twitter:srslymortaxx twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:21SOOOOO RATATATATA! DEADPREZ HEEFT EEN BAAN reageer retweet
zou waarschijnlijk het einde van klb betekenenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik schrok zo van de titel dat ik klikte.Gelukkig is het niet fulltime werk dan had ik helemaal 'n hartaanval gekregen.
Enge stalkerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Yiha het volgende:
[..]
laat maar zitten joh
3 kwartier later reageren
Hou dan gewoon helemaal je waffel dicht man, teringquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Yiha het volgende:
[..]
laat maar zitten joh
3 kwartier later reageren
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
twitter:srslymortaxx twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:21SOOOOO RATATATATA! DEADPREZ HEEFT EEN BAAN reageer retweet
Ik vroeg je watquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Wat lul je nou toch allemaal? Ik vroeg je gewoon waar je het over had, je bent zelf zo onduidelijk en komt aan met ''waarom staat de link niet onder je homepage''? Wtf bedoel je daar mee? En foto's hier op fok met naam en toenaam? Donder toch op figuurquote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Yiha het volgende:
Verbaasd zijn wanneer er iemand jouw site vindt terwijl je foto's hier op FOK! staan met naam en toenaam. Pls
Wat doe je zo naar? Er staan foto's van jou op internet als model.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch allemaal? Ik vroeg je gewoon waar je het over had, je bent zelf zo onduidelijk en komt aan met ''waarom staat de link niet onder je homepage''? Wtf bedoel je daar mee? En foto's hier op fok met naam en toenaam? Donder toch op figuur
Typ ik in het Chinees ofzo? Natuurlijk staan die foto's op internet, alsnog heb ik geen flauw benul van waar jij het over hadquote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wat doe je zo naar? Er staan foto's van jou op internet als model.
Zie het als compliment, jezus.
je zusje achter de ramen trappenquote:
Waarom kan je niet gewoon serieus reageren?quote:
lees het topic danquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon serieus reageren?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Typ ik in het Chinees ofzo? Natuurlijk staan die foto's op internet, alsnog heb ik geen flauw benul van waar jij het over hadDamn dude.
Ik ben ook geweest, maar voel me beetje ziekjes worden en veel te weinig tijd eigenlijkquote:
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maarquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maar
ik hoop dat je stikt in je baantje
Oké Kees.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maar
ik hoop dat je stikt in je baantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |