Nice man. Mooie is ook dat we én veel volume hebben door de vele sets én hoge intensiteit omdat je redelijk veel werksets hebt. Eigenlijk vrij ideaal. En weinig blessureleed omdat ze nooit echt op je max zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren ging minder man. Weinig slaap en minder eten dan normaal. Laatste deadlift setjes gingen niet zo soepel als vorige week. Morgen iig weer lekker trainen.Aankomende week ook lekker vakantie.
Pas wel op dat je niet te zwaar gaat instellen, want ook al lift je 4 maanden lang zowat dezelfde gewichten, er zit wel een stijgende lijn in en het hoeft ook niet zwaar te zijn.Je wilt natuurlijk niet dat je in de komende cycles opeens moet grinden, maar het moet gewoon lekker snel zijn. Het benchen is bij mij ook niet per se zwaar; reps gaan lekker snel en goed.
Inderdaad man.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:31 schreef Push. het volgende:
[..]
Nice man. Mooie is ook dat we én veel volume hebben door de vele sets én hoge intensiteit omdat je redelijk veel werksets hebt. Eigenlijk vrij ideaal. En weinig blessureleed omdat ze nooit echt op je max zitten.
Wil m'n bench met 5 verhogen of iets. Misschien eerst paused sets gaan doen voordat ik verhoog. Maar het is nu echt te simpel.
*rinkeldekinkelquote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe klinkt het bij jullie als je stang neerkomt bij deadlift?
Na 00:00 word je klokje geresetquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Tamabralski het volgende:
Teert je lichaam kwa kCal van dag tot dag of over langere tijd?
Stel dat je een dag te weinig hebt gegeten is dat al een reden tot paniek voor je gains bijvoorbeeld?
Hahaha. Ja was op zich nog een reeele manier als je 10 zakjes bij je had. Is 200 gram=10.000¤ straatwaarde in NL.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:47 schreef Hiatus het volgende:
Had whey samples meegenomen in me koffer voor ruimbagage vliegtuig. Kom er achter ze er twee hebben lekgeprikt om op drugs te testen. Zal wel op zijn gevallen dat me hele deksel vol zakjes poeder zat.
TIKquote:Op donderdag 24 april 2014 22:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe klinkt het bij jullie als je stang neerkomt bij deadlift?
Was naar spanje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Hahaha. Ja was op zich nog een reeele manier als je 10 zakjes bij je had. Is 200 gram=10.000¤ straatwaarde in NL.
Ik weet niet waar je heen was gevloen maarja.
Hebben ze met de rest niks gedaan?
Zondag pas weer bankdrukken en ga er dan op letten. Vandaag wel rug/biceps gedaan. Hield pols recht voor zover ik kon beoordelen en had niet het idee dat ik anders uitvoerde dan normaal (vandaag ook geen pijntje). Hopelijk was het iets tijdelijksquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het kan zijn dat je de stang niet goed in je handen hebt liggen waardoor je pols teveel moet houden. Probeer bij het bankdrukken iig de stang op je handpalmen te laten rusten in plaats van in het midden van je hand. Buig je jouw pols ook tijdens curlen, of hou je hem recht?
Pols hoeft niet per se recht, maar gewoon de stang op je handpalm leggen zodat het gewicht op je onderarmen steunt ipv op je pols (midden in je hand) als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Zondag pas weer bankdrukken en ga er dan op letten. Vandaag wel rug/biceps gedaan. Hield pols recht voor zover ik kon beoordelen en had niet het idee dat ik anders uitvoerde dan normaal (vandaag ook geen pijntje). Hopelijk was het iets tijdelijks
Nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant; http://examine.com/supplements/Coenzyme+Q10/quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:20 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)on/q10-strong-100mg/
Welke eikels hebben de B&F Shop Q10 voorraad in een keer opgekocht?
Het was laatst op dus ik een "stuur een email als het weer op voorraad is" alert gezet. Die kreeg ik donderdag.
Wil ik net een bestelling plaatsen is het alweer uitverkocht
plate loadersquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Klokov het volgende:
Hoeft niet per se, voor 2,04 is rond de 100 goed te doen. Je weet niet wat voor sport hij hiervoor heeft gedaan.
Aangezien hij "gisteren begonnen" is, zal dat wel tegenvallen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:01 schreef Klokov het volgende:
Hoeft niet per se, voor 2,04 is rond de 100 goed te doen. Je weet niet wat voor sport hij hiervoor heeft gedaan.
Kan je beter hier vragen denk ik: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef Snakey het volgende:
Weet iemand of er ook dit soort meets in NL zijn?
Ik heb nog niet zelf gezocht. Maar het lijkt me ook wel eens leuk om naar Tjechie ofzo te gaan.
Thanks.quote:Op zondag 27 april 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan je beter hier vragen denk ik: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/
Wat een gewicht ook.quote:
Meerdere mensen waaronder ikzelf. Dus vraag maar raak.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd om te beginnen met een cut. Heeft er iemand ervaring met intermittent fasting (IF)?
Goeie lengte en mijn doel is om ook te cutten tot ~65kg.quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee dankje. Minimaal 65 daaronder wil niet gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Lijkt mij een mooie streef ja. 7 kg puur vet maakt een behoorlijk verschil. Je ziet er linksboven mooi uit trouwens.quote:Op maandag 28 april 2014 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee dankje. Minimaal 65 daaronder wil niet gaan zitten.
Smooth.quote:Op maandag 28 april 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie streef ja. 7 kg puur vet maakt een behoorlijk verschil. Je ziet er linksboven mooi uit trouwens.
no tits, matequote:
Waarom hou jij je zoveel met preworkouts bezig?quote:Op maandag 28 april 2014 01:24 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand bekend met het stofje dendrobium?
Zou in sommige preworkouts zitten in de US.
(zoals deze : http://www.tigerfitness.com/MTS-CLASH-p/mtsclash.htm )
Zegt de man die een pre-workout inkoop actie start.quote:Op maandag 28 april 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom hou jij je zoveel met preworkouts bezig?
En
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |