gelukkig heeft hij uithoudingsvermogen maar kom curvenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Case kan nooit zoveel passie opbrengen dab alberto
Geen tijdquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef appelen het volgende:
[..]
heeft hij uithoudingsvermogen maar kom curven
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:09 schreef tralalala het volgende:
Smaakpolitie abroad was ook briljant dus misschien gaan we wel meer die kant op.
Niemand kan hem vervangenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Flitskikker het volgende:
Binnenkort nieuwe talentenjacht op SBS6: De Nieuwe Alberto Stegeman.
Iemand die na 10 meter hijgt misschienquote:
Koop een nieuwe! Alles voor Alberto!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:07 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet niet of ik Zondag erbij kan zijn, ligt eraan of mijn laptop niet dood gaat
Op dit moment moet ik 2 euro muntstukken tussen het toetsenbord en het scherm duwen om het beeldscherm te laten werken..
Is maar tijdelijk, de adapter van mijn goede laptop is kapotquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe! Alles voor Alberto!
Daar reed ik vanmiddag serieusquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:20 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn laatste plaats voor deze week.
Nu weekend
Hoe laat dan? Ik was hier rond 13:00u/13:15uquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe laat dan? Ik was hier rond 13:00u/13:15u
Geen vrachtauto gezien. Met rode cabine en groene oplegger voor een supermarkt die langzaam geel aan het worden isquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geen vrachtauto gezien. Met rode cabine en groene oplegger voor een supermarkt die langzaam geel aan het worden is
Als ik vanmorgen beschikking had over draadloos internet had ik zeker wel een berichtje geplaatst. Maar dat had ik helaas nietquote:
Je hedde toch een mobiele telefoonquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik vanmorgen beschikking had over draadloos internet had ik zeker wel een berichtje geplaatst. Maar dat had ik helaas nietDat is het nadeel van de tweede en soms derde rit die weet je pas de dag zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |