Chaos Theory was toch met spies vs. mercs in het level Warehouse?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef bierdrinker93 het volgende:
Inderdaad een gaaf spel. Had hem de eerste week uitgespeeld. Maar naar verloop van tijd is er niks meer aan omdat je weet hoe alles moet. En er komen geen nieuwe levels erbij. Huurlingen tegen spionnen is ook leuk om te doen. Maar Splinter Cell Chaos Theory is nog steeds het beste spel in de franchise.
nee dat was Pandora tomorrow toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 02:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chaos Theory was toch met spies vs. mercs in het level Warehouse?!!!
Het enigste level wat ik kan herinneren is in een villa/landhuis.quote:Op donderdag 24 april 2014 02:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chaos Theory was toch met spies vs. mercs in het level Warehouse?!!!
Hopelijk komt micheal ironside terug, voor het volgende deel!quote:Op donderdag 24 april 2014 02:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens was de sfeer echt ver te zoeken in dit deel
Moest huilen door die nieuwe voice actor
Hoop het ook, maar weet zeker van niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 02:18 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt micheal ironside terug, voor het volgende deel!
Dat was Chaos Theoryquote:Op donderdag 24 april 2014 02:08 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Het enigste level wat ik kan herinneren is in een villa/landhuis.
echt totaal ongeloofwaardig wanneer hij zijn dochter aan de telefoon "kiddo" noemdequote:Op donderdag 24 april 2014 02:18 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt micheal ironside terug, voor het volgende deel!
Is heel vet, je hebt van die echte missies zoals een kernbom ontmantelen, en zoals in Call of duty dat je verschillende waves hebt met vijanden die je moet omleggen. Je die waves heel stealthy doen, of juist niet,quote:Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef peejdorie het volgende:
eensch :-) ik ga ook maar eens dat online gedeelte proberen. iemand ervaring met coop modus, is dat iets?
klappen nodig jijquote:
Kom nu Admiraal Helfrichstraat ik bounce jequote:
Ik heb de discussie niet gelezen, maar ik doe mee!quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom nu Admiraal Helfrichstraat ik bounce je
ja manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |