quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Op je 15e gaan samenwonen met je vriendin en teren op haar zak![]()
Inderdaad. Leer eerst voor jezelf te zorgen of zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Echt he, wat een pauperquote:Op donderdag 24 april 2014 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Leer eerst voor jezelf te zorgen of zo.
Cruciale fout inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht mijn naam te lezen maar toch nietquote:Op donderdag 24 april 2014 20:58 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht mijn naam te lezen maar toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Zaktabak het volgende:
Zit jij ook al onder de plak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Als ik hier zegt 'eliminatie' denk jij dan niet je eigen naam te lezen?quote:
Bier ies haram.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Onze vriendin" leek ook zo alsof we één en hetzelfde meisje delen/doen..quote:
quote:
quote:
Hoe ziet mevrouw prez er eigenlijk uit?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
was toch sowieso al wel bekend hier dat ik een pauper ben
goedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoe ziet mevrouw prez er eigenlijk uit?
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dan toch: pics. Mag via DM. Stuur niks door. Maar heb wel een beeld nodig.
quote:
Heb toch een goed beeld nodig voor dat hele partnerswing gebeuren waar je je mij laatst voor DM'de hè?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heb toch een goed beeld nodig voor die hele partnerswing gebeuren waar je je mij laatst voor DM'de hè?
Wat verder toch niet boeit want alles met een hartslag.quote:
ook zonder hoor, boeit me geen fuckquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat verder toch niet boeit want alles met een hartslag.
Klimopplant van de bovenbuurman is ook OK?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook zonder hoor, boeit me geen fuck
een klimopplant kan ik toch niet neukenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Klimopplant van de bovenbuurman is ook OK?
Alles kan.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
een klimopplant kan ik toch niet neuken
Over een paar weken zal er wel een kloontje van hem verschijnen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ohja ik heb Twittercontact gehad met Braddie. De beste heeft in Juli een unban, maar heeft geen zin meer in forums.
"heb het echte leven ontdekt!"
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Zaktabak het volgende:
Ohja ik heb Twittercontact gehad met Braddie. De beste heeft in Juli een unban, maar heeft geen zin meer in forums.
"heb het echte leven ontdekt!"
watquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
inb4 plaatjes van jappen met hun pener in een klein wulps plastic animepoppetje.
hij hosseld gewoon nog op bokt hoorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?
Vandaag nog.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus op autoweek zijn ook geen bijdragen van Braadslee meer te vinden?
dWc lijstquote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij hosseld gewoon nog op bokt hoor
DMquote:
niet gekliktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |