Lekker danquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef appelen het volgende:
altijd leuk als mensen 10 min voor meeten afzeggen
Vandaag stonden er 2 trucks tegenlijkquote:
Mocht de Fok! meeting ooit door gaan op eind bazen camping de Berckt. Dan denk ik ook dat er heel veel afhakers op het laatst zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef appelen het volgende:
altijd leuk als mensen 10 min voor meeten afzeggen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vandaag stonden er 2 trucks tegenlijkEne was nog de pakketjes in aan het laden en toen kwam de volgende
File
Dat zou toch wel jammer zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mocht de Fok! meeting ooit door gaan op eind bazen camping de Berckt. Dan denk ik ook dat er heel veel afhakers op het laatst zijn
Misschien wil de vervanger van Alberto wel naar de meet komen! Aangezien Alberto niet reageert op ons.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mocht de Fok! meeting ooit door gaan op eind bazen camping de Berckt. Dan denk ik ook dat er heel veel afhakers op het laatst zijn
Dan is het misschien maar goed ook dat we per ongeluk Alberto zijn verjaardag zijn vergeten. Als hij toch niet reageertquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wil de vervanger van Alberto wel naar de meet komen! Aangezien Alberto niet reageert op ons.
Sws vraag ik mij af of dat Alberto wasquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar goed ook dat we per ongeluk Alberto zijn verjaardag zijn vergeten. Als hij toch niet reageert
Kees of Koos gr grquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Is de vervanger van Alberto al bekend?
Enkele SBS-coryfeeėn:
*Jochum
*Kees
*Koos
*Pyt
*Hansie
Op Koos gestemd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:57 schreef appelen het volgende:
Poll: Wie moet Alberto opvolgen in Red Mijn Vakantie?
• Jochem
• Kees(Case)
• Koos(KOOOOSSS)
• Pyt
• Hansie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |