Ow, dat heb ik wel vaker. Dicht en centraal staan vlak onder elkaar.quote:
23quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Koral het volgende:
Congrats, dat veel gleuven je pad mogen passeren
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per weekquote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
23fuck you, wees blij dat ik iets doe.
hehehquote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef Koral het volgende:
Congrats, dat veel gleuven je pad mogen passeren
kan ook wel thuis blijven zitten en een uitkering aanvragen als je dat liever hebtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per week
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werkenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godver, en dan ook nog eens max 6 uur per week
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentquote:Op donderdag 24 april 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan ook wel thuis blijven zitten en een uitkering aanvragen als je dat liever hebt
kuthoerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentWat zul je dan per week verdienen, 20 euro? Hahahah
Veer pls (srs).quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentWat zul je dan per week verdienen, 20 euro? Hahahah
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werken.
Allang niet meer. Afgelopen tijd alleen maar op normale basisschool gewerkt en na de meivakantie begin ik fulltime met begeleiden van 1 jongetje. Dus sjadap en voel je niet zo aangesproken honneponnetje, ik haat nergens op vloeren schrobben.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haten op postbezorgen/vloeren schrobben maar zelf met poepgooiende retards werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey ey ey doe es ff normaal jaquote:
Ga je voor die pauper opnemen joh kneusquote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer pls (srs).
Never knock a mans hustle.
Ken die gozer amper, gaat om the bigger picture.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Ga je voor die pauper opnemen joh kneus
Zo lang je zelf maar het idee hebt er op vooruit te gaan. Het is niet iets waar ik voor zou gaan, maar je kan wel rustig skunken en betaald krijgen tegelijkertijd.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maximaal zes uur per week, maar het is in ieder geval iets om het gat op mijn cv op te vullen. En ik heb weer eens wat te doen.
Had zelf ook liever een fulltime baan gehad, maar voorlopig is dit in ieder geval iets.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo lang je zelf maar het idee hebt er op vooruit te gaan. Het is niet iets waar ik voor zou gaan, maar je kan wel rustig skunken en betaald krijgen tegelijkertijd.
Kan het wel hendelen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |