Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.quote:
Hahahahquote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso, ik mis de hersenbeschadiging om met haar in gesprek of discussie te willen geraken.
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'quote:
Mijn leuke opmerking niet leuk vinden omdat je graag tegen mijn gezag aanschoptquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bentquote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat overdreven met iemand eens zijn omdat de andere je net heeft 'aangevallen'wist niet dat jij je zo verlaagde.
Jij begon kuttekopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ambi valt mij altijd aan, niks nieuws dus. Loop toch ook gewoon wat te stangen man zeikstier die je bent
HAha ik niet xdquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Vakantie van school is half niet zo leuk als je wel gewoon moet werken.
Nu zit ik met dat nmr in me kopquote:Op donderdag 24 april 2014 14:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ambirol cici kiiiizzzzz napiyorsunnn
Fissa in Amsterdam, jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Wat gaan jullie zaterdag doen, boelers?
Met je boy enzo?quote:
Verhuizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Ga je samenwonen?quote:
Huilen dat het Koningsdag is.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Chloroform het volgende:
Kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |