Ik gebruik hem voor de tijd (heb de afgelopen 2 maanden geen horloge gedragen en miste het echt) en kies er 1 uit die ik mooi vind zodat het gelijk fashion item isquote:
Functioneel en futuristisch.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voor de tijd (heb de afgelopen 2 maanden geen horloge gedragen en miste dat écht) en kies er 1 uit die ik mooi vind zodat het gelijk fashion item isDus niet zo mekkeren Gridje
Ben stoer geboren, kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het woord klok? Ja hoor. Stoere vent.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schijtlelijk en futuristisch.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Functioneel en futuristisch.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb lekker een modeklokje voor de eckte yolo swag
futuristisch?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Functioneel en futuristisch.
[ afbeelding ]
wilde hier geld in stoppen, maar in het echt is hij niet zo mooi en veel te duur dus ze lopen niet echt lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, die is wel fancy, zou niet eens dragen om beschadiging kansen te verminderen.
Loopt sowieso niet lekker, stuk metaal om je pols, als ik echt een stuk voor de tijd zou moeten hebben zou ik nog eerder zo'n pocket watch kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde hier geld in stoppen, maar in het echt is hij niet zo mooi en veel te duur dus ze lopen niet echt lekker
zonder horloge voelt mn arm naaktquote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loopt sowieso niet lekker, stuk metaal om je pols, als ik echt een stuk voor de tijd zou moeten hebben zou ik nog eerder zo'n pocket watch kopen.
Ditquote:
neequote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeker via via je neef die weer een neef heeft die op de bazaar staat?
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit. Kan gewoon niet zonder. Net zoals zonder portemonnee uit huis gaan, dat voel je meteen
.
Niet je doekoes onder je horloge hebben zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.
Patek caliber 89 is al bijna zoveel in zn eentjequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen zonder $6.9 mil aan horloges.
[ afbeelding ]
Ik heb meer op zak dan 1 briefje van 5.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet je doekoes onder je horloge hebben zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |