Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:42 schreef TripleFruity het volgende:
Dus ik loop daar in de AH, opzoek naar kaas.
24uurs appie tochquote:
Ik heb nog niksquote:
De pakketbezorger van PostNL zit nu in een steegje bier op te drinkenquote:
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:09:041/2 Na 6 plezierige en succesvolle jaren stop ik met Red mijn vakantie. Ik verwacht dat SBS6 wel met t programma doorgaat. reageer retweet
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:13:382/2 Tegelijkertijd kan ik aankondigen dat er een nieuwe serie komt van #onopgelostezaken Zondag as eerst #undercoverinnederland reageer retweet
Man man manquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef Flitskikker het volgende:
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:09:041/2 Na 6 plezierige en succesvolle jaren stop ik met Red mijn vakantie. Ik verwacht dat SBS6 wel met t programma doorgaat. reageer retweet
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:13:382/2 Tegelijkertijd kan ik aankondigen dat er een nieuwe serie komt van #onopgelostezaken Zondag as eerst #undercoverinnederland reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer man.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:14 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuwsbericht:
http://www.nu.nl/media/37(...)d-mijn-vakantie.html
Ik zie Rob het eigenlijk niet alleen doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:43 schreef AF_ het volgende:
Onopgeloste zaken verkiezen boven rmv.
Alberto is niet meer serieus te nemen. En wie zou hem nou.moeten opvolgen? Thijs?
Sbs kennende zetten ze er een of ander kansloos type in zijn plaatsquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zie Rob het eigenlijk niet alleen doen.
Zonde
En dan waarschijnlijk ook bepaalde aspecten van de show veranderen (onder het motto van nu we toch bezig zijn) waardoor het ook nieteens meer leuk isquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sbs kennende zetten ze er een of ander kansloos type in zijn plaats
Rmv is geen amusement, rmv is een hulpprogrammaquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk ook bepaalde aspecten van de show veranderen (onder het motto van nu we toch bezig zijn) waardoor het ook nieteens meer leuk is
Oja. Klopt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Rmv is geen amusement, rmv is een hulpprogramma
Pas opgelicht was amusementquote:
Danni Lowinski?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:43 schreef AF_ het volgende:
Onopgeloste zaken verkiezen boven rmv.
Alberto is niet meer serieus te nemen. En wie zou hem nou.moeten opvolgen? Thijs?
Kees van der Spek zou het nog wel aardig doen denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sbs kennende zetten ze er een of ander kansloos type in zijn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |