Nee hoor, de Boer perst alle creativiteit uit de spelers.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan alleen met de juiste spelers.
Ja die was ook zo jong . Pantelic is gewoon met een bullshit reden afgedanktquote:
Die post voorlopig niks volgens mijquote:Op zondag 27 april 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie zal een dezer dagen met een mooi verlanglijstje komen voor in de zomer. Op 31 augustus is er nog niemand van dat lijstje afgevinkt.
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.quote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die was ook zo jong . Pantelic is gewoon met een bullshit reden afgedankt
klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .quote:Op zondag 27 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij een tweejarig contract wou en het bestuur toen alleen nog maar éénjarige contracten wou geven aan spelers die ouder dan 30 waren. Zelfde met Rommedahl.
Dit + een Ajaxkampioenstram.quote:
De raiola connectie. Gatverdamme, wat is dat een viespeuk.quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen mocht die dikke Jol wel even Tainio halen voor een grof salaris .
Kishnaquote:Op zondag 27 april 2014 22:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De raiola connectie. Gatverdamme, wat is dat een viespeuk.
Kreeg een prestatiecontract.quote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kerel heeft 1 jaar bij Ajax gespeeld en is gelijk een legendequote:Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef S0nic het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/126468/wat-doet-legende-marko-pantelic-terug-bij-ajax
Marko
Ik was die gast alweer vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In een wedstrijd tegen VVV.quote:Op zondag 27 april 2014 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik was die gast alweer vergetenheeft toch ook maar 2 keer gespeeld ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |