In hun perceptie that is... haten is zo islamitisch.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanstellen? Ik zeg alleen dat dit gaat vervelen. Jullie haten Nederlanders, Nederlanders haten jullie, blabla.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanstellen? Ik zeg alleen dat dit gaat vervelen. Jullie haten Nederlanders, Nederlanders haten jullie, blabla.
Oke. Die toer dus. Nvmquote:Op donderdag 24 april 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In hun perceptie that is... haten is zo islamitisch.
Met wie allemaal?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je boy enzo?
Ik moet eerst werken tot 18Maar daarna gewoon Arnhem in.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik haat geen Nederlanders? Had t zelfs over mezelf![]()
Je ruikt wat iemand eet. Eet eeens veel knoflook en ruik jezelf maar als je wakker wordt.
Waarom zo gepikeerd?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Andersom kunnen er gewoon grappen gemaakt worden en dat vind je kunnen, dus waarom zou dit niet kunnen?
Verkaasdheid2.0 dit
Laat maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja knoflook en ui bijv. kan je goed ruiken maar varkensvlees in het algemeen?'als ik een flauw lapje vlees eet met alleen zout en peper ruik je dat niet zomaar hoor.
Niet met jou in ieder geval.quote:
Okquote:
Hehehehehehhsjsbkejzquote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
konker wijf ik stel gewoon een vraag
zure zandvagijn
terug naar morrooka
Zelfs Che zijn provocaties zijn oud en vastgekoektquote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ruiken anderen echt wel als je down gaat bij je vriendin
We all getting old my friend.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs Che zijn provocaties zijn oud en vastgekoekt
Already there.quote:
Ik hoorde die moeder van Amy van Futurama het zeggenquote:
Spannend, je maakt wat mee zeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
Ik moest weten hoe laat het was maar had geen horloge of gsm bij. Komt er een neger langsfietsen, ik zeg: Hé, heb jij een horloge?
Hij zo: Waarom?
omg
smh
Wow, echt spannend dit, en dit is allemaal echt gebeurt?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
Ik moest weten hoe laat het was maar had geen horloge of gsm bij. Komt er een neger langsfietsen, ik zeg: Hé, heb jij een horloge?
omg
smh
Als de restaurants de etensresten weggooien weet jij toch ongeveer hoe laat het isquote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
omg
smh
Klaargekomen?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Ik ging naar de subway en vroeg voor een broodje en toen glimlachte de meid achter de toonbank
Hahahah zware tfoe met roggel in die breddequote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Ik ging naar de subway en vroeg voor een broodje en toen glimlachte de meid achter de toonbank
#datdimalifestylequote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
Nee, ging eerst nog even naar de gymquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ging eerst nog even naar de gymeven mijn schouders-biceps dag gehad vet pompen als een baas want dat ben ik en toen knipogen naar mijn ex en die werd toen rood en toen gingen 4 andere exen op mijn penis zitten lol hahaha ;p gangstaswag nijja
Waarom heb je zelf geen mobiel/horloge bij, ben je dom?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:17 schreef Yiha het volgende:
Was die dan dom ofzo?
Waarom vraagt iemand of hij een horloge aanheeft?
voel me dom zonder m'n smartphone jaquote:Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf geen mobiel/horloge bij, ben je dom?
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ging eerst nog even naar de gymeven mijn schouders-biceps dag gehad vet pompen als een baas want dat ben ik en toen knipogen naar mijn ex en die werd toen rood en toen gingen 4 andere exen op mijn penis zitten lol hahaha ;p gangstaswag nijja
En nu?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Oh.
ok, dushiquote:Op donderdag 24 april 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga tentamen maken... laturrrrrr
Het ging een beetje van 'pfft'.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat voor 1 ongeveer?
http://www.fart-sounds.net/fart_sound_board.htm
Ben ik verliefd, want thats all it takesquote:
Lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik verliefd, want thats all it takesheb niks gezegd tho, verdrink mijn verdriet vanavond wel op chaturbate hahaha
swaggaliciousmantrap69quote:Op donderdag 24 april 2014 15:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lekker.
Hoe heet je dan kom ik ook.
Refereer je nu naar je scheetjes opmerking?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:24 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij gaat het keihard onweren zo.
Godkkquote:Op donderdag 24 april 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Refereer je nu naar je scheetjes opmerking?
Wou al vragen of je varken had gegetenquote:
Knäckebröd met kaas.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou al vragen of je varken had gegeten
Nee, leg uitquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat voor 1 ongeveer?
http://www.fart-sounds.net/fart_sound_board.htm
Nee.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Refereer je nu naar je scheetjes opmerking?
Laat je me nu voor altijd in onwetenheid?quote:
Onwetendheid.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat je me nu voor altijd in ontwetenheid?
Had het al aangepast jaquote:Op donderdag 24 april 2014 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onwetendheid.
Ben jij wel gewend toch.
Mooi dat mensen nog steeds verrast zijn over mijn taalkunstenquote:
Zelfs ik. Zelfs ik gewoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat mensen nog steeds verrast zijn over mijn taalkunsten
Nice.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Vanavond laatste stukje cheesecake opsmikkelen btw
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Vanavond laatste stukje cheesecake opsmikkelen btw
Chococheesecakequote:
D'ohquote:Op donderdag 24 april 2014 15:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat dima troll is, echt zielig
To be voorhuid or not to be voorhuidquote:
Wat is er dan?quote:
kaknewbiequote:
Sus lan.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kaknewbiereageren op dat soort posts
lanet kendinizi aşkquote:
quote:
Ik vraag ook maar watquote:Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kaknewbiereageren op dat soort posts
abi ben jij turroeksquote:
sadece gitmekquote:Op donderdag 24 april 2014 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verdomme jijzelf liefde staat er..
siktir la, sen tjuk guzelsinquote:
neuken la, wat ben je mooi tjukquote:
Köfte ekiquote:
nou nou, een emotioneel wrak...daar willen dames zich vast aan wagenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben weer vrijgezel, gewillige dames kunnen zich melden in DM.
grote koftesquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
nou nou, een emotioneel wrak...daar willen dames zich vast aan wagen
quote:
Damnquote:
Hoeveel moest je er? Al een lamme arm?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan mag ik nr huis. Trek t niet meer.
Stuur dit even door naar Blondjequote:Op donderdag 24 april 2014 16:11 schreef Kloonhommel het volgende:
En ik ben weer vrijgezel, gewillige dames kunnen zich melden in DM.
matras van fokquote:Op donderdag 24 april 2014 16:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Stuur dit even door naar Blondje
Gr gr
Defect bevlekt matras gevuld met hooi.quote:
Puilt nog wat uit ookquote:Op donderdag 24 april 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Defect bevlekt matras gevuld met hooi.
zou chai zoiets hebben, maar dan met een omgedraaide schroevendraaier in het midden¿quote:Op donderdag 24 april 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Defect bevlekt matras gevuld met hooi.
Jezusquote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef wise het volgende:
[..]
zou chai zoiets hebben, maar dan met een omgedraaide schroevendraaier in het midden¿
Net zoveel als je vader.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoeveel moest je er? Al een lamme arm?
Godverdommequote:Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef wise het volgende:
[..]
zou chai zoiets hebben, maar dan met een omgedraaide schroevendraaier in het midden¿
hij had de trouwjurk van zn moeder aan terwijl hij zich aftrok op de tienerfotos van zijn vader.quote:
Hjbquote:Op donderdag 24 april 2014 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
hij had de trouwjurk van zn moeder aan terwijl hij zich aftrok op de tienerfotos van zijn vader.
hij trok zichzelf af in de spiegel omdat hij geil werd van zichzelfquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
hij trok zichzelf af in de spiegel omdat geil werd van zichzelf
Als je nog kon DMén, naar wie zou je dit dan sturen?quote:
chloquote:Op donderdag 24 april 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nog kon DMén, naar wie zou je dit dan sturen?
stimoquote:Op donderdag 24 april 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nog kon DMén, naar wie zou je dit dan sturen?
echt he, dies zo dom dat ze denkt dat jezus als paashaas uit de grot kwam en dat we daarom pasen vierenquote:
Dat is niet zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, dies zo dom dat ze denkt dat jezus als paashaas uit de grot kwam en dat we daarom pasen vieren
stik in een paaseiquote:
Jullie passen wel bij elkaar not even kidding.quote:
Wel een gevulde hoop ik.quote:
Tldrquote:
zal ik je ff vullenquote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een gevulde hoop ik.
De hoogvliet had superlekkere
Jouw loss. Pracht stukje proza. Tranen van...quote:
Har har harquote:
Geluk??quote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw loss. Pracht stukje proza. Tranen van...
quote:
ja, denk het ookquote:Op donderdag 24 april 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie passen wel bij elkaar not even kidding.
Ik ben inderdaad niet zo slim, maar dom ben ik al helemaal nietquote:Op donderdag 24 april 2014 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
echt he, dies zo dom dat ze denkt dat jezus als paashaas uit de grot kwam en dat we daarom pasen vieren
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet zo slim, maar dom ben ik al helemaal niet
Jammer dat ze niet antwoord.quote:
Dat zeker, maar wel mooie krullen hoor.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik een beetje zelfkennis heb
zou kroelenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wel mooie krullen hoor.
You know it girlquote:Op donderdag 24 april 2014 16:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet zo slim, maar dom ben ik al helemaal niet
Zou dagen en nachten met je spelen op XBL <3.quote:Op donderdag 24 april 2014 02:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee dat was Pandora tomorrow toch?
Hoe ging je tentamenquote:
nicenicequote:
Heel veel zelfs. Check eens wie ik allemaal volg danquote:Op donderdag 24 april 2014 17:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Dat dat nog gebruikt wordt joh!
Nou geweldigquote:Op donderdag 24 april 2014 17:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heel veel zelfs. Check eens wie ik allemaal volg dan
Kk corny idd.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:02 schreef Gridlok het volgende:
" De enige echte zonder strandkorstjes. Arrrrgwanende piraat. Wannabe KLB'er. Urineert met volle teugen in uw anjer. "
Echt super stoer, sowieso dat je nu de respect krijgt die je verdient.
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een pionier van coolheid, ik ga hem nu sowieso volgens, my ovaries hnnnng.
Ik las Anusburger.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:21 schreef Murdera het volgende:
Zin in een angusburger en nachos maar ik heb nog gezond eten dat opmoet#fattystruggles
quote:Op donderdag 24 april 2014 18:02 schreef Gridlok het volgende:
" De enige echte zonder strandkorstjes. Arrrrgwanende piraat. Wannabe KLB'er. Urineert met volle teugen in uw anjer. "
Echt super stoer, sowieso dat je nu de respect krijgt die je verdient.
quote:
Jullie cynisme die mijn cynisme niet snaptquote:Op donderdag 24 april 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een pionier van coolheid, ik ga hem nu sowieso volgens, my ovaries hnnnng.
quote:
Weinig " cynisme " aan, try-hard.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie cynisme die mijn cynisme niet snapt
Ok.quote:
wil haar nog steeds huwen sinds The Phantom Menacequote:
sinds Leonquote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wil haar nog steeds huwen sinds The Phantom Menace
Ik jou ook sinds bbq.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was hirlak hequote:
Ja zij ook nog steedsquote:
Zal jou eens googelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
Hahahah moet je titanmen without mask eens googelen
chick......quote:Op donderdag 24 april 2014 19:12 schreef VeerEli het volgende:
Hahahah moet je titanmen without mask eens googelen
:$ denk er nog elke dag aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was hirlak he
[..]
Ja zij ook nog steeds
neequote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Woon je ook in Arnhem, Dima?
Wat is er allemaal in arnhem dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Woon je ook in Arnhem, Dima?
Een groot feest met alles erop en eraan.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wat is er allemaal in arnhem dan?
oh met koningsdag bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:19 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Een groot feest met alles erop en eraan.
Zwaargewichten in 'Elke 3 minuten even op Play drukken en de rest van de tijd met 1 vinger in de lucht staan te wijzen en staan springen'-land.quote:Met een line-up die uit zwaargewichten als Armin van Buuren, Martin Garrix, Sunnery James & Ryan Marciano en Showtek bestaat, belooft Kingsland zonder twijfel hét Koningsdag-festival van 2014 te worden!
Afgeven op een commercieel feestquote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zwaargewichten in 'Elke 3 minuten even op Play drukken en de rest van de tijd met 1 vinger in de lucht staan te wijzen en staan springen'-land.. Ik kan NIET wachten.
___
Dresscode: minimaal 1 tribaltattoo en een IQ van max. 95.
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afgeven op een commercieel feest_! Super knap man.
watquote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Afgeven op een commercieel feest_! Super knap man.
Moest lachenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou dat je je insmeert met schoensmeer, erheen gaat en dan mensen een knuffel geeft enzo.
quote:
Dit is janken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zwaargewichten in 'Elke 3 minuten even op Play drukken en de rest van de tijd met 1 vinger in de lucht staan te wijzen en staan springen'-land.. Ik kan NIET wachten.
___
Dresscode: minimaal 1 tribaltattoo en een IQ van max. 95.
Alleen het 2equote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hebt zeker een tribaltattoo en gaat er heen..
Echte nederlanders janken niet over zeikerds. Echte nederlanders zijn godverdomme zeikerds. Over het weer, eten, geld, kutbuitenlanders, kankermarokkanen, dikke wijven, jankende babies, autisten, kankermarokkanen, overlast van alles en nog wat, en wat je verder maar kan bedenken. Als je dit niet doet ben je gewoon een kutbuitenlander.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Modus wat doe je daar nou toch
Classyquote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk m'n DW horloge![]()
![]()
had slechter verwachtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk m'n DW horloge![]()
![]()
Nederlanders zijn niet per definitie hollandersquote:Op donderdag 24 april 2014 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte nederlanders janken niet over zeikerds. Echte nederlanders zijn godverdomme zeikerds. Over het weer, eten, geld, kutbuitenlanders, kankermarokkanen, dikke wijven, jankende babies, autisten, kankermarokkanen, overlast van alles en nog wat, en wat je verder maar kan bedenken. Als je dit niet doet ben je gewoon een kutbuitenlander.
Dat hoor ik wel vaker maar na even op de tanden bijten vindt ze het dan meestal toch wel lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Modus wat doe je daar nou toch
wowquote:Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet per definitie hollanders
Nou zo vat ik het verdomme toch niet opquote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
bedoelde het oprecht als compliment
Ja echt
Gefixed voor je.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Armbandje waar je de tijd op kan zien, wat niet belangrijk is want ik gebruik het als " fashion item "
Thx, zo gebruik ik hem ook jwt, horloge om hebben en dan mobiel gebruiken voor tijd haha xd xdquote:
Kom vechten dan verdommequote:Op donderdag 24 april 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou zo vat ik het verdomme toch niet op![]()
En wie ben jij, de horloge politie ofzo?
Kan je überhaupt wel klok lezen?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx, zo gebruik ik hem ook jwt, horloge om hebben en dan mobiel gebruiken voor tijd haha xd xd
Ik gebruik hem voor de tijd (heb de afgelopen 2 maanden geen horloge gedragen en miste het echt) en kies er 1 uit die ik mooi vind zodat het gelijk fashion item isquote:
Functioneel en futuristisch.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voor de tijd (heb de afgelopen 2 maanden geen horloge gedragen en miste dat écht) en kies er 1 uit die ik mooi vind zodat het gelijk fashion item isDus niet zo mekkeren Gridje
Ben stoer geboren, kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het woord klok? Ja hoor. Stoere vent.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Schijtlelijk en futuristisch.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Functioneel en futuristisch.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb lekker een modeklokje voor de eckte yolo swag
futuristisch?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Functioneel en futuristisch.
[ afbeelding ]
wilde hier geld in stoppen, maar in het echt is hij niet zo mooi en veel te duur dus ze lopen niet echt lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, die is wel fancy, zou niet eens dragen om beschadiging kansen te verminderen.
Loopt sowieso niet lekker, stuk metaal om je pols, als ik echt een stuk voor de tijd zou moeten hebben zou ik nog eerder zo'n pocket watch kopen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wilde hier geld in stoppen, maar in het echt is hij niet zo mooi en veel te duur dus ze lopen niet echt lekker
zonder horloge voelt mn arm naaktquote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loopt sowieso niet lekker, stuk metaal om je pols, als ik echt een stuk voor de tijd zou moeten hebben zou ik nog eerder zo'n pocket watch kopen.
Ditquote:
neequote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeker via via je neef die weer een neef heeft die op de bazaar staat?
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit. Kan gewoon niet zonder. Net zoals zonder portemonnee uit huis gaan, dat voel je meteen
.
Niet je doekoes onder je horloge hebben zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja maar dat is logica, zit je doekoe in. Tijd heb ik op m'n phone.
Patek caliber 89 is al bijna zoveel in zn eentjequote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen zonder $6.9 mil aan horloges.
[ afbeelding ]
Ik heb meer op zak dan 1 briefje van 5.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet je doekoes onder je horloge hebben zitten.
Zovaak fucktards die hun doekoe, sleutels of pocky vergeten. How sway, dat overkomt me echt nooitquote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee hebquote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb Patakquote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Patek caliber 89 is al bijna zoveel in zn eentje
Mij ook niet, vaste routine van " tappen " op de plekken waar die spullen horen te zitten.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zovaak fucktards die hun doekoe, sleutels of pocky vergeten. How sway, dat overkomt me echt nooit.
#autismeritme
Is dat niet logisch? Tenzij je een horloge van de kermis hebtquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee heb![]()
honger gekregenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb Patak
[ afbeelding ]
Snap je want koelie whuhauhuahhahuahaha![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mij ook niet, vaste routine van " tappen " op de plekken waar die spullen horen te zitten.
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn horloges zijn meer dan wat ik cash in mn portemonnee heb![]()
BlauweTijger vast nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat niet logisch? Tenzij je een horloge van de kermis hebt.
Hahahaha ja, doe het ook meestal als niemand kijkt, of ik verberg het in een andere actie waar het nog " semi " normaal is om op je ass te tappenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan weer zo zelfbewust zijn dat je je afvraagt of mensen zien hoe je zachtjes op je eigen ass tapt.
laat mn goons met cash lopen bebe :$$ jeweettochquote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/
Hij neemt je mee naar Gaarkeuken de Mergpijp.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoef van jou dus nooit een diner te verwachten in een fancy restaurant :/
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha ja, doe het ook meestal als niemand kijkt, of ik verberg het in een andere actie waar het nog " semi " normaal is om op je ass te tappen![]()
![]()
voor een date met griddie zou ik jouw mam nog inhurenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij neemt je mee naar Gaarkeuken de Mergpijp.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor een date met griddie zou ik jouw mam nog inhuren
En dan dat ze erna kookt ook
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
Effe wat geld innen bij iemand die nog niet betaald heeft, doei.
[ afbeelding ]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.quote:
Jo! Wilde het vragen als je er was! Nice man! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.
MAAK EEN TOPICquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Werk is gefixt mattie, kan volgende week beginnen.
thnxquote:Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jo! Wilde het vragen als je er was! Nice man! Gefeliciteerd
nee manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |