Man man man je verwacht het nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:54 schreef tralalala het volgende:
Dit programma is dus best wel gespeeld mensen.
Ongeduldig jijquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik hier nu gewoon achter was gebleven. Dan had jij mij misschien nog wel kunnen zien. Maar het moet allemaal snel sneller snelst bij mij.
man man manquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik hier nu gewoon achter was gebleven. Dan had jij mij misschien nog wel kunnen zien. Maar het moet allemaal snel sneller snelst bij mij.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
man man man
Geen grootlicht in je spiegels gezien?
Grote gefeest? Was er een feest dan?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
Hallo gangsterssssssssssss
Iedereen naar de klote van het grote feest vandaag? Appelen nog 14 jarige gehosseld?
Banaan is ook aardig rustig. Die zal wel een pruim gevonden hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
Hallo gangsterssssssssssss
Iedereen naar de klote van het grote feest vandaag? Appelen nog 14 jarige gehosseld?
Uh, door heel Nederland neem ik aan toch?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Grote gefeest? Was er een feest dan?
Mnee, heel de omgeving was gebarricadeerd door uitgewoonde huismoeders en hun kroost op kleedjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uh, door heel Nederland neem ik aan toch?
Geen geefbare milfjes gezienquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mnee, heel de omgeving was gebarricadeerd door uitgewoonde huismoeders en hun kroost op kleedjes
Zo het er nu naar uit ziet maandag geen C1000quote:
Wat...quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo het er nu naar uit ziet maandag geen C1000
Tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mnee, heel de omgeving was gebarricadeerd door uitgewoonde huismoeders en hun kroost op kleedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |