Je lichaam teert elke seconde. Maar een kcal deficiëntie of surplus merk je pas over meerdere dagen/weken wat betreft je gains.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Teert je lichaam kwa kCal van dag tot dag of over langere tijd?
Stel dat je een dag te weinig hebt gegeten is dat al een reden tot paniek voor je gains bijvoorbeeld?
Ab wheel, leg raises en compounds. Pull ups pak je de buik spieren ook al aardig mee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:19 schreef Cataclyst het volgende:
Gasten! Doen jullie eigenlijk voor abs / core naast de compounds? Vrienden zijn van mening dat 'buikspierkwartier' helpt.. Vindt dit zelf echter onzin. Geef mij maar weighted crunches of leg raise.
Edit; voor post hierboven, hoe is je grip op de bench bijvoorbeeld? Ligt de bar echt in je handpalm, of meer richting de vingers?
Doe vooral kettlebell walks, merk je goed in je core. Maar doe het alleen als hulpoefening, met squat, deadlift en BOR worden ze ook al zwaar aangesprokenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:19 schreef Cataclyst het volgende:
Gasten! Doen jullie eigenlijk voor abs / core naast de compounds? Vrienden zijn van mening dat 'buikspierkwartier' helpt.. Vindt dit zelf echter onzin. Geef mij maar weighted crunches of leg raise.
Edit; voor post hierboven, hoe is je grip op de bench bijvoorbeeld? Ligt de bar echt in je handpalm, of meer richting de vingers?
Dat is op zich ook wel fijn dat je genoeg materieel hebt.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja nou mijn "echte" gym waar ik dus t liefst kom ( kan niet altijd icm openingstijden en werktijden )
Is dus een "healthclub" maar
Daar kan alles en mag alles alleen niet gooien met dumbbells
Maar daar is echt alles wat je maar nodig hebt en dat x 3 zeg maar
Dus ideaal en een genot om te trainen!
Als ze nu nog eens de openingstijden van 2200 naar 2300 zette was mijn leven perfect
Op die paar miljoen op de bank na
Gewoon deze elke dag: http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Wat vinden jullie een betrouwbaar merk voor vitamine sups?
Ik zocht via mob D. In de multi van bf zit 150%=600IU.
Ik zocht eigenlijk 1000+ maar 600 is op zich ook al een goede aanvulling lijkt me.
Lol, nice. Verloopt je week goed met de extra workouts?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:48 schreef Push. het volgende:
Voor t eerst gefoamrolled vandaag na deadlifts. Voelde letterlijk alle wervels een voor een weer op hun plaats schieten
Het kan zijn dat je de stang niet goed in je handen hebt liggen waardoor je pols teveel moet houden. Probeer bij het bankdrukken iig de stang op je handpalmen te laten rusten in plaats van in het midden van je hand. Buig je jouw pols ook tijdens curlen, of hou je hem recht?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef opreis het volgende:
Ik heb de laatste tijd regelmatig last van mn polsen (en dan voornamelijk in het gewricht zelf). Voornamelijk bij het bank drukken. En na het deadliften/pull ups bij reverse curls/dumbell curls/preacher curls. Wat is verstandig? rustiger aan doen? (reverse) wrist curls gaan doen? (deed ik nog niet)
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Vond week 2 training 1 niet heel zwaar. Vandaag wel wat moeite want slechte pre workout meal gehad. Vind het benchen wel te licht eigenlijk dus die ga ik omhoog bijstellen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon deze elke dag: http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/
[..]
Lol, nice. Verloopt je week goed met de extra workouts?
[..]
Het kan zijn dat je de stang niet goed in je handen hebt liggen waardoor je pols teveel moet houden. Probeer bij het bankdrukken iig de stang op je handpalmen te laten rusten in plaats van in het midden van je hand. Buig je jouw pols ook tijdens curlen, of hou je hem recht?
Gisteren ging minder man. Weinig slaap en minder eten dan normaal. Laatste deadlift setjes gingen niet zo soepel als vorige week. Morgen iig weer lekker trainen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Vond week 2 training 1 niet heel zwaar. Vandaag wel wat moeite want slechte pre workout meal gehad. Vind het benchen wel te licht eigenlijk dus die ga ik omhoog bijstellen waarschijnlijk.
Bij jou?
Nice man. Mooie is ook dat we én veel volume hebben door de vele sets én hoge intensiteit omdat je redelijk veel werksets hebt. Eigenlijk vrij ideaal. En weinig blessureleed omdat ze nooit echt op je max zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren ging minder man. Weinig slaap en minder eten dan normaal. Laatste deadlift setjes gingen niet zo soepel als vorige week. Morgen iig weer lekker trainen.Aankomende week ook lekker vakantie.
Pas wel op dat je niet te zwaar gaat instellen, want ook al lift je 4 maanden lang zowat dezelfde gewichten, er zit wel een stijgende lijn in en het hoeft ook niet zwaar te zijn.Je wilt natuurlijk niet dat je in de komende cycles opeens moet grinden, maar het moet gewoon lekker snel zijn. Het benchen is bij mij ook niet per se zwaar; reps gaan lekker snel en goed.
Inderdaad man.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:31 schreef Push. het volgende:
[..]
Nice man. Mooie is ook dat we én veel volume hebben door de vele sets én hoge intensiteit omdat je redelijk veel werksets hebt. Eigenlijk vrij ideaal. En weinig blessureleed omdat ze nooit echt op je max zitten.
Wil m'n bench met 5 verhogen of iets. Misschien eerst paused sets gaan doen voordat ik verhoog. Maar het is nu echt te simpel.
*rinkeldekinkelquote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe klinkt het bij jullie als je stang neerkomt bij deadlift?
Na 00:00 word je klokje geresetquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Teert je lichaam kwa kCal van dag tot dag of over langere tijd?
Stel dat je een dag te weinig hebt gegeten is dat al een reden tot paniek voor je gains bijvoorbeeld?
Hahaha. Ja was op zich nog een reeele manier als je 10 zakjes bij je had. Is 200 gram=10.000¤ straatwaarde in NL.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:47 schreef Hiatus het volgende:
Had whey samples meegenomen in me koffer voor ruimbagage vliegtuig. Kom er achter ze er twee hebben lekgeprikt om op drugs te testen. Zal wel op zijn gevallen dat me hele deksel vol zakjes poeder zat.
TIKquote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe klinkt het bij jullie als je stang neerkomt bij deadlift?
Was naar spanje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Hahaha. Ja was op zich nog een reeele manier als je 10 zakjes bij je had. Is 200 gram=10.000¤ straatwaarde in NL.
Ik weet niet waar je heen was gevloen maarja.
Hebben ze met de rest niks gedaan?
Zondag pas weer bankdrukken en ga er dan op letten. Vandaag wel rug/biceps gedaan. Hield pols recht voor zover ik kon beoordelen en had niet het idee dat ik anders uitvoerde dan normaal (vandaag ook geen pijntje). Hopelijk was het iets tijdelijksquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het kan zijn dat je de stang niet goed in je handen hebt liggen waardoor je pols teveel moet houden. Probeer bij het bankdrukken iig de stang op je handpalmen te laten rusten in plaats van in het midden van je hand. Buig je jouw pols ook tijdens curlen, of hou je hem recht?
Pols hoeft niet per se recht, maar gewoon de stang op je handpalm leggen zodat het gewicht op je onderarmen steunt ipv op je pols (midden in je hand) als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zondag pas weer bankdrukken en ga er dan op letten. Vandaag wel rug/biceps gedaan. Hield pols recht voor zover ik kon beoordelen en had niet het idee dat ik anders uitvoerde dan normaal (vandaag ook geen pijntje). Hopelijk was het iets tijdelijks
Nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant; http://examine.com/supplements/Coenzyme+Q10/quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)on/q10-strong-100mg/
Welke eikels hebben de B&F Shop Q10 voorraad in een keer opgekocht?
Het was laatst op dus ik een "stuur een email als het weer op voorraad is" alert gezet. Die kreeg ik donderdag.
Wil ik net een bestelling plaatsen is het alweer uitverkocht
plate loadersquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Klokov het volgende:
Hoeft niet per se, voor 2,04 is rond de 100 goed te doen. Je weet niet wat voor sport hij hiervoor heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |