In hun perceptie that is... haten is zo islamitisch.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanstellen? Ik zeg alleen dat dit gaat vervelen. Jullie haten Nederlanders, Nederlanders haten jullie, blabla.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aanstellen? Ik zeg alleen dat dit gaat vervelen. Jullie haten Nederlanders, Nederlanders haten jullie, blabla.
Oke. Die toer dus. Nvmquote:Op donderdag 24 april 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In hun perceptie that is... haten is zo islamitisch.
Met wie allemaal?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je boy enzo?
Ik moet eerst werken tot 18Maar daarna gewoon Arnhem in.
quote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Ik haat geen Nederlanders? Had t zelfs over mezelf![]()
Je ruikt wat iemand eet. Eet eeens veel knoflook en ruik jezelf maar als je wakker wordt.
Waarom zo gepikeerd?quote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Andersom kunnen er gewoon grappen gemaakt worden en dat vind je kunnen, dus waarom zou dit niet kunnen?
Verkaasdheid2.0 dit
Laat maar.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja knoflook en ui bijv. kan je goed ruiken maar varkensvlees in het algemeen?'als ik een flauw lapje vlees eet met alleen zout en peper ruik je dat niet zomaar hoor.
Niet met jou in ieder geval.quote:
Okquote:
Hehehehehehhsjsbkejzquote:Op donderdag 24 april 2014 15:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
konker wijf ik stel gewoon een vraag
zure zandvagijn
terug naar morrooka
Zelfs Che zijn provocaties zijn oud en vastgekoektquote:Op donderdag 24 april 2014 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ruiken anderen echt wel als je down gaat bij je vriendin
We all getting old my friend.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs Che zijn provocaties zijn oud en vastgekoekt
Already there.quote:
Ik hoorde die moeder van Amy van Futurama het zeggenquote:
Spannend, je maakt wat mee zeg.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:13 schreef Yiha het volgende:
Ik moest weten hoe laat het was maar had geen horloge of gsm bij. Komt er een neger langsfietsen, ik zeg: Hé, heb jij een horloge?
Hij zo: Waarom?
omg
smh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |