Daar gaat je nattycard.quote:Op maandag 28 april 2014 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Voor 't eerst in m'n bb carriere aan de poederBar glijd weg bij DL
Nice man, nice. Dumbells dan?quote:Op maandag 28 april 2014 15:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over anderhalf week man.kan nog precies 2 weken eruit slepen en daarna begin ik weer opnieuw met cycle 2.
Of wellicht maak ik cycle 2 daarna weer af. Ligt er waarschijnlijk af hoe ik me voel. Trainingsfaciliteiten aldaar zijn vrij beperkt, dus kan wat machinewerk doen daar maar geen barbells
Good job.quote:Op maandag 28 april 2014 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Zo, 5x150kg deadlift zit ook weer achter de kiezen. Ik kijk altijd best wel tegen de '5' week van 5/3/1 op. Vooral als je na je 5x150kg deadlift nog 5x10x65kg mag squatten is het best pitig
Lol, beter op vakantie naar Nederland dan op vakantie naar Australie.quote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment op vakantie (naar Nederland) en doe even een mini-cut i.c.m. IF. Wanneer ik weer thuis ben ga ik mijn bulk hervatten en dan doe ik geen IF. Soms sla ik wel het ontbijt over, of ontbijt ik wat later, ligt er maar net aan wat handig is.
Verbeterpunt: een filmpje posten waarbij je niet failed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
dl zonder schoenen, gewicht ligt al wat hoger van de vloer, gewicht was alleen te hoog.
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
dl zonder schoenen, gewicht ligt al wat hoger van de vloer, gewicht was alleen te hoog.
Handschoentjes dacht ik eerder aan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?
Open wond van touwklimmen, lang verhaal. Verneukt m'n grip ook deelsquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Post eerst een video waarbij het gewicht daadwerkelijk omhoog komt tot lock-out. Vanwaar dat verband om je hand?
Je draagt geen handschoentjes aan maar één hand...quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Handschoentjes dacht ik eerder aan.
Ah, ik keek niet naar de andere hand, en goede quote.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je draagt geen handschoentjes aan maar één hand...
"If you insist on wearing gloves, make sure they match your purse."
Ik ga in Juli weerquote:Op maandag 28 april 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice man, nice. Dumbells dan?
[..]
Good job.
[..]
Lol, beter op vakantie naar Nederland dan op vakantie naar Australie.
Damn, nice man.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ga in Juli weer
Weekje NL, weekje Londen-Parijs, weekje Toscane
Onderrug meer hol trekken. Wellicht span je niet heel je core en lats en ass aan.... Ligt de bar zo dicht mogelijk bij je als je de lift begint?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
verbeterpunten?
Nice.quote:Op dinsdag 29 april 2014 04:01 schreef star_gazer het volgende:
Hah![]()
Klein, schattig, chubby Aziatisch meisje in onze gym deadlift even 107.5kg alsof het een veertje is. Ik ben verliefd![]()
Chicks who lift
Ze squat ook nog eens 80kgquote:Op dinsdag 29 april 2014 04:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nice.
Moet je eens kijken hoe eenvoudig ze dat doen die kleine mensen.
Hier ook een singapore gozer van 75kg die na 3 mnd 140kg pulled. Bloed van afgescherd eelt en alles.
Gewoon omdat hij het bijna van een dresoir af moet tillen zo hoog dat het voor hem is
Een multi in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op dinsdag 29 april 2014 07:15 schreef RaymondK het volgende:
Hoe zit het met jullie Vit A, C, en IJzer ?
't kan voorkomen dat ik wel eens een voeding uit Myfitnesspal kies waar het niet volledig is ingevuld, maar eigenlijk kom ik dat tekort elke dag.
Vul het wel aan met een multivit, maar haal het gewoon niet genoeg uit voeding...
Hoe zit dat bij jullie?
Tips kwa waar dat veel inzit? (inb4 google....)
Fruit eet ik bij het leven, maar kwa vit C zit daar tegenwoordig maar heeeeel weinig in...
Ook kan ik me vaag herinneren (van horen zeggen) dat teveel ijzer voor een man helemaal niet goed is. (teveel ijzer in de voeding bedoel ik dan uitieraard)
lol on Popeyequote:Op dinsdag 29 april 2014 09:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een multi in de morgen is een dag zonder zorgen
Daarnaast extra D en vis olie
Als je meer A uit je voeding wilt halen, kan je voglens mij een wortel knagen ofzo? C zou ik me geen zorgen over maken; dat pleuren ze tegenwoordig overal in. En qua ijzer kan je spinazie eten, wa tje volgens je video al doet. Spinazie is sowieso prima rkachtvoer ivm nitraten die volgens een of andere studie goed zouden moeten zijn voor je krachtproductie (bron: popeye).
Hmm klopt, kan miss ook komen doordat ik hiervoor al 5x60 en 5x70 heb gedaan voordat ik 'm op 95 deedquote:Op dinsdag 29 april 2014 03:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Onderrug meer hol trekken. Wellicht span je niet heel je core en lats en ass aan.... Ligt de bar zo dicht mogelijk bij je als je de lift begint?
Die Oorlogswond helpt je ook niet echt zo idd.![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm klopt, kan miss ook komen doordat ik hiervoor al 5x60 en 5x70 heb gedaan voordat ik 'm op 95 deed
Dr zijn hier mensen die continu creatine pakken, volgens mij is het "aantal weken" principe verouderd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Creatine 'kuurtje' het beste te gebruiken voor 4, 6 of 8 weken?(En daarna stop) Beetje vaagjes misschien ... is dat per lichaam verschillend?
Is het niet zo dat het lichaam het dan niet meer 'aanmaak''. ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Dr zijn hier mensen die continu creatine pakken, volgens mij is het "aantal weken" principe verouderd.
Dat is wel de aanname, ja. De reden waarom je dan een pauze in zou moeten lassen is om je lichaam het niet te laten verleren om het zelf aan te maken / uit je voedsel (vlees) te halen. Dit bekt wel lekker, maar onderbouwing heb ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het lichaam het dan niet meer 'aanmaakt''. ?
Nee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het lichaam het dan niet meer 'aanmaak''. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |