Dat zou geen slechte zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kees van der Spek zou het nog wel aardig doen denk ik.
7 mei begint Bar Gezellig, je weet tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nou waarschijnlijk gaan ze bij SBS eerst eens alles herhalen, hebben ze weer een jaartje vol
Zou ie die aflevering met Emmelie kunnen overtreffen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:27 schreef Flitskikker het volgende:
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:09:041/2 Na 6 plezierige en succesvolle jaren stop ik met Red mijn vakantie. Ik verwacht dat SBS6 wel met t programma doorgaat. reageer retweet
twitter:AlbertoStegeman twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 10:13:382/2 Tegelijkertijd kan ik aankondigen dat er een nieuwe serie komt van #onopgelostezaken Zondag as eerst #undercoverinnederland reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emmeliequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou ie die aflevering met Emmelie kunnen overtreffen?
Onmogelijk, ik zeg gewoon onmogelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou ie die aflevering met Emmelie kunnen overtreffen?
quote:
MERquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grootste mysterie dat ik opgelost wil hebben voor mijn dood
Zal nooit gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grootste mysterie dat ik opgelost wil hebben voor mijn dood
Jarig zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jarig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scherp
Thanks man![]()
Toelacht ja.
Toelagt is voor moira.
Ben je jarig? Gefeliciteerd in dat gevalquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef Toto69 het volgende:
Mensen spotten mij in wéér een andere promo van Bar Gezellig die op TV is, waarin ik echt goed te zien ben.
Ik heb hem zelf niet gezien.
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben je jarig? Gefeliciteerd in dat geval
Bar gezellig zn verjaardagquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef appelen het volgende:
[..]
Toto die niet reageert in zijn eigen topic
#NEVERFORGET ,Toots verjaardag zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
Kees zou toch wel een goede opvolger zijn, hopen dat ze niets veranderenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
#NEVERFORGET ,Toots verjaardag zal nooit meer hetzelfde zijn
Case kan nooit zoveel passie opbrengen dab albertoquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef appelen het volgende:
[..]
Kees zou toch wel een goede opvolger zijn, hopen dat ze niets veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |