En dit inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 22:55 schreef StarGazer het volgende:
De vloek van de Cruijff schaal is eindelijk opgeheven
Wat liefquote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze [ afbeelding ] reageer retweet
Maar als hij met zijn klasse Heerenveen Europa in kan helpen moeten ze dat toch altijd doen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien omdat hij niet wil verlengen en straks voor weinig de deur uitloopt?
Wat is daar dan?quote:
Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco vindt z'n teampje van Heerenveen v PSV wel lekker spelen
Wat een heldquote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:45F: @Hoesen23 we zijn je hier niet vergeten hoor! #ookvanjoudeze [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.
Als je de beste speler bent sta je er altijd in als je fit bent.quote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Never change a winning team was zijn motto.
Is gewoon opdracht van bovenaf.quote:Op zondag 27 april 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als hij niet eens in de basis staat bij Heerenveen moet je je afvragen of hij wel naar Ajax moet komen.
Ik weet nog heel goed dat ik in de begin periode van Zlatan vaak in het stadion zat en altijd erg baalde als hij in de basis stond. Was echt tenenkrommend om naar te kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben wel gewend van jou dat je het liefst zo veel mogelijk roept dat het allemaal kut is, maar ook bij ons was Zlatan niet een topspeler, pas in zijn laatste wedstrijden werd hij erg goed.
twitter:mennopot twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:21Koningsnacht: 77 arrestaties. Koningsdag: 135 arrestaties. Huldiging Ajax: minder dan 10 arrestaties. Mooi zo. Blij mee. Goede beurt. reageer retweet
Ja en? Dan is het nog steeds opdracht van bovenaf.quote:Op zondag 27 april 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het is misschien al rond met een andere club (Ajax?).
quote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:mennopot twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:01:21Koningsnacht: 77 arrestaties. Koningsdag: 135 arrestaties. Huldiging Ajax: minder dan 10 arrestaties. Mooi zo. Blij mee. Goede beurt. reageer retweet
Het zag er ook heel gemoedelijk uit. Netjes hoorquote:Op zondag 27 april 2014 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Tja, Heereveen wint wel weer dus ik kan neit zeggen dat v Basten ongelijk heeft. Maar ik zou mn beste speler altijd weer opstellen als hij fit is. Denk je dat als hij C. Ronaldo zou hebben, en die geblesseerd zou raken, hem dan ook op de bank zou zetten als zn team in die tussen wedstrijden wint? Ben benieuwdquote:Op zondag 27 april 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Never change a winning team was zijn motto.
quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die eerste goal daar krijg je toch gewoon een stijve lul van
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ookquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Aardig goaltje ja. Straks maar eens die hele video kijken.
Nope, Ziyech is paar maanden ouder.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ook
Volgens mij is Ziyech iets ouder, ik kijk niet alles van Heerenveen maar wat ik heb gezien bij Heerenveen is het wel een heerlijke speler. Kan zelf een doelpunt maken maar ook iemand vrij voor de keeper zetten.quote:Op zondag 27 april 2014 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje kan de bal zo goed raken dat is prachtig echt een stuk beter dan bijvoorbeeld Maher en volgens mij is Ziyech nog jonger ook
Ik wist dat ze niet veel scheelden maar is alsnog een prima leeftijd om de stap te makenquote:Op zondag 27 april 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, Ziyech is paar maanden ouder.
Ziyech, Raffie, Urbyquote:Op zondag 27 april 2014 22:57 schreef Syntix het volgende:
Ziyech en Van der Vaart maar halen dan? En even polsen bij Emanuelson/Maduro/Heitinga.
Kan hij mooi drie jaar bij Ajax spelen en dan op zijn 24e naar het buitenland.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist dat ze niet veel scheelden maar is alsnog een prima leeftijd om de stap te maken
Zijn lange pass is heerlijk en hij is koel voor de goal. Er zit ook een goal bij tegen Groningen waarin hij gewoon even rustig in houdt dat zou een Serero bijvoorbeeld nooit lukken. Ik zou het doodzonde vinden als ze hem laten zouden laten lopen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is Ziyech iets ouder, ik kijk niet alles van Heerenveen maar wat ik heb gezien bij Heerenveen is het wel een heerlijke speler. Kan zelf een doelpunt maken maar ook iemand vrij voor de keeper zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |