Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik Schöne op de vleugel niet ideaal vindt. Hij mist toch gewoon snelheid en echt een actie daarvoor.
Ik snap niet waarom jij ervan overtuigd bent dat die cijfers bij Serero bevestigen dat zijn passing niet goed is maar dat het bij Xavi helemaal niks uitmaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het schandalig is daarom. Ik snap de vergelijking niet met Xavi op zijn oude dag dat vind ik pas schitterend.
In theorie werkt dat zo jaquote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.
Pff ik zie nu alleen maar drukte voor me in de 16 meter. Daar zit toch geen breedte in joh. Met allemaal naar binnen trekkende vleugels.quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Daarom in de spits als kaatser. Met Fischer en Kishna als binnenkomende vleugels zal het een goed aanspeelpunt zijn. Heeft een aardig schot en zal doelpunten maken. Kan ruimte vrij maken voor de diepgaande Klaassen.
Daarom contract met 1 jaar verlengen en in de spits laten spelen een heel seizoen dan is hij echt wel van waarde. Kun je Zivkovic rustig brengen en heb je Hoesen nog als derde optie dus dat is toch ideaal dan?quote:Op zondag 27 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen nee. Want de Jong heeft inderdaad niet goed gespeeld in de spits dit seizoen. Voorgaande jaren was het wel aardig, maar ik vond Pantelic het in de spits al een stuk beter doen.
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij ervan overtuigd bent dat die cijfers bij Serero bevestigen dat zijn passing niet goed is maar dat het bij Xavi helemaal niks uitmaakt.
Niemand heeft het dan ook over passes over 5 meterquote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.
Sander Duits heeft dan ook een heerlijk linkerpootje.quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter kan Sander Duits nog 20 keer goed geven per wedstrijd dat zegt mij niks.
Ligt aan de rollen van de backs.quote:Op zondag 27 april 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff ik zie nu alleen maar drukte voor me in de 16 meter. Daar zit toch geen breedte in joh. Met allemaal naar binnen trekkende vleugels.
Het is wel het goedkoopste ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom contract met 1 jaar verlengen en in de spits laten spelen een heel seizoen dan is hij echt wel van waarde. Kun je Zivkovic rustig brengen en heb je Hoesen nog als derde optie dus dat is toch ideaal dan?
Ik zie hem weinig anders doen per wedstrijd maar ik wil een speler op die positie beslissende dingen zien doen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand heeft het dan ook over passes over 5 meter
Moeten ze wel eens een keer goede voorzetten gaan geven. Dat gebeurt echt veel te weinig dat ze echt gevaar stichten.quote:
Van Rhijn sticht anders vrij veel gevaar.quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel eens een keer goede voorzetten gaan geven. Dat gebeurt echt veel te weinig dat ze echt gevaar stichten.
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hemquote:Op zondag 27 april 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel het goedkoopste ja.
En daarbij is tegenwoordig alles goed in de spits als je Sigthorsson gewend bent.
Lekker naar een kutclubje in Oekraīne of zo, Metallist Charkivquote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hem
Ach, die Russen wouden Matavz ook hebben en we hebben Ebecilio ook weten te slijten. Niks is onmogelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat er ook maar een subtopper in Engeland/Duitsland geintresseerd is in hem
Dat gaat Siem niet doen daar durf ik mijn hand voor in het vuur te stekenquote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, die Russen wouden Matavz ook hebben en we hebben Ebecilio ook weten te slijten. Niks is onmogelijk.
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van Rhijn sticht anders vrij veel gevaar.
Voor mijn hart.
Die zijn er ook niet. Maar de Jong zal wel weer verder willen kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog zogenaamde vleugelverdedigers die daadwerkelijk kunnen verdedigen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.
[..]
Die zijn er ook niet. Maar de Jong zal wel weer verder willen kijken.
Baines, Lahmquote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog zogenaamde vleugelverdedigers die daadwerkelijk kunnen verdedigen?
Laten we hopen dat Tete zich een beetje ontwikkelt danquote:Op zondag 27 april 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon doet het aanvallend al een stuk beter. Maarja die kan ook niet verdedigen.
Kijk zo kennen we ze weer. Eigenlijk zouden ze nu al een persbericht moeten uitbrengen dat de huldigingen de aankomende jaren gewoon weer op P2 zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 23:40 schreef Catch22- het volgende:
50 man in de stad opgepakt. En 30 op het station utrecht. Die hadden een trein gesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |