Waarom zou Urby terug komen die is nog redelijk jong en heeft toch gewoon veel gespeeld bij Milan?quote:
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.quote:Op zondag 27 april 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn lange pass is heerlijk en hij is koel voor de goal. Er zit ook een goal bij tegen Groningen waarin hij gewoon even rustig in houdt dat zou een Serero bijvoorbeeld nooit lukken. Ik zou het doodzonde vinden als ze hem laten zouden laten lopen.
Volgend jaar Museumplein.quote:Op zondag 27 april 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zag er ook heel gemoedelijk uit. Netjes hoor
Serero en Duarte zijn toch niet hetzelfde soort speler als Ziyech?quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.
Ziyech/Duarte-Blind/Poulsen-Serero/Klaassen volgend jaar. Andersen verhuren.quote:Op zondag 27 april 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag van mij opgepikt worden ja, kunnen we erg goed gebruiken maar dan moet Serero wel vertrekken denk ik, anders heb je met Serero/Ziyech/Duarte drie dezelfde soort spelers.
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren makenquote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech/Duarte-Blind/Poulsen-Serero/Klaassen volgend jaar. Andersen verhuren.
Zo zie ik dat wel. Of zie jij hem meer als type Klaassen?quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero en Duarte zijn toch niet hetzelfde soort speler als Ziyech?
Moet hij naar Nieuw-Zeeland op vakantie gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren maken
Zal die wel niet willenquote:Op zondag 27 april 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ook verhuren die moet eerst nog wat vlieguren maken
Type Eriksen eerder oftewel een speler die we nu niet hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo zie ik dat wel. Of zie jij hem meer als type Klaassen?
Als Moisander weggaat in de zomer wordt hij gewoon basisspeler het hele seizoen lang.quote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heel vlug oprotten want voor het eerste is hij nog lang niet goed genoeg
quote:Op zondag 27 april 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Moisander weggaat in de zomer wordt hij gewoon basisspeler het hele seizoen lang.
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveldquote:Op zondag 27 april 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Type Eriksen eerder oftewel een speler die we nu niet hebben
Geen idee.quote:Op zondag 27 april 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou Urby terug komen die is nog redelijk jong en heeft toch gewoon veel gespeeld bij Milan?
Leidseplein is natuurlijk het mooiste maar dat is net iets te klein.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja. Toch nog wat meer sfeer dan bij de Arena lijkt me.
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveld
Dat bedoelt Litmanen ook denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua kwaliteit of potentie, maar type speler op het middenveld
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat Serero dat ook doet. Dat lukt hem alleen nét niet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is toch ook een ander type als Serero. Eriksen vind ik een spelmaker met goede traptechniek.
Lijkt een leuke speler die Ziyech maar Heerenveen in geen Ajax, wel het proberen waard.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.
Dat lopen doet Serero ook en dat is zowat het enige wat hij goed doet.quote:Op zondag 27 april 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Eriksen liep zich het lazerus voor het team ook nog. En had natuurlijk hoog rendement, wat Ziyech ook wel heeft.
Ik heb liever een jonge speler die zich de pleuris wil werken op die plek dan die Denswilquote:Op zondag 27 april 2014 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax ook niet, ze houden anders geen centrale verdedigers over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |