Ik laat je wel ff in iets anders stikken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik wou je gewoon feliciteren maar oke laat maar
ik hoop dat je stikt in je baantje
Kom morgen voor de kruidvat bij velperplein.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik laat je wel ff in iets anders stikken.
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom morgen voor de kruidvat bij velperplein.
Tegenover de plus daar.
Tegenover t hotel aan de andere kant heb je askdechef tochquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalen
waar was je dan bij da ching a boelertje met je grote bekquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Kom maar naar Arnhem CS. Bij hotel dat tegenover het station ligt. Deadprez heeft toen al pak slaag gehad daarom heeft hij nu werk anders kan hij de ziektekosten niet betalen
Om de hoek bij de griek ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Tegenover t hotel aan de andere kant heb je askdechef toch
Je vriendin aan het verwennen toch. Was vriendenprijsje.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar was je dan bij da ching a boelertje met je grote bek
zeg in mijn gezicht danquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je vriendin aan het verwennen toch. Was vriendenprijsje.
kom nu dan als je durft pssyquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Om de hoek bij de griek ja.
abi ben jij turroeksquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wtf zijn dit voor josties hier tegenwoordig.
Ik kom ook wel, schoppen we enfa kapot.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom nu dan als je durft pssy
ik klap je. 22:30 voor dat hotel
halfbloed? zijn wel het lekkerstequote:
Ik ben lelijk. Sorry.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
halfbloed? zijn wel het lekkerste
Echt he, dayumquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
foto ter onderbouwing?quote:
Vind het wel gezelligquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ga weg danquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
oke ik geloof jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |