vinden als het PSV betrof.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, ik zou ook gewoon feesten na zo'n kutwedstrijd hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat bedoel ikquote:Op maandag 28 april 2014 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt, ik zou ook gewoon feesten na zo'n kutwedstrijd hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me dat ik toen dacht dat Ajax dat nooit zou doenquote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef betyar het volgende:
Ik herinner me een kampioenswedstrijd van PSV tegen Groningen. Net zo saai, net zo afgesproken..
Maar ja, ik ben zo'n rare romanticus die meer geniet van een tweede plaats met 85 punten en +86 heeft dan een kampioenschap op deze manier.![]()
Ach, na het vertrek van Alderweireld en Eriksen en na er achter gekomen te zijn dat we twee spitsen hebben van Jupiler league niveau ging ik er vanuit dat dit een tussenjaar zou worden. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk was dat het ook. Het voetbal was niet altijd even mooi in aanvallend opzicht, het was vaak tikkie breed, tikkie terug. Maar goed, de ''concurrentie'' was gewoon nog slechter dat ze zelfs in dit matige jaar van Ajax geen kampioen konden worden.quote:Op maandag 28 april 2014 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik toen dacht dat Ajax dat nooit zou doen.
Maar ja, ik ben zo'n rare romanticus die meer geniet van een tweede plaats met 85 punten en +86 heeft dan een kampioenschap op deze manier.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad. Maar dat jaloerse gejank komt me een beetje de strot uit.quote:Op maandag 28 april 2014 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ik toen dacht dat Ajax dat nooit zou doen.
Maar ja, ik ben zo'n rare romanticus die meer geniet van een tweede plaats met 85 punten en +86 heeft dan een kampioenschap op deze manier.![]()
Klopt, blijft gewoon een knappe prestatie.quote:Op maandag 28 april 2014 09:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach, na het vertrek van Alderweireld en Eriksen en na er achter gekomen te zijn dat we twee spitsen hebben van Jupiler league niveau ging ik er vanuit dat dit een tussenjaar zou worden. En laten we eerlijk zijn, eigenlijk was dat het ook. Het voetbal was niet altijd even mooi in aanvallend opzicht, het was vaak tikkie breed, tikkie terug. Maar goed, de ''concurrentie'' was gewoon nog slechter dat ze zelfs in dit matige jaar van Ajax geen kampioen konden worden.
Ik blijf het niveauverschil van Ajax tussen een wedstrijd tegen Barça en het gros van de wedstrijden jammer vinden. Maar ja, jong team en verdedigend ingestelde tegenstanders; het is op zich begrijpelijk.![]()
Dat is toch juist heerlijkquote:Op maandag 28 april 2014 09:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat jaloerse gejank komt me een beetje de strot uit.![]()
![]()
Het gaat komend seizoen ook zo zijn hoor. De meeste clubs zullen tegen Ajax met 9 man op eigen helft spelen en 4 in de eigen zestien.quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, blijft gewoon een knappe prestatie.
Ik blijf het niveauverschil van Ajax tussen een wedstrijd tegen Barça en het gros van de wedstrijden jammer vinden. Maar ja, jong team en verdedigend ingestelde tegenstanders; het is op zich begrijpelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, ik maak me eerder zorgen om de geestelijke gesteldheid van die mensen. Hypocrisie voert de boventoon.quote:![]()
Ploegjes die dat soort voetbal spelen, vind je laag in de Eredivisie terug.quote:Op maandag 28 april 2014 09:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat komend seizoen ook zo zijn hoor. De meeste clubs zullen tegen Ajax met 9 man op eigen helft spelen en 4 in de eigen zestien.![]()
Vind ik niet. Hoe wakker je die hetze en haat naar elkaar aan? Door dit soort imbeciele gedrag.quote:![]()
Incident vs. structureel probleem.quote:Op maandag 28 april 2014 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, blijft gewoon een knappe prestatie.
Ik blijf het niveauverschil van Ajax tussen een wedstrijd tegen Barça en het gros van de wedstrijden jammer vinden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso snap ik dat hele gehuil van de 'armoede' niet. Dat Feyenoord en co allemaal G-elftallen opstellen die niet eens een concurrent kunnen zijn voor een Ajax dat zo matig is en dan vervolgens een grote bek hebben dat ze in Amsterdam wederom 'geluk' hebben, je moet het je strot maar uit kunnen krijgen.![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord en Twente vind ik op zich geen G-elftal hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso snap ik dat hele gehuil van de 'armoede' niet. Dat Feyenoord en co allemaal G-elftallen opstellen die niet eens een concurrent kunnen zijn voor een Ajax dat zo matig is en dan vervolgens een grote bek hebben dat ze in Amsterdam wederom 'geluk' hebben, je moet het je strot maar uit kunnen krijgen.![]()
Ik wel.quote:Op maandag 28 april 2014 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord en Twente vind ik op zich geen G-elftal hebben.![]()
Nou het was deze competitie niet best in ieder geval. Veel slechte wedstrijden gezien, zeker ook in Europa. Maar het grootste probleem is dat we in Nederland gewoon niet kunnen verdedigen. Je dacht dat Ajax het nog een beetje kon, omdat ze met afstand de minste tegengoals hebben, totdat je de bekerfinale zag.quote:Op maandag 28 april 2014 09:09 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso snap ik dat hele gehuil van de 'armoede' niet. Dat Feyenoord en co allemaal G-elftallen opstellen die niet eens een concurrent kunnen zijn voor een Ajax dat zo matig is en dan vervolgens een grote bek hebben dat ze in Amsterdam wederom 'geluk' hebben, je moet het je strot maar uit kunnen krijgen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In Nederland gaat het dan ook meer om wie de leukste/mooiste aanval heeft. Wat dat betreft is Henk Fräser nog een verademing.quote:Op maandag 28 april 2014 09:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou het was deze competitie niet best in ieder geval. Veel slechte wedstrijden gezien, zeker ook in Europa. Maar het grootste probleem is dat we in Nederland gewoon niet kunnen verdedigen. Je dacht dat Ajax het nog een beetje kon, omdat ze met afstand de minste tegengoals hebben, totdat je de bekerfinale zag.![]()
Feyenoord en PSV hebben gewoon een goed elftal hoor. PSV heeft pech met de slechtste trainer in dertig jaar en Feyenoord heeft het vooral tegen de ploegen in de degradatiezone laten liggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En zelfs met zo weinig pannenkoeken in het elftal kunnen ze niet meedoen om de titel. Dan ben je gewoon slecht.quote:Op maandag 28 april 2014 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heus niet, alleen een gemankeerde keeper en een matige Immers en Schaken.![]()
Wie had het over PSV?quote:Op maandag 28 april 2014 09:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV hebben gewoon een goed elftal hoor. PSV heeft pech met de slechtste trainer in dertig jaar en Feyenoord heeft het vooral tegen de ploegen in de degradatiezone laten liggen.![]()
Klopt, je wordt dan ook kampioen omdat de rest er he-le-maal niks van kan. Daarom dus G-elftallen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou het was deze competitie niet best in ieder geval. Veel slechte wedstrijden gezien, zeker ook in Europa. Maar het grootste probleem is dat we in Nederland gewoon niet kunnen verdedigen. Je dacht dat Ajax het nog een beetje kon, omdat ze met afstand de minste tegengoals hebben, totdat je de bekerfinale zag.![]()
Ze deden wel mee om de titel, anders zou Ajax niet in de voorlaatste speelronde kampioen zijn geworden, maar in de 28e speelronde alquote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zelfs met zo weinig pannenkoeken in het elftal kunnen ze niet meedoen om de titel. Dan ben je gewoon slecht.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach Twente, PSV, één pot nat, allemaal geen randstadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lag dan ook vooral aan Ajax, niet aan de 'geweldige' reeks van Feyenoord. Feyenoord verliest gewoon 3 keer in 1 seizoen van de kampioen, daar liggen de feiten.quote:Op maandag 28 april 2014 09:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze deden wel mee om de titel, anders zou Ajax niet in de voorlaatste speelronde kampioen worden, maar in de 28e speelronde al
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 09:15:03 ]![]()
Of je wel of niet mee doet om het landskampioenschap hangt natuurlijk altijd af van je concurrentenquote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lag dan ook vooral aan Ajax, niet aan de 'geweldige' reeks van Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het eigenlijk over Feyenoord en Twente omdat die netjes tweede en derde worden en voor de volgende speelronde niet meer in te halen vallen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ach Twente, PSV, één pot nat, allemaal geen randstad![]()
Nee, dat hangt af van jezelf.quote:Op maandag 28 april 2014 09:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of je wel of niet mee doet om het landskampioenschap hangt natuurlijk altijd af van je concurrenten![]()
Theoretisch wel, in de praktijk niet, aangezien geen enkele club alle wedstrijden kan winnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Foto's?quote:Op maandag 28 april 2014 09:29 schreef Jochie1900 het volgende:
Wat een heerlijk doek van de Gemeente Amsterdam trouwens! Grote klasse."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aflopend: Poulsen, Bojan, Castillion.
Terug van verhuur: Enoh, van Kessel, Lukoki, Hoesen, Boccara.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Enoh is al naar Antalyaspor en definitiefquote:Op maandag 28 april 2014 10:14 schreef Planga het volgende:
Terug van verhuur: Enoh, van Kessel, Lukoki, Hoesen, Boccara.![]()
![]()
Akkoord, zie dat verhuur automatisch wordt omgezet.quote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enoh is al naar Antalyaspor en definitiefLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
volgend jaar lukoki - hoesen - de saquote:Op maandag 28 april 2014 10:14 schreef Planga het volgende:
Terug van verhuur: Enoh, van Kessel, Lukoki, Hoesen, Boccara.![]()
![]()
![]()
![]()
-----------------------------Vermeer------------------------------
Van Rhijn -------- van der Hoorn -------- Denswil --------- Blind
----------Klaassen ---------- Poulsen -----------Duarte---------
--------- Lukoki ------------- Sigthorsson ----------De Sa-------
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Schijnbaar zijn we door PSV kampioen geworden.quote:Berusting in Eindhoven: ‘Ajax heeft de titel aan PSV te danken’
Het jeugdige PSV leek zich in de openingsweken van de competitie aan te dienen als een serieuze titelkandidaat, maar de Eindhovenaren moeten uiteindelijk genoegen nemen met een vierde plaats in de Eredivisie. Als er zaterdag gewonnen wordt van NAC Breda, is een Europees ticket een feit.
René en Willy van de Kerkhof hadden als rasechte PSV’ers liever gezien dat de Brabanders er met het kampioenschap vandoor waren gegaan, maar berusten in de huidige situatie en zijn niet te beroerd om de gelukwensen over te brengen naar Amsterdam. “Ajax heeft de titel aan PSV te danken en wij feliciteren ze van harte”, laat René van de Kerkhof weten aan Omroep Brabant.
Tweelingbroer Willy kijkt alvast vooruit naar het volgende seizoen en vraagt zich af of er dan nog plaats is voor de van Fulham gehuurde Bryan Ruiz. “Bij PSV houdt hij de mogelijkheid nu tegen om enkele jonge spelers een kans te geven. Een Ruiz in vorm, die zijn normale niveau haalt, is een aanwinst voor PSV. Maar hij heeft zich tot nu toe niet bewezen”, vindt de oud-international.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnbaar zijn we door PSV kampioen geworden.
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Schijnbaar zijn we door PSV kampioen geworden.
[..]Grappig dit
![]()
Ja, volgens Utrechtfans heeft Ajax alles gedaan.quote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef handboek het volgende:
Volgens FC Utrechtfans was het kampioenschap geluk....![]()
Nee man, lekker laten praten. Prachtigquote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef Devv het volgende:
Ze moeten die seniele mannetjes een spreekverbod opleggen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Link.quote:Op maandag 28 april 2014 10:36 schreef Tyron het volgende:
van hanegem ook weer huilen in zn colum
die praat meer over ajax dan zn eigen club![]()
FC Utrechtquote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef handboek het volgende:
Volgens FC Utrechtfans was het kampioenschap geluk....die mogen blij zijn dat ze uberhaupt nog meedoen in de Eredivisie.
![]()
Hebben die nog iets boeiends gepresteerd dit seizoen? Wat een saai seizoen hebben die gehad zeg.quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
FC Utrechtdie mogen blij zijn dat ze uberhaupt nog meedoen in de Eredivisie.
![]()
Niet degraderen is hun voornaamste wapenfeit.quote:Op maandag 28 april 2014 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben die nog iets boeiends gepresteerd dit seizoen? Wat een saai seizoen hebben die gehad zeg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: