aight, lobi.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Valt mee ja toch.. ik heb je rug G.
Die smileyquote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik haat niet oelewapper. Ik vind het oprecht beter voor je
.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik haat niet oelewapper. Ik vind het oprecht beter voor je
.
20 euro na 6 uur?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof je van 6 uur in de week post bezorgen ineens geen uitkering meer nodig bentWat zul je dan per week verdienen, 20 euro? Hahahah
Gvdrquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar de FOK!kers die hun billetjes iets optillen bij het ruften opdat de geur niet in je bureaustoel blijft hangen.
kkrquote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar de FOK!kers die hun billetjes iets optillen bij het ruften opdat de geur niet in je bureaustoel blijft hangen.
Braddie heeft zich gemeld lees ik?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Allang niet meer. Afgelopen tijd alleen maar op normale basisschool gewerkt en na de meivakantie begin ik fulltime met begeleiden van 1 jongetje.
Dude, ga, je snapt er vrij weinig van, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
20 euro na 6 uur?
![]()
Ik wou een "rosse buurt" grapje maken, maar dat gaat zelfs hier em niet worden ben ik bang...
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
20 euro na 6 uur?
![]()
Ik wou een "rosse buurt" grapje maken, maar dat gaat zelfs hier em niet worden ben ik bang...
Haha thank god niet, dat zou ik niet volhouden.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Braddie heeft zich gemeld lees ik?
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinquote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.
"Stufie"quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinOmg dude
![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dan ook nog teren op de stufie van je vriendinOmg dude
![]()
Geld? Wiet? Coke? Zaad? Kattenkruid?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, verdient geen kkr hoor. Maar mijn vriendin krijgt gewoon stufi, dus dat maakt verder ook niet zoveel uit.
studiefinancieringquote:Op donderdag 24 april 2014 20:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geld? Wiet? Coke? Zaad? Kattenkruid?
Wat is stufi?
Leen je dat van je vriendin ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |