ai ai wordt nasty killquote:
reistijd is 45 min met bus, ik zie je miss morgenavond wel in de stad of zaterdagmiddag. Word je even gecleansed.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
kom nu dan als je durft pssy
ik klap je. 22:30 voor dat hotel
jij moet altijd met meerdere tegen een skkltjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, schoppen we enfa kapot.
Heb medelijden met je moeder, ruige gangbang moest dat geweest zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet 192 nationaliteiten hebben
Niet stateloos zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet 192 nationaliteiten hebben
Alsnog ben ik albinoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb medelijden met je moeder, ruige gangbang moest dat geweest zijn.
Niet reptilian zijn en fully upgraded met telekinese, teleportatie en telepathiequote:
Vrijdag misschien in t middagquote:Op donderdag 24 april 2014 22:08 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
ai ai wordt nasty kill
[..]
reistijd is 45 min met bus, ik zie je miss morgenavond wel in de stad of zaterdagmiddag. Word je even gecleansed.
[..]
jij moet altijd met meerdere tegen een skkltje
Toestanden ook in dit land.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Dat wijf is echt lomp. Check eens mensen. Ze lijkt een albino.
ik heb geen tv op me kamerquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Dat wijf is echt lomp. Check eens mensen. Ze lijkt een albino.
Vrijdagmiddag heb ik examenstunt, zaterdagmiddag wel Arnhem.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Vrijdag misschien in t middag
In de avond/nacht ga ik naar eindhoven. Zaterdagmiddag/nacht wel gewoon in arnhem
Middelbare scholierquote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik examenstunt, zaterdagmiddag wel Arnhem.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef Zaktabak het volgende:
Kut. Je wachtwoord vergeten zijn en per ongeluk een 'vals' e-mail in hebben gevuld.
Hoe weet ik niet, maar via desktop kom ik mijn account niet meer in
Ik doe eigenlijk helemaal niet zo veel, ik doe altijd net alsof ik veel doe.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wanneer ga jij emigreren wegens excessieve werkdruk?
Niemand zal hem missen tochquote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Weer een user minder op FOK!
Ok, dus als ik iemand uit Arnhem-Zuid zie ben jij het?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Middelbare scholier
Als je getinte manlet ziet lopen die er super goed uit ziet dan ben ik dat
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok, dus als ik iemand uit Arnhem-Zuid zie ben jij het?
Nee want Pharkus to the rescuequote:Op donderdag 24 april 2014 22:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]Weer een user minder op FOK!
Jij bent zkr zo'n han nerdjequote:Op donderdag 24 april 2014 22:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]_
Neen woon daar niet. Kom hier niet eens vandaan bro
Woon er gewoon op kamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |