Ik heb alleen een telefoon om mee te bellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hedde toch een mobiele telefoon
Volgende keer de échte plaat posten...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:20 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn laatste plaats voor deze week.
Nu weekend
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer de échte plaat posten...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer de échte plaat posten...
[ afbeelding ]
Yepquote:
Gewoon voor de receptie neerzetten. Kan niemand er meer in of eruitquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep
Dat bewaren we dan maar tot onze meet op camping de Berckt. Hopelijk hebben ze daar een beetje een fatsoenlijk parkeerterrein voor die C1000-bak van je.
Treurige dag?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
Wat doen jullie vrolijk op deze treurige dag.
Weekend jongenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
Wat doen jullie vrolijk op deze treurige dag.
Kees is niet de juiste persoon, faalt te weinig met confronteren denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kees neemt het stokje over. Niks aan de hand.
Ditquote:
Weer 500 euro in the pocket...Nog 5.972.324 te gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit![]()
In 4 dagen tijd toch nog 41 functie uren en 1083.5 km op de trip teller van de truck.
Ze zal trots op mij zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer 500 euro in the pocket...Nog 5.972.324 te gaan
Robbie zorgt met zijn talenknobbel al voor het vertierquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kees is niet de juiste persoon, faalt te weinig met confronteren denk ik.
Die heeft alle problemen binnen een minuut opgelost
Ik heb nu ook 2 zware dagen jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit![]()
In 4 dagen tijd toch nog 41 functie uren en 1083.5 km op de trip teller van de truck.
Gisteren was mijn langste dag om 04:24u begonnen en om precies 19:40u klaar. En de planning voor vandaag was dat ik om 04:30u weer moest beginnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook 2 zware dagen ja
Drukke week zelfs. Zal wel in het niet vallen bij jouw arbeit, maar ik heb vandaag van 5 tot half 11 gewerkt, en moet morgen weer van 7 tot 3 ofzo. Gister was ik van 1 tot 11 daar. Man man man
Tussen 22:30 en 07:00 zitten ook maar 8,5 rust-urenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren was mijn langste dag om 04:24u begonnen en om precies 19:40u klaar. En de planning voor vandaag was dat ik om 04:30u weer moest beginnenDus die kregen wat te heuren van mij dat ik het hier niet helemaal mee eens was. Dit mag geen eens van de wetgevahh je hebt minimaal 9 rust uren per dag. Dus toen mocht ik om 06:45 beginnen dat was toch iets beter
Jij hebt ook een andere CAOquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tussen 22:30 en 07:00 zitten ook maar 8,5 rust-uren![]()
Maar morgen werk ik dus iets van 7 uur, 200%
Man man man dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
Half 10 begonnen, 5 uur was ik weer lekker op het fietsje naar huis
Man man manquote:
Ik ook heurquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man
Je wilt je gewoon superieur voelen![]()
Jij hebt tenminste rust; ik heb zeikende klanten.
Kantoorleef.quote:
Ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kantoorleef.![]()
Heb ook wel een keer 18u gewerkt, op een dagnooit weer, maar dat is echt vreselijk.
Jesusquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit
Jij kan op je fietsje naar huis. En ik moet smorgens eerst nog een half uur rijden met eigen auto en aan het eind van de dag ook weer een half uur terug
Wel laatst een paar tiener dames gehad. Die een frikadellen broodje naar binnen zaten te werken. Op de losplaats op de grond. En ik stop net waar de uitlaat zit vonden ze niet zo leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je echt tieners die zeuren om wat je komt afleveren?
Maar ik kijk voor het leedvermaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robbie zorgt met zijn talenknobbel al voor het vertier...het is ook wel 's leuk iemand te zien die wel op een fatsoenlijke manier met de lokale notabalen kan communiceren.
Luister, ik geloof meteen dat jouw werk zwaarder is dan het mijne, en meer uren en onregelmatiger. Maar lastige klanten weet je niks van, geloof me. Het werk zelf (rijden) heb je daar nl geen last van. Ik komt soms niet aan werken toe omdat je constant mensen moet helpen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel laatst een paar tiener dames gehad. Die een frikadellen broodje naar binnen zaten te werken. Op de losplaats op de grond. En ik stop net waar de uitlaat zit vonden ze niet zo leukMaar heel veel filiaal houders zijn ook eikels. Soms denk ik wel eens waarom heb jij een supermarkt
Maar meestal zit ik in het stukgoed de doosjes,pallets enz. Dan gaan ze aan mij vragen wat er in zit
Dan zeg ik van dat weten jullie beter dan ik.Ik heb het niet besteld. Ja maar jij bent de leverancier. Dan zeg ik van
Ik ben de vervoerder
Dit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends exclusief reistijd is het "ergste" wat ik heb meegemaakt...dan ben je om 6 uur 's ochtends dus echt gaar.
Het hele gevoel voor en dag en nacht is dan weg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit.
In de nacht werkenje bent inderdaad gaar om 6u, om 4 uur heb je ook zo'n dip van hier tot ginter
Ooit van 22u tot 14 u gewerkt, omdat er niemand op kwam dagen. En dan ga je naar bed en dan kun je niet slapen
quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele gevoel voor en dag en nacht is dan weg.Zeker als je die dag ervoor niet geslapen hebt...
Het vreemde is dat naarmate er meer mensen om 8 uur "goedemorgen Van_Poppel" tegen je zeggen, je je wel fitter gaat voelen.
Maar dan stap je om 10 uur je auto in...man man man...met 1000 uggels rijden is dan nog veiliger.
Slaap lekker Banaantjequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
En nu ben ik weg want over 5 uur gaat de wekker.
Inderdaad. Je ritme gaat ook best naar de klöte. Ik ging dan nog naar school de hele dag en in de avond/nacht werken. Je bent goed stuk. En als je mensen s' ochtends zag dan had je even een oplevingquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele gevoel voor en dag en nacht is dan weg.Zeker als je die dag ervoor niet geslapen hebt...
Het vreemde is dat naarmate er meer mensen om 8 uur "goedemorgen Van_Poppel" tegen je zeggen, je je wel fitter gaat voelen.
Maar dan stap je om 10 uur je auto in...man man man...met 1000 uggels rijden is dan nog veiliger.
Herkenbaar; altijd hetzelfde volk idd..quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ritme gaat ook best naar de klöte. Ik ging dan nog naar school de hele dag en in de avond/nacht werken. Je bent goed stuk. En als je mensen s' ochtends zag dan had je even een opleving!
Ik werkte dan bij een bekend eettentje, je zag echt verschillende mensen de hele tijd. Eerst de "Jeuj we gaan feesten". Daarna de "Toch nog honger tijdens het feesten". Daarna de "Ik ben klaar met feesten aju". Daarna dan de "Te lang gefeest". Dan is het stil, komt er iemand langs die denkt "Wat doe ik hier" en daarna de mensen die net wakker zijn
Heel apart blijft het, toch mis ik het
Hai lekker fruitig dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |