Aangezien hij "gisteren begonnen" is, zal dat wel tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Klokov het volgende:
Hoeft niet per se, voor 2,04 is rond de 100 goed te doen. Je weet niet wat voor sport hij hiervoor heeft gedaan.
Kan je beter hier vragen denk ik: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef Snakey het volgende:
Weet iemand of er ook dit soort meets in NL zijn?
Ik heb nog niet zelf gezocht. Maar het lijkt me ook wel eens leuk om naar Tjechie ofzo te gaan.
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan je beter hier vragen denk ik: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/
Wat een gewicht ook.quote:
Meerdere mensen waaronder ikzelf. Dus vraag maar raak.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd om te beginnen met een cut. Heeft er iemand ervaring met intermittent fasting (IF)?
Goeie lengte en mijn doel is om ook te cutten tot ~65kg.quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee dankje. Minimaal 65 daaronder wil niet gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Lijkt mij een mooie streef ja. 7 kg puur vet maakt een behoorlijk verschil. Je ziet er linksboven mooi uit trouwens.quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee dankje. Minimaal 65 daaronder wil niet gaan zitten.
Smooth.quote:Op maandag 28 april 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie streef ja. 7 kg puur vet maakt een behoorlijk verschil. Je ziet er linksboven mooi uit trouwens.
no tits, matequote:
Waarom hou jij je zoveel met preworkouts bezig?quote:Op maandag 28 april 2014 01:24 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand bekend met het stofje dendrobium?
Zou in sommige preworkouts zitten in de US.
(zoals deze : http://www.tigerfitness.com/MTS-CLASH-p/mtsclash.htm )
Zegt de man die een pre-workout inkoop actie start.quote:Op maandag 28 april 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom hou jij je zoveel met preworkouts bezig?
En
[ afbeelding ]
Nu je het over een inkoop hebt; http://www.samenkopen.net/action_products/705288/977824quote:Op maandag 28 april 2014 01:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zegt de man die een pre-workout inkoop actie start.
Kwam het tegen in een video van tigerfitness, gewoon toeval.
Yep erg goedkoop zelfs...toch geen Chinese fakequote:Op maandag 28 april 2014 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nu je het over een inkoop hebt; http://www.samenkopen.net/action_products/705288/977824
Best wel goedkope Beef Jerky toch?
Check infopagina: http://www.samenkopen.net/action/705288quote:Op maandag 28 april 2014 01:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Yep erg goedkoop zelfs...toch geen Chinese fake
Mooi.quote:Op zondag 27 april 2014 23:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Meerdere mensen waaronder ikzelf. Dus vraag maar raak.
Maakt niet uit, kijk wat je fijn vindt. Ik deed zelf een kleine lunch en veel in de avond, omdat ik van grote avondmaaltijden hou.quote:Op maandag 28 april 2014 08:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi.
Na me een beetje te hebben ingelezen heb ik besloten om voor de 16/8 te gaan met als 'eating-window' van 12:00 tot 20:00. Dit is puur een persoonlijke voorkeur.
Maar hoe verdeel je de maaltijden daarbinnen? Is het verstandig om de kcal's te verdelen over 2 grote maaltijden, of toch meer?
Dat kan een goede manier zijn om het te doen, ik deed zelf -20%/+0%.quote:En hoe is de verdeling calorietekort/-overschot op rust- en trainingsdagen ... -20% vs +10% van je onderhoud?
amenquote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Nooit geprobeerd, maar IF lijkt mij een goede stap richting diabetes (verschijnselen). Zo lang niet eten... moet er niet aan denken. Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend. Idem dito voor 06:00-12:00. Zou niet weten hoe ik alleen 12:00-20:00 als eating window moet houden zonder dood te gaan.
lolquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Nooit geprobeerd, maar IF lijkt mij een goede stap richting diabetes (verschijnselen). Zo lang niet eten... moet er niet aan denken. Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend. Idem dito voor 06:00-12:00. Zou niet weten hoe ik alleen 12:00-20:00 als eating window moet houden zonder dood te gaan.
Maaltijd frequentie heeft inderdaad weinig invloed. IF maakt het gewoonweg erg eenvoudig om je aan een cut te houden.quote:Op maandag 28 april 2014 10:58 schreef squatbro het volgende:
Een paar dingen over IF, het is overhyped.
Maaltijd frequentie (hoe vaak je eet) heeft weinig invloed op het afvallen en spierbehoud. Het zal hetzelfde resultaat geven als normaal afvallen. Voor sommige mensen is het wel handig ivm met hun levenswijze (werk, reizen, etc).
Glycogeen kun je prima post-workout bijvullen voor de volgende dag.quote:Als je het doet, zou ik je fast breken met een preworkout maaltijd. Fasted trainen vind ik nooit een goed idee, omdat je glycogeen voorraad dan erg laag is en je prestaties in de gym zullen verminderen.
Simpel, gewenning. Al is dat in jou (en Raymond's) geval wel erg extreem. "Als ik niets eet rond 22:00-24:00 word ik in de nacht wakker of voel ik me kut in de ochtend"... dudequote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Die proana lifestyle is niet voor iedereen weggelegd. Ik moet gewoon elke 2 uur eten. Het is niet dat ik in het stofwisseling fabeltje geloof maar het is gewoon omdat ik anders sterf van de honger.quote:
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.quote:Op maandag 28 april 2014 11:39 schreef seto het volgende:
Zoals al eerder gezegd, daar wen je heel snel aan.
Dit. Ik zag IF ook altijd als onmogelijk, eerste drie dagen op wilskracht gedaan, daarna ging het vanzelf. Het adaptieve vermogen van je lichaam is groter dan je denkt en laat zich niet beperken tot het traditionele ontbijt, lunch, diner.quote:Op maandag 28 april 2014 11:28 schreef Nic1 het volgende: Na een week of 2 is je lichaam hieraan gewend en heb je geen honger meer in de ochtend.
Hahaha zelfde, die snickers reclames zijn gewoon waarheid.quote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.
quote:Op maandag 28 april 2014 11:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen de mensen om mij heen niet. Ik ben nogal een klootviool als ik niet elke 2 a 3 uur eet.
quote:
"Wennen" betekend niet dat je went aan de honger en andere effecten van het vasten, maar dat die effecten niet meer bestaan.quote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha zelfde, die snickers reclames zijn gewoon waarheid.
En je kunt er vast aan wennen, maar ik trek het gewoon niet om met honger rond te lopen. In de cut kun je ook best je maaltijden een beetje verspreiden.
Same here, was een echte ontbijter sochtends enzo jarenlang meerdere malen per dag gegeten. FF doorbijten die eerste paar dagen, nu kan ik makkelijk een paar uur zonder eten, is ook erg fijn als je ergens bent waar je niet ff snel wat eten kan, niet altijd bezig zijn met eten is sowieso erg bevrijdendquote:Op maandag 28 april 2014 11:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Ik zag IF ook altijd als onmogelijk, eerste drie dagen op wilskracht gedaan, daarna ging het vanzelf. Het adaptieve vermogen van je lichaam is groter dan je denkt en laat zich niet beperken tot het traditionele ontbijt, lunch, diner.
Ach nee man. 200 jaar geleden aten ze ook geen 5 keer per dag. Zo snel passen we ons genetisch niet aanquote:Op maandag 28 april 2014 11:07 schreef Faeroer het volgende:
Net een Kickstart gedaan voor die Barbell Jeans Bro.quote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IF is echt serieus één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb; die focus en energie die je hebt is ongekend. Ook wel logisch, maar zeer fijn.
Trouwens, iemand die de Beef Jerky gaat bestellen? http://www.samenkopen.net/action_products/705288/977824
Voor mij ook. Ik werd altijd met honger wakker en at elke paar uur om die te stillen. Paniek als er iets gebeurde waardoor ik niet kon ontbijten of lunchen.quote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IF is echt serieus één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb; die focus en energie die je hebt is ongekend.
Jup. IF is dan ook niet optimaal voor gainen als dat is wat je probeert te zeggen? Had dat artikel ook doorgestuurd naar Alan himself en hij was het niet eens met hem oid loool.quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef Mr.J het volgende:
Dit article over IF al eens gelezen?
http://muscleandsportssci(...)-efficient-fat-loss/
Nice! Via Kickstarter duurt het altijd wel eventjes ja.quote:Op maandag 28 april 2014 13:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net een Kickstart gedaan voor die Barbell Jeans Bro.
Duurt nog dik een maand though...
Wanneer ga je op vakantie dan?quote:
Lol, je zoveel zorgen maken om eten is echt kut ja. Ik had het ook twee jaar terug. Ik moet zeggen dat ik nu in mijn bulk gelijk na het opstaan een flinke bak havermout/cereal en fruit wegwerk (meestal is dit mijn pre-workout meal) en als ik dat niet doe dan krijg ik na een paar uur echt verschrikkelijke honger en moet ik eten.quote:Op maandag 28 april 2014 13:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik werd altijd met honger wakker en at elke paar uur om die te stillen. Paniek als er iets gebeurde waardoor ik niet kon ontbijten of lunchen.![]()
Nu denk ik nooit meer aan eten (want geen honger) en deel ik mijn dag in zoals het me uitkomt. Ideaal.
ze zijn ze nu aan het producren, kan niet anders als zo. begin juni komt hetquote:Op maandag 28 april 2014 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jup. IF is dan ook niet optimaal voor gainen als dat is wat je probeert te zeggen? Had dat artikel ook doorgestuurd naar Alan himself en hij was het niet eens met hem oid loool.
[..]
Nice! Via Kickstarter duurt het altijd wel eventjes ja.
[..]
Wanneer ga je op vakantie dan?
[..]
Lol, je zoveel zorgen maken om eten is echt kut ja. Ik had het ook twee jaar terug. Ik moet zeggen dat ik nu in mijn bulk gelijk na het opstaan een flinke bak havermout/cereal en/of fruit wegwerk (meestal is dit mijn pre-workout meal) en als ik dat niet doe dan krijg ik na een paar uur echt verschrikkelijke honger en moet ik eten.
Het enige dat ik echt mis is die focus.
Jij doet nu IF in de bulk dus of ben je aan het cutten?
Ben echt benieuwd man. Als die broek een beetje goed zit dan bestel ik er ook eentje.quote:Op maandag 28 april 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ze zijn ze nu aan het producren, kan niet anders als zo. begin juni komt het
ja 109dollar Plus 20 verzendquote:Op maandag 28 april 2014 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd man. Als die broek een beetje goed zit dan bestel ik er ook eentje.
Dat valt nog goed te doen. Als je kijkt naar een Levi's dan betaal je ongeveer hetzelfde, alleen nu heb je dan een broek speciaal voor dem dere legs.quote:Op maandag 28 april 2014 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja 109dollar Plus 20 verzend
ben benieuwd idd.
mja, kan ik weer eens spijkerbroek aan naar m'n werk.quote:Op maandag 28 april 2014 13:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat valt nog goed te doen. Als je kijkt naar een Levi's dan betaal je ongeveer hetzelfde, alleen nu heb je dan een broek speciaal voor dem dere legs.
Hahaha, moet altijd fucking hard lachen als ik eraan denk.quote:Op maandag 28 april 2014 13:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, kan ik weer eens spijkerbroek aan naar m'n werk.
zonder in de angst te zitten dat i in 2 delen scheurt als ik op m'n brommer stap![]()
![]()
Fucking duur man.quote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, iemand die de Beef Jerky gaat bestellen? http://www.samenkopen.net/action_products/705288/977824
lolquote:Op maandag 28 april 2014 13:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, moet altijd fucking hard lachen als ik eraan denk.Nu al wat, zes maanden lang in je trainingsbroek naar het werk?
Pas je je 'eating-window' aan je training aan (zodat de training daar binnen valt), of stem je deze 2 helemaal niet op elkaar af waardoor je ook wel eens met een lege maag gaat trainen?quote:Op maandag 28 april 2014 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IF is echt serieus één van de beste dingen die ik ooit gedaan heb; die focus en energie die je hebt is ongekend. Ook wel logisch, maar zeer fijn.
niet geweten anders had ik wel gereageerd.........quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
En ik vroeg nog of er meerdere mensen broeken wouden bestellen bij kickstarter.
Naja zou achteraf ook nog wel kunne lijkt mij?
Vandaag fucking erge koppijn -.- .
500 gr. voor ¤ 22,- is toch relatief goedkoop voor Beef Jerky?quote:
Haha.quote:Op maandag 28 april 2014 13:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja. maar dat geeft niet. 't is niet een sjieke boel hier of zo.![]()
met paasen m'n jeans een halve dag aangehad. Een verademing toen ik weer thuis was lol.
maar het zit ook gewoon voor geen meter, rete strak en dan ga je zweten als een otter daar in...
Mijn eating window was 18:00-00:00 en ik ging altijd om 17:00 trainen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pas je je 'eating-window' aan je training aan (zodat de training daar binnen valt), of stem je deze 2 helemaal niet op elkaar af waardoor je ook wel eens met een lege maag gaat trainen?
Volgens mij wel goedkoop hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
500 gr. voor ¤ 22,- is toch relatief goedkoop voor Beef Jerky?
[..]
Haha.Je hebt gelijk ja. Pantalons zitten wat dat betreft wel beter.
[..]
Mijn eating window was 18:00-00:00 en ik ging altijd om 17:00 trainen.
Volgens mij ook.quote:
Over anderhalf week man.quote:
Misschien gaan ze ooit echt in productie. En als ze dan ook in de EU komen zou helemaal geweldig zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
niet geweten anders had ik wel gereageerd.........
wat bedoel je achteraf?
wat je wilde uitsparen is de verzendkosten denk ik? maar ja, dan moet je binnen nederland weer gaan verzenden...
Oh dan valt het wel mee indd.quote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
In de supermarkt iets van 4-5 euro voor 30 gr.? en hier 2,25 oid.
Deload week overslaan en laten samenvallen met je vakantie? Hoe lang ga je weg?quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over anderhalf week man.kan nog precies 2 weken eruit slepen en daarna begin ik weer opnieuw met cycle 2.
Of wellicht maak ik cycle 2 daarna weer af. Ligt er waarschijnlijk af hoe ik me voel. Trainingsfaciliteiten aldaar zijn vrij beperkt, dus kan wat machinewerk doen daar maar geen barbells
Interessant. Thanx voor de link.quote:Op maandag 28 april 2014 13:16 schreef Mr.J het volgende:
Dit article over IF al eens gelezen?
http://muscleandsportssci(...)-efficient-fat-loss/
Vul het zelf altijd in van 17:00-24:00. Van opstaan tot mijn eerste maal drink ik wel veel water en eventueel koffie 's ochtends. Enige nadeel wat ik ervan ondervind is dat ik vaker moet urineren aangezien je geen zout of eten binnenkrijgt. De honger was naar 3 dagen weg bij mij (ecto gonna ecto). Ervaar meer focus over de dag i.p.v. pieken en dalen daarnaast meer tijd overdag aangezien er geen eetmomenten zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi.
Na me een beetje te hebben ingelezen heb ik besloten om voor de 16/8 te gaan met als 'eating-window' van 12:00 tot 20:00. Dit is puur een persoonlijke voorkeur.
Maar hoe verdeel je de maaltijden daarbinnen? Is het verstandig om de kcal's te verdelen over 2 grote maaltijden, of toch meer?
En hoe is de verdeling calorietekort/-overschot op rust- en trainingsdagen ... -20% vs +10% van je onderhoud?
Weekje. Ik ga of gewoon verder bij week 3 of ik begin de cycle opnieuw.quote:Op maandag 28 april 2014 16:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Deload week overslaan en laten samenvallen met je vakantie? Hoe lang ga je weg?
Ik ben op dit moment op vakantie (naar Nederlandquote:Op maandag 28 april 2014 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij doet nu IF in de bulk dus of ben je aan het cutten?
Daar gaat je nattycard.quote:Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Voor 't eerst in m'n bb carriere aan de poederBar glijd weg bij DL
Nice man, nice. Dumbells dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over anderhalf week man.kan nog precies 2 weken eruit slepen en daarna begin ik weer opnieuw met cycle 2.
Of wellicht maak ik cycle 2 daarna weer af. Ligt er waarschijnlijk af hoe ik me voel. Trainingsfaciliteiten aldaar zijn vrij beperkt, dus kan wat machinewerk doen daar maar geen barbells
Good job.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Zo, 5x150kg deadlift zit ook weer achter de kiezen. Ik kijk altijd best wel tegen de '5' week van 5/3/1 op. Vooral als je na je 5x150kg deadlift nog 5x10x65kg mag squatten is het best pitig
Lol, beter op vakantie naar Nederland dan op vakantie naar Australie.quote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment op vakantie (naar Nederland) en doe even een mini-cut i.c.m. IF. Wanneer ik weer thuis ben ga ik mijn bulk hervatten en dan doe ik geen IF. Soms sla ik wel het ontbijt over, of ontbijt ik wat later, ligt er maar net aan wat handig is.
Verbeterpunt: een filmpje posten waarbij je niet failed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
dl zonder schoenen, gewicht ligt al wat hoger van de vloer, gewicht was alleen te hoog.
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
dl zonder schoenen, gewicht ligt al wat hoger van de vloer, gewicht was alleen te hoog.
Handschoentjes dacht ik eerder aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?
Open wond van touwklimmen, lang verhaal. Verneukt m'n grip ook deelsquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?
Je draagt geen handschoentjes aan maar één hand...quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Handschoentjes dacht ik eerder aan.
Ah, ik keek niet naar de andere hand, en goede quote.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je draagt geen handschoentjes aan maar één hand...
"If you insist on wearing gloves, make sure they match your purse."
Ik ga in Juli weerquote:Op maandag 28 april 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man, nice. Dumbells dan?
[..]
Good job.
[..]
Lol, beter op vakantie naar Nederland dan op vakantie naar Australie.
Damn, nice man.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ga in Juli weer
Weekje NL, weekje Londen-Parijs, weekje Toscane
Onderrug meer hol trekken. Wellicht span je niet heel je core en lats en ass aan.... Ligt de bar zo dicht mogelijk bij je als je de lift begint?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
Nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 04:01 schreef star_gazer het volgende:
Hah![]()
Klein, schattig, chubby Aziatisch meisje in onze gym deadlift even 107.5kg alsof het een veertje is. Ik ben verliefd![]()
Chicks who lift
Ze squat ook nog eens 80kgquote:Op dinsdag 29 april 2014 04:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice.
Moet je eens kijken hoe eenvoudig ze dat doen die kleine mensen.
Hier ook een singapore gozer van 75kg die na 3 mnd 140kg pulled. Bloed van afgescherd eelt en alles.
Gewoon omdat hij het bijna van een dresoir af moet tillen zo hoog dat het voor hem is
Een multi in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 07:15 schreef RaymondK het volgende:
Hoe zit het met jullie Vit A, C, en IJzer ?
't kan voorkomen dat ik wel eens een voeding uit Myfitnesspal kies waar het niet volledig is ingevuld, maar eigenlijk kom ik dat tekort elke dag.
Vul het wel aan met een multivit, maar haal het gewoon niet genoeg uit voeding...
Hoe zit dat bij jullie?
Tips kwa waar dat veel inzit? (inb4 google....)
Fruit eet ik bij het leven, maar kwa vit C zit daar tegenwoordig maar heeeeel weinig in...
Ook kan ik me vaag herinneren (van horen zeggen) dat teveel ijzer voor een man helemaal niet goed is. (teveel ijzer in de voeding bedoel ik dan uitieraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |