Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alberto maakt een 360 op bazen camping de Berckt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Op vrijdag 25 april 2014 11:43 schreef AF_ het volgende: Onopgeloste zaken verkiezen boven rmv . Alberto is niet meer serieus te nemen. En wie zou hem nou.moeten opvolgen? Thijs?
Op vrijdag 25 april 2014 11:43 schreef AF_ het volgende: Onopgeloste zaken verkiezen boven rmv . Alberto is niet meer serieus te nemen. En wie zou hem nou.moeten opvolgen? Thijs?
Danni Lowinski?
Dit lijkt me niks voor Thijs. Misschien dat die Belg die Alberto trollde wel wat zou zijn.
Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende: Nou waarschijnlijk gaan ze bij SBS eerst eens alles herhalen, hebben ze weer een jaartje vol
Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende: Mensen spotten mij in wéér een andere promo van Bar Gezellig die op TV is, waarin ik echt goed te zien ben.
Als ik vanmorgen beschikking had over draadloos internet had ik zeker wel een berichtje geplaatst. Maar dat had ik helaas niet Dat is het nadeel van de tweede en soms derde rit die weet je pas de dag zelf
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Als ik vanmorgen beschikking had over draadloos internet had ik zeker wel een berichtje geplaatst. Maar dat had ik helaas niet Dat is het nadeel van de tweede en soms derde rit die weet je pas de dag zelf
Ik heb alleen een telefoon om mee te bellen. En dan heb ik nog een open netwerk nodig ik mocht ik het internet op willen met mijn telefoon ik heb geen abonnement
Dat bewaren we dan maar tot onze meet op camping de Berckt. Hopelijk hebben ze daar een beetje een fatsoenlijk parkeerterrein voor die C1000-bak van je.
Dat bewaren we dan maar tot onze meet op camping de Berckt. Hopelijk hebben ze daar een beetje een fatsoenlijk parkeerterrein voor die C1000-bak van je.
Gewoon voor de receptie neerzetten. Kan niemand er meer in of eruit
Kees is niet de juiste persoon, faalt te weinig met confronteren denk ik. Die heeft alle problemen binnen een minuut opgelost
Robbie zorgt met zijn talenknobbel al voor het vertier ...het is ook wel 's leuk iemand te zien die wel op een fatsoenlijke manier met de lokale notabalen kan communiceren.
Dit In 4 dagen tijd toch nog 41 functie uren en 1083.5 km op de trip teller van de truck.
Ik heb nu ook 2 zware dagen ja Drukke week zelfs. Zal wel in het niet vallen bij jouw arbeit, maar ik heb vandaag van 5 tot half 11 gewerkt, en moet morgen weer van 7 tot 3 ofzo. Gister was ik van 1 tot 11 daar. Man man man
Ik heb nu ook 2 zware dagen ja Drukke week zelfs. Zal wel in het niet vallen bij jouw arbeit, maar ik heb vandaag van 5 tot half 11 gewerkt, en moet morgen weer van 7 tot 3 ofzo. Gister was ik van 1 tot 11 daar. Man man man
Gisteren was mijn langste dag om 04:24u begonnen en om precies 19:40u klaar. En de planning voor vandaag was dat ik om 04:30u weer moest beginnen Dus die kregen wat te heuren van mij dat ik het hier niet helemaal mee eens was. Dit mag geen eens van de wetgevahh je hebt minimaal 9 rust uren per dag. Dus toen mocht ik om 06:45 beginnen dat was toch iets beter
Gisteren was mijn langste dag om 04:24u begonnen en om precies 19:40u klaar. En de planning voor vandaag was dat ik om 04:30u weer moest beginnen Dus die kregen wat te heuren van mij dat ik het hier niet helemaal mee eens was. Dit mag geen eens van de wetgevahh je hebt minimaal 9 rust uren per dag. Dus toen mocht ik om 06:45 beginnen dat was toch iets beter
Tussen 22:30 en 07:00 zitten ook maar 8,5 rust-uren Maar morgen werk ik dus iets van 7 uur, 200%
Heb ook wel een keer 18u gewerkt, op een dag nooit weer, maar dat is echt vreselijk.
Dit
Jij kan op je fietsje naar huis. En ik moet smorgens eerst nog een half uur rijden met eigen auto en aan het eind van de dag ook weer een half uur terug
Jij kan op je fietsje naar huis. En ik moet smorgens eerst nog een half uur rijden met eigen auto en aan het eind van de dag ook weer een half uur terug
Jesus
Ja ik heb daarmee ook nog geluk. Max een minuutje of 10 fietsen en ik ben er.
Heb je echt tieners die zeuren om wat je komt afleveren?
Wel laatst een paar tiener dames gehad. Die een frikadellen broodje naar binnen zaten te werken. Op de losplaats op de grond. En ik stop net waar de uitlaat zit vonden ze niet zo leuk Maar heel veel filiaal houders zijn ook eikels. Soms denk ik wel eens waarom heb jij een supermarkt Maar meestal zit ik in het stukgoed de doosjes,pallets enz. Dan gaan ze aan mij vragen wat er in zit Dan zeg ik van dat weten jullie beter dan ik.Ik heb het niet besteld. Ja maar jij bent de leverancier. Dan zeg ik van Ik ben de vervoerder
Robbie zorgt met zijn talenknobbel al voor het vertier ...het is ook wel 's leuk iemand te zien die wel op een fatsoenlijke manier met de lokale notabalen kan communiceren.
Maar ik kijk voor het leedvermaak. Ik zie het Beau van Erven Dorens ook nog wel doen. Kan hij weer een programma om zeep helpen.
Wel laatst een paar tiener dames gehad. Die een frikadellen broodje naar binnen zaten te werken. Op de losplaats op de grond. En ik stop net waar de uitlaat zit vonden ze niet zo leuk Maar heel veel filiaal houders zijn ook eikels. Soms denk ik wel eens waarom heb jij een supermarkt Maar meestal zit ik in het stukgoed de doosjes,pallets enz. Dan gaan ze aan mij vragen wat er in zit Dan zeg ik van dat weten jullie beter dan ik.Ik heb het niet besteld. Ja maar jij bent de leverancier. Dan zeg ik van Ik ben de vervoerder
Luister, ik geloof meteen dat jouw werk zwaarder is dan het mijne, en meer uren en onregelmatiger. Maar lastige klanten weet je niks van, geloof me. Het werk zelf (rijden) heb je daar nl geen last van. Ik komt soms niet aan werken toe omdat je constant mensen moet helpen. De een komt zeiken omdat een bepaalde kleur beddengoed van de spaaractie er niet meer is (waarvoor je eerst het magazijn dat bommetje vol staat door kan spitten) niet is, de ander wil een kleur en na het doorspitten wil ze tóch een andere. Oh en dan de mensen die niet weten waar ze het over hebben. 'S zomers kwam een man heel boos naar me toe dat er fluitvliegjes waren. Ik uitleggen dat je niet met gif kunt (mag) sproeien als de winkel open is, en dat je die vliegjes niet eventjes met een klap in de handjes weg krijgt. Werd hij kwaad "Ja dan ben ik misschien wel in de verkeerde winkel!" Oh en al helemaal prachtig is het als je staat te vullen, en een klant laat iets kapot vallen. Vervolgens zegt ze lachend (!!) haha die is kapot, en loopt ze vrolijk weg.
Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende: Van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends exclusief reistijd is het "ergste" wat ik heb meegemaakt...dan ben je om 6 uur 's ochtends dus echt gaar.
Dit.
In de nacht werken je bent inderdaad gaar om 6u, om 4 uur heb je ook zo'n dip van hier tot ginter
Ooit van 22u tot 14 u gewerkt, omdat er niemand op kwam dagen. En dan ga je naar bed en dan kun je niet slapen
Het hele gevoel voor en dag en nacht is dan weg. Zeker als je die dag ervoor niet geslapen hebt...
Het vreemde is dat naarmate er meer mensen om 8 uur "goedemorgen Van_Poppel" tegen je zeggen, je je wel fitter gaat voelen.
Maar dan stap je om 10 uur je auto in...man man man...met 1000 uggels rijden is dan nog veiliger.
Toen wij de verbouwing hadden heb ik van 1900 tot 0300 gewerkt Dat was pas onwerkelijk, om 3 uur snachts daar te staan Mochten wel gewoon drinken pakken uit het schap; waren maar met zn 4en ofzo
Het hele gevoel voor en dag en nacht is dan weg. Zeker als je die dag ervoor niet geslapen hebt...
Het vreemde is dat naarmate er meer mensen om 8 uur "goedemorgen Van_Poppel" tegen je zeggen, je je wel fitter gaat voelen.
Maar dan stap je om 10 uur je auto in...man man man...met 1000 uggels rijden is dan nog veiliger.
Inderdaad. Je ritme gaat ook best naar de klöte. Ik ging dan nog naar school de hele dag en in de avond/nacht werken. Je bent goed stuk. En als je mensen s' ochtends zag dan had je even een opleving !
Ik werkte dan bij een bekend eettentje, je zag echt verschillende mensen de hele tijd. Eerst de "Jeuj we gaan feesten". Daarna de "Toch nog honger tijdens het feesten". Daarna de "Ik ben klaar met feesten aju". Daarna dan de "Te lang gefeest". Dan is het stil, komt er iemand langs die denkt "Wat doe ik hier" en daarna de mensen die net wakker zijn
Inderdaad. Je ritme gaat ook best naar de klöte. Ik ging dan nog naar school de hele dag en in de avond/nacht werken. Je bent goed stuk. En als je mensen s' ochtends zag dan had je even een opleving !
Ik werkte dan bij een bekend eettentje, je zag echt verschillende mensen de hele tijd. Eerst de "Jeuj we gaan feesten". Daarna de "Toch nog honger tijdens het feesten". Daarna de "Ik ben klaar met feesten aju". Daarna dan de "Te lang gefeest". Dan is het stil, komt er iemand langs die denkt "Wat doe ik hier" en daarna de mensen die net wakker zijn
Heel apart blijft het, toch mis ik het
Herkenbaar; altijd hetzelfde volk idd.. Ik moest op een woensdagochtend werken. Er was geen speciale aanbieding of niks, en toch stonden er om 8 uur al een paar mensen voor de ingang te wachten tot de deur open ging
Ben pas net klaar van het werk, de rest is rond 11:00 uur al begonnen met bier drinken, heb echt geen zin om tussen die ladderzatte vrienden te staan als ik nog nuchter ben.
Die heb ik nog ingehaald verderop! Zat nog in mezelf te denken dat het zo lelijk was, een zwarte streep over een witte auto ! Maar kan me niet herinneren dat ik een vrachtwagen zag
Die heb ik nog ingehaald verderop! Zat nog in mezelf te denken dat het zo lelijk was, een zwarte streep over een witte auto ! Maar kan me niet herinneren dat ik een vrachtwagen zag
Wat zou dat mooi geweest zijn als jij mij tegen was gekomen. Maar we waren wel dicht in de buurt
Op zondag 27 april 2014 00:08 schreef WcPot het volgende: Als Alberto er nog was geweest hadden wij de hulplijn kunnen bellen maar dat wil ook niet meer
Op zondag 27 april 2014 00:08 schreef WcPot het volgende: Als Alberto er nog was geweest hadden wij de hulplijn kunnen bellen maar dat wil ook niet meer