Thanks.quote:
nicequote:Op donderdag 24 april 2014 20:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ook even de OP aangepast voor dit grote feest.
Ja. Gaar postbezorgingsbaantje van 4 tot 6 uur per week, maar goed.quote:
Dit was toch die film met die chimeids? Hoe heet die ook alweer?quote:
springbreakers ofzoquote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit was toch die film met die chimeids? Hoe heet die ook alweer?
Not sure if vergeten te downloaden of al gedownload en vergeten te kijken.
quote:
Postbezorging.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moest moeite doen om op een sc te klikken, maar ik de TT heeft me overgehaald. Wat ga je doen prez?
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moest moeite doen om op een sc te klikken, maar de TT heeft me overgehaald. Wat ga je doen prez?
Ja maximaal zes uur per week, maar het is in ieder geval iets om het gat op mijn cv op te vullen. En ik heb weer eens wat te doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus in ieder geval dan nog part-time?
Ow, dat heb ik wel vaker. Dicht en centraal staan vlak onder elkaar.quote:
23quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Koral het volgende:
Congrats, dat veel gleuven je pad mogen passeren
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per weekquote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
23fuck you, wees blij dat ik iets doe.
hehehquote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Koral het volgende:
Congrats, dat veel gleuven je pad mogen passeren
kan ook wel thuis blijven zitten en een uitkering aanvragen als je dat liever hebtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per week
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werkenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per week
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan ook wel thuis blijven zitten en een uitkering aanvragen als je dat liever hebt
kuthoerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentWat zul je dan per week verdienen, 20 euro? Hahahah
Veer pls (srs).quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentWat zul je dan per week verdienen, 20 euro? Hahahah
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werken.
Allang niet meer. Afgelopen tijd alleen maar op normale basisschool gewerkt en na de meivakantie begin ik fulltime met begeleiden van 1 jongetje. Dus sjadap en voel je niet zo aangesproken honneponnetje, ik haat nergens op vloeren schrobben.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey ey ey doe es ff normaal jaquote:
Ga je voor die pauper opnemen joh kneusquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer pls (srs).
Never knock a mans hustle.
Ken die gozer amper, gaat om the bigger picture.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Ga je voor die pauper opnemen joh kneus
Zo lang je zelf maar het idee hebt er op vooruit te gaan. Het is niet iets waar ik voor zou gaan, maar je kan wel rustig skunken en betaald krijgen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maximaal zes uur per week, maar het is in ieder geval iets om het gat op mijn cv op te vullen. En ik heb weer eens wat te doen.
Had zelf ook liever een fulltime baan gehad, maar voorlopig is dit in ieder geval iets.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo lang je zelf maar het idee hebt er op vooruit te gaan. Het is niet iets waar ik voor zou gaan, maar je kan wel rustig skunken en betaald krijgen tegelijkertijd.
Kan het wel hendelen hoor.quote:
aight, lobi.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Valt mee ja toch.. ik heb je rug G.
Die smileyquote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik haat niet oelewapper. Ik vind het oprecht beter voor je
.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik haat niet oelewapper. Ik vind het oprecht beter voor je
.
20 euro na 6 uur?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gvdrquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar de FOK!kers die hun billetjes iets optillen bij het ruften opdat de geur niet in je bureaustoel blijft hangen.
kkrquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar de FOK!kers die hun billetjes iets optillen bij het ruften opdat de geur niet in je bureaustoel blijft hangen.
Braddie heeft zich gemeld lees ik?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allang niet meer. Afgelopen tijd alleen maar op normale basisschool gewerkt en na de meivakantie begin ik fulltime met begeleiden van 1 jongetje.
Dude, ga, je snapt er vrij weinig van, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
20 euro na 6 uur?
![]()
Ik wou een "rosse buurt" grapje maken, maar dat gaat zelfs hier em niet worden ben ik bang...
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
20 euro na 6 uur?
![]()
Ik wou een "rosse buurt" grapje maken, maar dat gaat zelfs hier em niet worden ben ik bang...
Haha thank god niet, dat zou ik niet volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Braddie heeft zich gemeld lees ik?
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinquote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.
"Stufie"quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinOmg dude
![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinOmg dude
![]()
Geld? Wiet? Coke? Zaad? Kattenkruid?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.
studiefinancieringquote:Op donderdag 24 april 2014 20:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geld? Wiet? Coke? Zaad? Kattenkruid?
Wat is stufi?
Leen je dat van je vriendin ja?quote:
Nee?quote:
Nee je kaapt 't gewoon zonder terug te betalenquote:
Maar je houdt er wel aan over toch? Of wordt het vanuit "uitkeringstrekker's" persectief gezien een beetje vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is 100/150 euro per maand ofzo. Toch weer wat jonko en halve liters.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar je houdt er wel aan over toch? Of wordt het vanuit "uitkeringstrekker's" persectief gezien een beetje vrijwilligerswerk.
Regel maar een baan voor me.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef VeerEli het volgende:
En dat omdat ie zelf te lui is om meer dan 6 uur in de week te gaan werken
Dan moet ik ook nog een baan voor je regelen? Geez dude kan niet erger worden ditquote:
Krantenwijkje erbij.quote:Op
donderdag 24 april 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is 100/150 euro per maand ofzo. Toch weer wat jonko en halve liters.
God kkiquote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://knijnbowling.online-reserveringen.nl/Knijn_Bowlen.aspx
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekkere argumentatiequote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, ga, je snapt er vrij weinig van, dat is wel duidelijk.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je krijgt het?quote:
Ok doeiquote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekkere argumentatiegroetjes thuis hea.
We wonen samen hè. Hebben het geld altijd al gewoon samen besteed.quote:
Hoe lang al?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We wonen samen hè. Hebben het geld altijd al gewoon samen besteed.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We wonen samen hè. Hebben het haar geld altijd al gewoon samen besteed.
Al sinds we bij elkaar zijn zo ongeveer, 8 jaar.quote:
Daar komt het de laatste tijd wel op neer ja.quote:
bitch plsquote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Op je 15e gaan samenwonen met je vriendin en teren op haar zak![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Inderdaad. Leer eerst voor jezelf te zorgen of zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Echt he, wat een pauperquote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Leer eerst voor jezelf te zorgen of zo.
Cruciale fout inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht mijn naam te lezen maar toch nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht mijn naam te lezen maar toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Zaktabak het volgende:
Zit jij ook al onder de plak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Als ik hier zegt 'eliminatie' denk jij dan niet je eigen naam te lezen?quote:
Bier ies haram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Onze vriendin" leek ook zo alsof we één en hetzelfde meisje delen/doen..quote:
quote:
quote:
Hoe ziet mevrouw prez er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
was toch sowieso al wel bekend hier dat ik een pauper ben
goedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe ziet mevrouw prez er eigenlijk uit?
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.
quote:
Heb toch een goed beeld nodig voor dat hele partnerswing gebeuren waar je je mij laatst voor DM'de hè?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb toch een goed beeld nodig voor die hele partnerswing gebeuren waar je je mij laatst voor DM'de hè?
Wat verder toch niet boeit want alles met een hartslag.quote:
ook zonder hoor, boeit me geen fuckquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat verder toch niet boeit want alles met een hartslag.
Klimopplant van de bovenbuurman is ook OK?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook zonder hoor, boeit me geen fuck
een klimopplant kan ik toch niet neukenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klimopplant van de bovenbuurman is ook OK?
Alles kan.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
een klimopplant kan ik toch niet neuken
Over een paar weken zal er wel een kloontje van hem verschijnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ohja ik heb Twittercontact gehad met Braddie. De beste heeft in Juli een unban, maar heeft geen zin meer in forums.
"heb het echte leven ontdekt!"
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ohja ik heb Twittercontact gehad met Braddie. De beste heeft in Juli een unban, maar heeft geen zin meer in forums.
"heb het echte leven ontdekt!"
watquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
inb4 plaatjes van jappen met hun pener in een klein wulps plastic animepoppetje.
hij hosseld gewoon nog op bokt hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?
Vandaag nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?
dWc lijstquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij hosseld gewoon nog op bokt hoor
DMquote:
niet gekliktquote:
Hommoquote:
post gewoon hier dan, pussy.quote:
Wil geen ban.quote:
Yiha be like "heej rukker doe eens via dm wil dat geile plaatje wel eens zien moet ook aan mijn trekke kome hmm lekker jappenkutjes lekker fap fap fap"quote:
ja man, lekker m'n scherm onderspuitenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yiha be like "heej rukker doe eens via dm wil dat geile plaatje wel eens zien moet ook aan mijn trekke kome hmm lekker jappenkutjes lekker fap fap fap"
Denken dat dat iets waard wasquote:
"Het is niet te geleuven"quote:
thanksquote:
Dat kan ik even doenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zet @Srslymortaxx hier nog een tweetje over?
Ga doen dan!quote:
Wat?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:03 schreef Yiha het volgende:
Ik heb een mooie site met modellenfoto's in lingerie en alles gevonden op internet. De naam lijkt een beetje op de jouwe, hell, ik denk zelfs dat jij het bent. Waarom staat die link niet onder jouw homepage, Veer?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik schrok zo van de titel dat ik klikte.Gelukkig is het niet fulltime werk dan had ik helemaal 'n hartaanval gekregen.
twitter:srslymortaxx twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:21SOOOOO RATATATATA! DEADPREZ HEEFT EEN BAAN reageer retweet
zou waarschijnlijk het einde van klb betekenenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik schrok zo van de titel dat ik klikte.Gelukkig is het niet fulltime werk dan had ik helemaal 'n hartaanval gekregen.
Enge stalkerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Yiha het volgende:
[..]
laat maar zitten joh
3 kwartier later reageren
Hou dan gewoon helemaal je waffel dicht man, teringquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Yiha het volgende:
[..]
laat maar zitten joh
3 kwartier later reageren
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
twitter:srslymortaxx twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:21SOOOOO RATATATATA! DEADPREZ HEEFT EEN BAAN reageer retweet
Ik vroeg je watquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wat lul je nou toch allemaal? Ik vroeg je gewoon waar je het over had, je bent zelf zo onduidelijk en komt aan met ''waarom staat de link niet onder je homepage''? Wtf bedoel je daar mee? En foto's hier op fok met naam en toenaam? Donder toch op figuurquote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Yiha het volgende:
Verbaasd zijn wanneer er iemand jouw site vindt terwijl je foto's hier op FOK! staan met naam en toenaam. Pls
Wat doe je zo naar? Er staan foto's van jou op internet als model.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch allemaal? Ik vroeg je gewoon waar je het over had, je bent zelf zo onduidelijk en komt aan met ''waarom staat de link niet onder je homepage''? Wtf bedoel je daar mee? En foto's hier op fok met naam en toenaam? Donder toch op figuur
Typ ik in het Chinees ofzo? Natuurlijk staan die foto's op internet, alsnog heb ik geen flauw benul van waar jij het over hadquote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wat doe je zo naar? Er staan foto's van jou op internet als model.
Zie het als compliment, jezus.
je zusje achter de ramen trappenquote:
Waarom kan je niet gewoon serieus reageren?quote:
lees het topic danquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon serieus reageren?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Typ ik in het Chinees ofzo? Natuurlijk staan die foto's op internet, alsnog heb ik geen flauw benul van waar jij het over hadDamn dude.
Ik ben ook geweest, maar voel me beetje ziekjes worden en veel te weinig tijd eigenlijkquote:
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maarquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maar
ik hoop dat je stikt in je baantje
Oké Kees.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik laat je wel ff in iets anders stikken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom morgen voor de kruidvat bij velperplein.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik laat je wel ff in iets anders stikken.
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom morgen voor de kruidvat bij velperplein.
Tegenover de plus daar.
Tegenover t hotel aan de andere kant heb je askdechef tochquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalen
waar was je dan bij da ching a boelertje met je grote bekquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalen
Om de hoek bij de griek ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Tegenover t hotel aan de andere kant heb je askdechef toch
Je vriendin aan het verwennen toch. Was vriendenprijsje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar was je dan bij da ching a boelertje met je grote bek
zeg in mijn gezicht danquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je vriendin aan het verwennen toch. Was vriendenprijsje.
kom nu dan als je durft pssyquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Om de hoek bij de griek ja.
abi ben jij turroeksquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf zijn dit voor josties hier tegenwoordig.
Ik kom ook wel, schoppen we enfa kapot.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom nu dan als je durft pssy
ik klap je. 22:30 voor dat hotel
halfbloed? zijn wel het lekkerstequote:
Ik ben lelijk. Sorry.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
halfbloed? zijn wel het lekkerste
Echt he, dayumquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
foto ter onderbouwing?quote:
Vind het wel gezelligquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ga weg danquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
oke ik geloof jequote:
ai ai wordt nasty killquote:
reistijd is 45 min met bus, ik zie je miss morgenavond wel in de stad of zaterdagmiddag. Word je even gecleansed.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom nu dan als je durft pssy
ik klap je. 22:30 voor dat hotel
jij moet altijd met meerdere tegen een skkltjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, schoppen we enfa kapot.
Heb medelijden met je moeder, ruige gangbang moest dat geweest zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet 192 nationaliteiten hebben
Niet stateloos zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet 192 nationaliteiten hebben
Alsnog ben ik albinoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb medelijden met je moeder, ruige gangbang moest dat geweest zijn.
Niet reptilian zijn en fully upgraded met telekinese, teleportatie en telepathiequote:
Vrijdag misschien in t middagquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
ai ai wordt nasty kill
[..]
reistijd is 45 min met bus, ik zie je miss morgenavond wel in de stad of zaterdagmiddag. Word je even gecleansed.
[..]
jij moet altijd met meerdere tegen een skkltje
Toestanden ook in dit land.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Dat wijf is echt lomp. Check eens mensen. Ze lijkt een albino.
ik heb geen tv op me kamerquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Dat wijf is echt lomp. Check eens mensen. Ze lijkt een albino.
Vrijdagmiddag heb ik examenstunt, zaterdagmiddag wel Arnhem.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vrijdag misschien in t middag
In de avond/nacht ga ik naar eindhoven. Zaterdagmiddag/nacht wel gewoon in arnhem
Middelbare scholierquote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik examenstunt, zaterdagmiddag wel Arnhem.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
Kut. Je wachtwoord vergeten zijn en per ongeluk een 'vals' e-mail in hebben gevuld.
Hoe weet ik niet, maar via desktop kom ik mijn account niet meer in
Ik doe eigenlijk helemaal niet zo veel, ik doe altijd net alsof ik veel doe.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wanneer ga jij emigreren wegens excessieve werkdruk?
Niemand zal hem missen tochquote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Weer een user minder op FOK!
Ok, dus als ik iemand uit Arnhem-Zuid zie ben jij het?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Middelbare scholier
Als je getinte manlet ziet lopen die er super goed uit ziet dan ben ik dat
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok, dus als ik iemand uit Arnhem-Zuid zie ben jij het?
Nee want Pharkus to the rescuequote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Weer een user minder op FOK!
Jij bent zkr zo'n han nerdjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]_
Neen woon daar niet. Kom hier niet eens vandaan bro
Woon er gewoon op kamers.
dwergjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Middelbare scholier
Als je getinte manlet ziet lopen die er super goed uit ziet dan ben ik dat
jesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij bent zkr zo'n han nerdje
Klopt, 95% van de mooie meisjes zit op de HAN.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
jes
wel veel chicks op t han met
vergeleken met waar ik vandaan kom is hier paradijs
Als ik in de bus zit richting han stappen de mooiste meiden wel uit bij rijnijssel altijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Klopt, 95% van de mooie meisjes zit op de HAN.
170 manlet reporting inquote:Op donderdag 24 april 2014 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb schoenen met dikke zolen gekocht
Ik ga beenverlenging laten doen, dopfles1 heeft me compleet overgehaald met zijn topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb schoenen met dikke zolen gekocht
Ja de paupermeisjesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik in de bus zit richting han stappen de mooiste meiden wel uit bij rijnijssel altijd.
wat een figuur is datquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga beenverlenging laten doen, dopfles1 heeft me compleet overgehaald met zijn topic.
#postvoormodus toevoegen dan mag hetquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Of mocht ik dat niet meer zeggen?
Jawel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heb je getraindquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Maakt niet uit.quote:
nicequote:
wel ff je beast mode uit doen voor je gaat slapenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
wel ff je beast mode uit doen voor je gaat slapen
anders word je wakker onder de bitches
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
ben al blij als ik de tas met halve liters naar huis gedragen krijg.
Dat klinkt niet als iets waar ik de deur voor uit zou gaan. Ik blijf liever zitten.quote:
gadverdammequote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
is dat nou aardbeiquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik de deur voor uit zou gaan. Ik blijf liever zitten.
Yuckquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Miscellar met Whey, brinta en creatine ja. En een aardbeien smaakje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
is dat nou aardbei
fcking vies man
ga weg met die duitse gothicaidsquote:
rebels as fuck manquote:Op donderdag 24 april 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is geen eens gothic aids. Gothic is iets heel anders dan metalheadsquote:
Dat is duidelijk geen nasi a la johannesquote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha![]()
Ohja eetsmakelijk boys.
[ afbeelding ]
Allemaal hetzelfde. Lekker met de haren wapperen in wolvenshirts.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is geen gothic aids. Gothic is iets heel anders dan metalheads
Doe niet zo generaliserend kerelquote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal hetzelfde. Lekker met de haren wapperen in wolvenshirts.
Nee dit is sperzieboon, pangasius filet met volkoren rijst en een beetje chilisaus ala monstah Tijgah.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen nasi a la johannes
Het is kutmuziek in ieder geval.quote:
Jij kent die chille dingen mangggquote:
Ja jonge dat weet ik tochquote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Metalheads
[ afbeelding ]
Gothics
[ afbeelding ]
Emo's (lees: de faggots van het rijtje)
[ afbeelding ]
Punkers
[ afbeelding ]
Nu nooit meer metalheads uitschelden voor gothcis he?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge dat weet ik tochWel beetje gayass punkers
Heb ik ook 4 potten van gehad.. nu even wat anders.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:30 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb gewoon whey perfection
Met amandelmelk en een eetlepel honing
chocolade trouwens
Meh, niet echt mijn muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |