Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 27 april 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch blijft het Boerrigter gifje van vorig jaar het leukste
Oh diequote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LitmanenAFCA vindt dit leuk.
Misschien wel goed dat hij dan nu even op de bank zit, om dat af te leren. Talent spat er wel echt vanaf.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
Kishna!
Hoop dat hij volgend seizoen wat meer aan de bak komt.Al lijkt het me wel een lastige jongen. Denk iets te arrogant, maar hoop het fout te hebben.
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LitmanenAFCA vindt dit leuk.
Met zo'n instelling ga je er nooit komen mark my wordsquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
Kishna!
Hoop dat hij volgend seizoen wat meer aan de bak komt.Al lijkt het me wel een lastige jongen. Denk iets te arrogant, maar hoop het fout te hebben.
quote:Op zondag 27 april 2014 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ga je er nooit komen mark my words
Deze heb ik bewaard trouwensquote:Op zondag 27 april 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moeder moet zich schamen dat ze zo'n stuk stront als jou op de wereld heeft gezet
Die heeft wel echt een erge jaquote:Op zondag 27 april 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Smit met zijn paardengebit op de achtergrond
Heracles heeft het prima gedaan qua gastvrijheidquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft wel echt een erge jaWel een topgozer, en heeft alles rondom de wedstrijd vanmiddag goed aangepakt vind ik.
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.quote:Op zondag 27 april 2014 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent het toch wel eens met mijn 2de post?
Beetje een extreme versie van Fischer gok ik zo.. van Fischer weet je echter wel dat hij altijd 100% geeft, of dat bij Kishna ook zo is moet ik nog zienquote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.quote:Op zondag 27 april 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar of hem nou de hele tijd op de bank te laten zitten een goede oplossing is betwijfel ik eerlijk gezegd. Toch heb ik niet het gevoel dat hij echt arrogant is als ik interviews met hem zie, al straalt hij dat wel uit.
Frank de Boer zou Zlaten er ook allang uit gegooid hebben. Koeman was in die tijd gewoon heel erg mild.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.
Jawel maar hij kan toch niet zó arrogant zijn dat hij zich nu te goed voelt voor het tweede dat hij daar een beetje rondsjokt. Ik denk dat iemand hem dan allang wakker heeft geschud.quote:Op zondag 27 april 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij je niet normaal kan gedragen dan speel je bij het tweede dat kun je dan op twee manieren oppakken en het is wel duidelijk waar meneer voor heeft gekozen. Met zo'n instelling kom je nergens in de wereld tenzij je Zlatan bent.
Mwah, Fischer viel me nooit heel erg op moet ik zeggen. Beetje onzichtbaar en als hij de bal had liep hij zich vast.quote:Op zondag 27 april 2014 22:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje een extreme versie van Fischer gok ik zo.. van Fischer weet je echter wel dat hij altijd 100% geeft, of dat bij Kishna ook zo is moet ik nog zien
Kennelijk is hij dat wel he. Hij moet Ajax op de blote knieën bedanken dat ze zo ontzettend veel geduld en vertrouwen in hem heeft gehad. Maar hij kan wel voetballen nu nog een goede kop erop dan komt hij er dat weet ik zekerquote:Op zondag 27 april 2014 22:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel maar hij kan toch niet zó arrogant zijn dat hij zich nu te goed voelt voor het tweede dat hij daar een beetje rondsjokt. Ik denk dat iemand hem dan allang wakker heeft geschud.
[..]
Mwah, Fischer viel me nooit heel erg op moet ik zeggen. Beetje onzichtbaar en als hij de bal had liep hij zich vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |