Net niet inderdaad. Hij heeft alleen geen schot of fatsoenlijke passingquote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat Serero dat ook doet. Dat lukt hem alleen nét niet.
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt een leuke speler die Ziyech maar Heerenveen in geen Ajax, wel het proberen waard.
In vorm kan hij best goed voetballen hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lopen doet Serero ook en dat is zowat het enige wat hij goed doet.
Volgend jaar de CL winnen tochquote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef davyleiden het volgende:
Dit was voor veel spelers het eerste seizoen dat ze echt volledig basisspeler waren.Het kan allemaal alleen maar beter. Zeker als je Fischer en Kishna voor de flanken hebt lopen.
Heb het even voor je gefixedquote:Op zondag 27 april 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor.
[..]
In vorm kan hij best goed voetballen hoor. net mee met Ajax
Dat schot mag inmiddels duidelijk zijn, maar zijn passing is wel echt verbeterd.quote:Op zondag 27 april 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net niet inderdaad. Hij heeft alleen geen schot of fatsoenlijke passing
De Jong fit en in de spits is prima niks mis mee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nu opeens over de Jong?
2 of 3 assists wat was het ook alweer ben het even vergetenquote:Op zondag 27 april 2014 23:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat schot mag inmiddels duidelijk zijn, maar zijn passing is wel echt verbeterd.
Xavi ookquote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 of 3 assists wat was het ook alweer ben het even vergeten
In vorm kan hij net mee ja.quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong fit en in de spits is prima niks mis mee.
Schöne in de spits? Neeh.quote:Op zondag 27 april 2014 23:31 schreef davyleiden het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Schöne in de spits volgend jaar met Zivkovic als Back-up?
Kishna en Fischer op de flanken.
Ga je nu ontkennen dat de Jong niet goed heeft gespeeld in de spits? Want dan maak je het helemaal mooiquote:
Omdat het schandalig is daarom. Ik snap de vergelijking niet met Xavi op zijn oude dag dat vind ik pas schitterend.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je met die 2/3 assists komt
Dat ga ik niet ontkennen nee. Want de Jong heeft inderdaad niet goed gespeeld in de spits dit seizoen. Voorgaande jaren was het wel aardig, maar ik vond Pantelic het in de spits al een stuk beter doen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat de Jong niet goed heeft gespeeld in de spits? Want dan maak je het helemaal mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |